Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

SQ5

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Fiksu parannus. Sillä kolikkotelineellä ei nykypäivänä kyllä enää tee mitään, kun on parkkiäppikset.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja harri81 Näytä viesti
      Tuohan on kätevä. Millä hakusanalla tuo löytyy.
      Ite ihmetteli yks päivä miks puhelin ei lataannu tuhkakupin pistokkeesta mut jos se on yhteydessä noihin valoihin ni sittenhän se syy selvisi.
      Ei kyllä autonvalmistaja virtapistokkeita laita valojen taakse.

Comment

Akku otti ja sippasi. Ongin sen sitten kontista esille, näytti olevan 04/2018, jotta oli silläkin jo ikää. Tarvikeakku näytti olevan, tuli ostettua samanlainen tilalle ja katsoin vain BEM-koodin VCDS:lla (akussa itsessään ei mitään koodeja ollut) ja pistin +1 koodiin, eli 3D0915105H JCB 330916G0MK viimeisen K;n vaihdoin L:ksi, kaipa se sillä taas pelaa muutaman vuoden.

Comment

Parisen viikkoa sitten olin salille menossa, niin ajoin eturenkaan naulaan. Aika monta vuottahan täällä on jo tullut ajeltua, ennenkuin tämä lottovoitto kohdalle osui. Ei ole nimittäin harvinaista herkkua, sen verran kokemuksia olen kavereilta ja tutuilta kuullut. Noh, ei kai siinä muuta kuin soittamaan Pepboysille, mistä renkaat alkuvuonna ostin, että pitääkö varata aikaa vai voinko vain pölähtää paikalle, noh onneksi ei tarvinnut sen kummemmin aikoja varata, niin otin limutölkin matkaan ja ajelin paikalle. Noh, siinä matkan aikana sinne oli justiinsa ehtinyt pari autokuntaa, jotka tietenkin pääsi laittoon ennen minua. Taisin joutua ehkä puolisen tuntia odottamaan, ennenkuin ottivat norsunkorvan sisälle. Tekivät kyllä huolellista työtä, luulin että olisi ollut ihan tavallinen paikkaus, mutta ottivat ihan renkaan vanteelta ja laittoivat kunnon paikan. Pisteet siitä ja takuuseen meni tietty.

Nyt sitten viime viikonloppuna vaihtelin öljyt, on pitänyt tehdä jo pidemmän aikaa, mutta aina on mukamas ollut joku kiire. Olin hankkinut Amazonista pumpun, jolla tyhjentää ja se toimikin ihan ok, hiki siinä pumpatessa kyllä ehti tulla, lämmintä lähemmäs 100 Fahrenheitia tallissa. Olin aika lailla kauan aikaa sitten jo tilannut FCP Eurolta Liqui Molyn öjlynvaihtopaketin ja ihmettelin öljyn väriä, sehän oli vihreää. Taitaa olla sitä modernin Audin vihreää kultaa se. Vielä pitäisi VCDS:lla kuitata öljyt vaihdetuksi ja homma olisi pulkassa taas vuodeksi, sen verran vähän kertyy enää maileja, ettei tarvitse kuin kerran vuoteen vaihdella.
          Attached Files

Comment

Working...
          X