Saattaa noissa numeroissa pientä lyhytjalkaisen hevosen vaivaa olla, mutta tuskin aivan järkyttävästi. Kuka on käyttänyt dynolla pakoputkiviritetyn muuten vakion auton?
Tässä on vertailukeissi ajettuna AMW:llä: https://www.instagram.com/p/B4KnrnrHmr4/
VAG tehdasdieselit on AMW:n rullilla 5hv sisään tehtaan ilmoituksesta järjestäen, joten ei liene aivan metikössä heppojen koipipituus. Bensoissa usein on vakiona vähän enemmän kuin tehtaan ilmoitus.
Olen Terhon kanssa ehkä vähän eri linjoilla molemmista hihnapyöristä tai sitten ainakin olisi järkevä olla (eli yrittää olla) ottamatta kaikkea ulos yläkierroksilla. Imulämpö kasvaa, mutta kulku ei. Ja tämä siis luonnollisesti johtuen tuosta kaasuläppäkuristuksesta. Siihen on tosiaan kotimaista lääkettä tulossa, mutta aikataulu on venynyt minusta johtuvista syistä.
Ja kiitos kiittäjälle :)
Tässä on vertailukeissi ajettuna AMW:llä: https://www.instagram.com/p/B4KnrnrHmr4/
VAG tehdasdieselit on AMW:n rullilla 5hv sisään tehtaan ilmoituksesta järjestäen, joten ei liene aivan metikössä heppojen koipipituus. Bensoissa usein on vakiona vähän enemmän kuin tehtaan ilmoitus.
Olen Terhon kanssa ehkä vähän eri linjoilla molemmista hihnapyöristä tai sitten ainakin olisi järkevä olla (eli yrittää olla) ottamatta kaikkea ulos yläkierroksilla. Imulämpö kasvaa, mutta kulku ei. Ja tämä siis luonnollisesti johtuen tuosta kaasuläppäkuristuksesta. Siihen on tosiaan kotimaista lääkettä tulossa, mutta aikataulu on venynyt minusta johtuvista syistä.
Ja kiitos kiittäjälle :)
Comment