Paransin vähän vaihdevivustoa, koska tuo poikittaisen tangon muovipää saattaa katketa. Kaverilla se jo katkesikin, eikä ole ihan hauskin paikka vaihtaa loota paikoillaan. Eli vaihdoin jämerämmän metallisen pallonivelen sinne.
Sitten harjoittelin tekemään sorvilla kierteitä. Koskaan tätä ennen en ole niitä tehnyt, ja nyt oli hyvä paikka harrastella koska Risojen öljynjäähdyttimien kierteet tahtoo hapettua ja mennä rikki. Tein siis uudet osat jotka hitsasin jäähdyttimeen. Tuli hyvät, ainakin sen perusteella että saa vetää tiukkaan eikä ne vuoda :) (edit; 29.7 huomasin että vuoti, kierteet ei kestäneet)
Tein myös tulpan MAP-anturin tilalle. Simppelin näköinen osa, jonka kanssa meni taas tuntikaupalla aikaa. Mutta sainpahan MAPin pois tieltä ja vähän kliinimmän ilmeen.
Sitten harjoittelin tekemään sorvilla kierteitä. Koskaan tätä ennen en ole niitä tehnyt, ja nyt oli hyvä paikka harrastella koska Risojen öljynjäähdyttimien kierteet tahtoo hapettua ja mennä rikki. Tein siis uudet osat jotka hitsasin jäähdyttimeen. Tuli hyvät, ainakin sen perusteella että saa vetää tiukkaan eikä ne vuoda :) (edit; 29.7 huomasin että vuoti, kierteet ei kestäneet)
Tein myös tulpan MAP-anturin tilalle. Simppelin näköinen osa, jonka kanssa meni taas tuntikaupalla aikaa. Mutta sainpahan MAPin pois tieltä ja vähän kliinimmän ilmeen.
Comment