Lähipelastus, niin kai tuon voi kuvailla. Leima umpeutuu lokakuussa ja vähän pitää entrata jos haluaa uuden leiman. Ja paljon lisää, jos hyvän haluaa tai edes soivan.
1999 vuoden malli, APY kone ja 6v-manuaali. Ajettu 319tkm. Historian kuittien ja merkintöjen mukaan kansi vaihdettu joskus puolessa välissä elinkaarta. Lisäksi asennettu BSR stage 2 osat eli ilmanotto ja pitkisto. Näytti muutama kuitti olevan optimoinneistä, tiedä sitten mitä siellä on. Madallussarja, totta kai…
Kohtuullinen nahkasisusta eikä korikaan lommoa lukuunottamatta ihan hirveä ole. Jarrut on käyty läpi.
Askartelua vaatii (ainakin)
- äänekäs ohjaustehostin
- tuulilasi
- oikean olka-akseli taake, laakeripesä todettu hieman väljäksi
- lommo takakulmassa ja puskuri
- kuskin penkissä pieni ratkeama
- xenonin elvytys eteen
- huoltoja ja perinteisiä elvytyksiä
- abs vikavalo takapyörästä
- yms
Tulpat vaihdoin putsasin isommat lehdet ja rikkakasvit sieltä täältä. Kuvat coupe topicista ja lisää tullee, kun saa aikaiseksi jotain.
1999 vuoden malli, APY kone ja 6v-manuaali. Ajettu 319tkm. Historian kuittien ja merkintöjen mukaan kansi vaihdettu joskus puolessa välissä elinkaarta. Lisäksi asennettu BSR stage 2 osat eli ilmanotto ja pitkisto. Näytti muutama kuitti olevan optimoinneistä, tiedä sitten mitä siellä on. Madallussarja, totta kai…
Kohtuullinen nahkasisusta eikä korikaan lommoa lukuunottamatta ihan hirveä ole. Jarrut on käyty läpi.
Askartelua vaatii (ainakin)
- äänekäs ohjaustehostin
- tuulilasi
- oikean olka-akseli taake, laakeripesä todettu hieman väljäksi
- lommo takakulmassa ja puskuri
- kuskin penkissä pieni ratkeama
- xenonin elvytys eteen
- huoltoja ja perinteisiä elvytyksiä
- abs vikavalo takapyörästä
- yms
Tulpat vaihdoin putsasin isommat lehdet ja rikkakasvit sieltä täältä. Kuvat coupe topicista ja lisää tullee, kun saa aikaiseksi jotain.
Comment