Jospa sitä sitten tekisi tästä ihan projektin tänne kun kerran on hyvät suunnitelmatkin jo valmiiksi ?.
Tuli hankittua Saksasta "vähän"käytetty S4 B8 aihio projektia varten. Heti kärkeen tuli kyllä tajuttua, että halvalla tässä ei tulla pääseen mutta kokeillaan silti (verottaja hieroo taas karvaisia tassujaan kun pääsee köyhää rokottamaan).
Auto löytyi eteläisestä Saksasta Frankfurtin ja Nünbergin välimaastosta.156tkm ajetussa autosta voisi luulla olevan jo paljon sanomista, mutta edellinen omistaja oli pitänyt tätä kyllä hyvin.
Auto oli täysin vakio, paitsi putkisto oli vaihdettu. Putkistoksi oli edellinen omistaja halunnut Capriston putkiston, ei haittaa tätä uutta omistajaa ?.
Ennen auton tuloa Suomeen olin jo Timoon (Timputer) yhteydessä, että mitähän Pete (porkkis, Erikoismoottori.fi) saisi tälläisesta irti??? Suunnitteilla oli jo itsellä tehdä jotain muutakin viritystä kuin vain ohjelma.
No ensimmäinen suunnitelma toteutui viime sunnuntaina, kun PerheFarkku sai ensimmäisen ohjelmansa. Kone + laatikko softaus by Erikoismoottori.fi!!!!
Pitää kyllä sanoa, että herrojen Timon ja Peten avulla jo nyt sai PerheFarkku sellaisen peräruiskeen että tottuttelua on ollut pitää ajokortti lompakossa ??.
Seuraavat askeleet otetaan kun saan ilmanoton ja ahtimen pulleyn vaihdettua. Sitä ennen kuitenkin dynolle tällä kokoonpanolla Ylöjärven Autodiagnoosille. Laitan heti tietoja kun dynolaput saan ?.
Ja kun sekään ei riitä kuitenkaan, niin ollaan jo suunniteltu ilmanottoon parannusta Timon kanssa. Tarkoitus olisi vaihtaa kaasuläppä isommaksi ja kokeilla paljonko ilmaa saadaan Audin koneeseen lykättyä.
Osalistaa seuraaviin vaiheisiin:
Koneeseen:
APR intake
Forgen 57.5mm ahtimen pyöriä
Ahtimen jäähdytyksen parantaminen
HPFP upgrade
Alusta ja jarrut pitäisi kanssa päivittää, joten jotain hyviä ehdotuksia otetaan vastaan.
Vielä parit kuvat
Tuli hankittua Saksasta "vähän"käytetty S4 B8 aihio projektia varten. Heti kärkeen tuli kyllä tajuttua, että halvalla tässä ei tulla pääseen mutta kokeillaan silti (verottaja hieroo taas karvaisia tassujaan kun pääsee köyhää rokottamaan).
Auto löytyi eteläisestä Saksasta Frankfurtin ja Nünbergin välimaastosta.156tkm ajetussa autosta voisi luulla olevan jo paljon sanomista, mutta edellinen omistaja oli pitänyt tätä kyllä hyvin.
Auto oli täysin vakio, paitsi putkisto oli vaihdettu. Putkistoksi oli edellinen omistaja halunnut Capriston putkiston, ei haittaa tätä uutta omistajaa ?.
Ennen auton tuloa Suomeen olin jo Timoon (Timputer) yhteydessä, että mitähän Pete (porkkis, Erikoismoottori.fi) saisi tälläisesta irti??? Suunnitteilla oli jo itsellä tehdä jotain muutakin viritystä kuin vain ohjelma.
No ensimmäinen suunnitelma toteutui viime sunnuntaina, kun PerheFarkku sai ensimmäisen ohjelmansa. Kone + laatikko softaus by Erikoismoottori.fi!!!!
Pitää kyllä sanoa, että herrojen Timon ja Peten avulla jo nyt sai PerheFarkku sellaisen peräruiskeen että tottuttelua on ollut pitää ajokortti lompakossa ??.
Seuraavat askeleet otetaan kun saan ilmanoton ja ahtimen pulleyn vaihdettua. Sitä ennen kuitenkin dynolle tällä kokoonpanolla Ylöjärven Autodiagnoosille. Laitan heti tietoja kun dynolaput saan ?.
Ja kun sekään ei riitä kuitenkaan, niin ollaan jo suunniteltu ilmanottoon parannusta Timon kanssa. Tarkoitus olisi vaihtaa kaasuläppä isommaksi ja kokeilla paljonko ilmaa saadaan Audin koneeseen lykättyä.
Osalistaa seuraaviin vaiheisiin:
Koneeseen:
APR intake
Forgen 57.5mm ahtimen pyöriä
Ahtimen jäähdytyksen parantaminen
HPFP upgrade
Alusta ja jarrut pitäisi kanssa päivittää, joten jotain hyviä ehdotuksia otetaan vastaan.
Vielä parit kuvat
Comment