Kyllä on suolainen hinta vanteiden maalauksesta millä mittarilla tahansa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 1.8T vm. -98
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
-
Pittää ottaa nyt iltasella;) pitää tässä mittailla et minkä kokoset spacerit mahtus eteen ja taakse, pakko saada rengas lähelle kaaren reunaa.
Jos porukka ois kimppatilausta laittamassa saksaan, niin ite oisin kiinnostunu rei´itetyt jarrulevyt ja jotkut palat tilaamaan, alkaa olee vanhat jo nii lopussa, pölyäkin tulee kivasti valkeisiin vanteisiin.Viimeksi muokannut Arttumutanen; 23.4.2009, 19:28.
Comment
-
Muutoksia tuli maalauspaikan suhteen sillon kun siitä täällä puhuttiin, heikin kautta sain edullisemmin maalauksen. Joo onhan niitä ihan valkosenakin myynnissä.
Comment
-
-
Maanantaina vaimennettu takakontin lattia, vararenkaan syvennys ja takakontin katto.
Tiistaina tehty kahdelle 10" subille takapenkin selkänojaa vasten kotelo jossa lasi ikkuna. Vahvistimet ja kondensaattori sijoitettiin vararenkaan paikalle ja sinne tehtiin teline jossa vahvistimet ja kondensaattori kiinni, vahvistimet ja kondensaattori vielä tulee kotelon sisälle ja ne näkyy lasi ikkunan lävitse.
Keskiviikon ohjelma subi ja vahvistin kotelon verhoukset pistää pintaan ja eikun kotelot paikalleen. Jossain vaiheessa sitten yhdistää vahvistimille ja subeille jo vedetyt johdot.
Tässä kuvia vaimennuksista, takarenkaiden kaaret sisäpuolelta vaimennettu jo aikaisemmin ja verhoukset laitettu jo paikoilleen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Laurimtm Näytä viestiHyvin vaimennettu, pieniin koloihin kannattaa laittaa vibroplastin noise-killer vaahtoa(jos haluu oikeen alkaa hifisteleen) :) kun tekee pohjat hyvin niin ei tarvii valmista asennusta harmitella.:)
Comment
-
Saapi mennä noin nuo etuvalot kun kromia myös vanteissa ym. Hyvältähän tämä nyt näyttää. Maanantaina viimenen silaus kaiutin asennukselle.
Comment
-
Pientä edistystä projektiin. Tänään subbari ja vahvistin kotelot saatu konttiin. Vahvistin koteloon asennettu ledi valot. Huomenna vielä takakonttiin verhoilu levyt sivuille ja lattiaan. Muuten on jo vahvistimet ja kondensaattori laitettu vahvistin koteloon, siihen tosin vielä se lasi ikkuna.
Alla muutama kuva jossa näkyy vahvistin kotelo ja subi kotelo matkustamosta ja takakontista katsottuna.
Comment
-
Tänään valmistui lopullisesti auton kontti hifien osalta. Kontiin tehty uusi pohja josta lasin läpi näkyy vahvistimet vararengas kotelossa jossa sininen led valaistus.
Subi kotelon laidoille tehty verhoilu levyt ja kotelo verhoiltu huovalla, subi kotelossa myös sininen led valaistus. Matkustamon puoli subi kotelosta myös verhoiltu huovalla.
Subit saa näkyviin haluttaessa kääntämällä penkit nurin. Mielestäni näyttävä asennus ja jäi viellä tavara tilaakin. Laitteisto soi hyvin ja prosessorissa riittää ominaisuuksia säätöön.
Kuvia tosi hankala ottaa kontista kun lasit koteloissa peilaa pirusti ja ei tahdo oikeen saada kunnon kuvaa. Päivällä jos ottas kuvaa takakontin asennuksista.
Varmaan kävis noiden lasi ikkunoiden ympärille jotkut rosteri yms kehykset.Viimeksi muokannut Arttumutanen; 26.5.2009, 01:30.
Comment
-
Comment
-
Toissapäivänä saapui kolmipuolainen nahkaratti foorumin käyttäjä jaarli81:ltä, ratilla saatiin matkustamoon päivitystä nelipuolaisen nahkaratin tilalle. Noudin eilen paketin postista ja asensin paikoilleen.
Asennus oli helppo jaarli81:n rattiprojektin ohjeita noudattamalla
Ihan aluksi ota avaimet pois virtalukosta. Varmuuden maksimoimiseksi voi ottaa akunkengänkin irti, mutta itse otin vain avaimet pois eikä airbag-valo jäänyt urakan jälkeen palamaan.Tarkista lisäksi, että ratti on suorassa, niin on helpompi laittaa uusikin ratti kohdilleen.
1) Ratin takaa kaksi Torxia auki ja airbag irtoaa piuhojen varaan, jolloin aukeaa tällainen näkymä
2) Irrota keltainen liitin joka tulee auton omaan johtosarjaan ja airbag on irti. Jos violetti airbagin liitinkin joudutaan ottamaan pois niin ylläolevassa linkissä on sen liittimen toimintaperiaate. Liittimessä on lukitus mikä pitää vapauttaa esim.pienellä tasapäämensselillä ennen kuin liitin lähtee irti.
3) Avaa XZNM12 pultti ja ratti on kädessä.
4) Uusi ratti paikalleen
5) Ratin violetti liitin airbagiin ja paina liittimen lukitus kiinni. Viimeisenä keltainen liitin auton johtosarjan liittimeen.
6) 2kpl Torxeja kiinni ratin takaa ja se on siinä...raakaa ajoa.
Comment
-
-
Tänään saapuivat pari viikkoa sitten Englannista tilatut EBC:n rei´itetyt ja uritetut jarrulevyt eteen ja taakse vanhojen alkuperäisten tilalle. Samalla tulivat EBC:n Redstuff palat myös eteen ja taakse, entiset alkuperäiset olivat jo niin lopussa että pitivät kauheata ääntä ja pölysivät valkoisille vanteille että vanteitakin sai hangata melkein joka päivä. Jarru pakettiin ajattelin myös ottaa Goodridgen teräspunosletkut että saadaan jarru tuntumakin paremmaksi.
Comment
-
Mistä hommasit nikaleet ja mitä jäi teräspunosletkuille hintaa? Mulla on myös jarruremppaa menossa ja olen tässä pähkäillyt noiden palojen kanssa. Orkkispalat olis jo kaapissa odottamassa, mutta kerrankos sitä repäsis. Jarruletkut menisi näppärästi tuossa sivussa, kun satulat vaihtuu.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Arctos Näytä viestiMistä hommasit nikaleet ja mitä jäi teräspunosletkuille hintaa? Mulla on myös jarruremppaa menossa ja olen tässä pähkäillyt noiden palojen kanssa. Orkkispalat olis jo kaapissa odottamassa, mutta kerrankos sitä repäsis. Jarruletkut menisi näppärästi tuossa sivussa, kun satulat vaihtuu.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja yinx Näytä viestiEihän tosta puutu enää, kuin valaistu vaihdekepin nuppi :p
Comment
Comment