Tervehdys!
Nyt alkaa oma turboprojekti olee sellaises mallis että pitäisi ostaa joku kytkinpaketti.
Auto on S4 C4 ja moottori kyseessä on siis 4.2 AKG/ABZ V8 (vauhtipyörä on orkkis ABH moottorista). Tähän tulee hx40 super 18# pesällä ja MaxxEcu, 1200cc suuttimet ja e85 ja hp tavoite siinä 450-500hp rajoilla ja ehkä 600-650Nm. Moottori on vielä avaamaton ja koitan ny yhden kesän miten se kestää :D Ei ole siis mitään supernitroturboprojekti vaan tarkoitus on tehdä tästä vähän erikoisempi Urssi V8 joka vähän viheltää kun kaasua polkee :)
Tähän mennessä tehty:
- Koko auto hiottu ja ruostekohdat paikattuja
- Uudet puslat ja tukivarret takaa
- Etutukivarret ja puslat uudet
- Jakopää rempattu
- Öljykaukalon, ventiilikoppien, imu-ja pakosarjan tiivisteet uudet, melkein kaikki tiivisteet joka pystyy vaihtaa avaamatta kone.
- Turbo HX40 super 18#pesällä check!
- MaxxEcu moottoriohjaus check!
- Bilteman isompi cooleri
- kytkinpaketti
- suuttimet
- hukkaportti
Ostolistalla vielä:
- joku dumppi
Kunhan saan kytkin ostettu upotan konen takaisin ja saan alkaa tekee pakosarjat!
Niin mikä kytkin/vauhtipyötä komboja löytyy tähän? katoin netistä että Specillä ois Stage 5 clutch joka kestää 790Nm mut siinä häviää myös kaikki ajomukavuudet. Mitkät vauhtipyörät tähän? Ymmärsin että 3.0tdi koneesta sopis vauhtipyörä ja siihen löytyy kyllä Sachs kytkin paketit. Onko jollain kokemuksia?
Nyt alkaa oma turboprojekti olee sellaises mallis että pitäisi ostaa joku kytkinpaketti.
Auto on S4 C4 ja moottori kyseessä on siis 4.2 AKG/ABZ V8 (vauhtipyörä on orkkis ABH moottorista). Tähän tulee hx40 super 18# pesällä ja MaxxEcu, 1200cc suuttimet ja e85 ja hp tavoite siinä 450-500hp rajoilla ja ehkä 600-650Nm. Moottori on vielä avaamaton ja koitan ny yhden kesän miten se kestää :D Ei ole siis mitään supernitroturboprojekti vaan tarkoitus on tehdä tästä vähän erikoisempi Urssi V8 joka vähän viheltää kun kaasua polkee :)
Tähän mennessä tehty:
- Koko auto hiottu ja ruostekohdat paikattuja
- Uudet puslat ja tukivarret takaa
- Etutukivarret ja puslat uudet
- Jakopää rempattu
- Öljykaukalon, ventiilikoppien, imu-ja pakosarjan tiivisteet uudet, melkein kaikki tiivisteet joka pystyy vaihtaa avaamatta kone.
- Turbo HX40 super 18#pesällä check!
- MaxxEcu moottoriohjaus check!
- Bilteman isompi cooleri
- kytkinpaketti
- suuttimet
- hukkaportti
Ostolistalla vielä:
- joku dumppi
Kunhan saan kytkin ostettu upotan konen takaisin ja saan alkaa tekee pakosarjat!
Niin mikä kytkin/vauhtipyötä komboja löytyy tähän? katoin netistä että Specillä ois Stage 5 clutch joka kestää 790Nm mut siinä häviää myös kaikki ajomukavuudet. Mitkät vauhtipyörät tähän? Ymmärsin että 3.0tdi koneesta sopis vauhtipyörä ja siihen löytyy kyllä Sachs kytkin paketit. Onko jollain kokemuksia?
Comment