Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 1.8T vm. -98

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kyllä on suolainen hinta vanteiden maalauksesta millä mittarilla tahansa.

    Comment


    • Makso mitä makso, mutta hävyttömän hyvältä näytti!

      Comment


        Kattelin äsken shellin ikkunasta kun Arttu ajeli ohi. Nyt näyttää kyllä hyvältä.

        Comment


        • Jep. Samasta pöydästä bongasin Artun ja näytti kyllä pirun hyvältä.

          Comment


          • jep, kyllä itestäkin hyvältä näyttää, alussa kesti vähän et silmä tottu valkoiseen väriin.
            Attached Files
            Viimeksi muokannut Arttumutanen; 24.4.2009, 17:51.

            Comment


            • Ja missäs niitä auton kuvia on, missä nuo pallot on alla? :)

              Comment


              • Pittää ottaa nyt iltasella;) pitää tässä mittailla et minkä kokoset spacerit mahtus eteen ja taakse, pakko saada rengas lähelle kaaren reunaa.

                Jos porukka ois kimppatilausta laittamassa saksaan, niin ite oisin kiinnostunu rei´itetyt jarrulevyt ja jotkut palat tilaamaan, alkaa olee vanhat jo nii lopussa, pölyäkin tulee kivasti valkeisiin vanteisiin.
                Viimeksi muokannut Arttumutanen; 23.4.2009, 19:28.

                Comment


                • joo o äsken tuos peräs ajelin...Hyvältähän ne vanteet alla näytti
                  sais vaan ittekki kesä vanteet alle PRKL

                  Comment


                    Maalautitko ne mustat? tolla 380-400 maalauksen hinnalaa olis jo ostanu valkoset uudet välirahalla. Eikös näitä myydäkin ihan valkosena. Muistaakseni... ainakini näin viime kesänä tommoset yhes autos.

                    Varmasti todella makeat valkosen diudin alla.

                    Comment


                    • Muutoksia tuli maalauspaikan suhteen sillon kun siitä täällä puhuttiin, heikin kautta sain edullisemmin maalauksen. Joo onhan niitä ihan valkosenakin myynnissä.

                      Comment


                      • vinkkii vois antaa missä kävit maalauttaa... pitäs vetää puskimien alaosat korinväriseks

                        Comment


                        • Laakkosella maalauttivat, tiistaina vein sinne ja keskiviikkona pois.

                          Comment


                          • Maanantaina vaimennettu takakontin lattia, vararenkaan syvennys ja takakontin katto.

                            Tiistaina tehty kahdelle 10" subille takapenkin selkänojaa vasten kotelo jossa lasi ikkuna. Vahvistimet ja kondensaattori sijoitettiin vararenkaan paikalle ja sinne tehtiin teline jossa vahvistimet ja kondensaattori kiinni, vahvistimet ja kondensaattori vielä tulee kotelon sisälle ja ne näkyy lasi ikkunan lävitse.

                            Keskiviikon ohjelma subi ja vahvistin kotelon verhoukset pistää pintaan ja eikun kotelot paikalleen. Jossain vaiheessa sitten yhdistää vahvistimille ja subeille jo vedetyt johdot.

                            Tässä kuvia vaimennuksista, takarenkaiden kaaret sisäpuolelta vaimennettu jo aikaisemmin ja verhoukset laitettu jo paikoilleen.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Hyvin vaimennettu, pieniin koloihin kannattaa laittaa vibroplastin noise-killer vaahtoa(jos haluu oikeen alkaa hifisteleen) :) kun tekee pohjat hyvin niin ei tarvii valmista asennusta harmitella.:)
                              Viimeksi muokannut Laurimtm; 12.5.2009, 19:48.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Laurimtm Näytä viesti
                                Hyvin vaimennettu, pieniin koloihin kannattaa laittaa vibroplastin noise-killer vaahtoa(jos haluu oikeen alkaa hifisteleen) :) kun tekee pohjat hyvin niin ei tarvii valmista asennusta harmitella.:)
                                Jep, kyllähän ne äänet hävis todella hyvin noilla vaimennuksilla. Etu ja takaovet vaimensin sillo aikoja sitten, edestäkään ei kuulu enää pahemmin ääniä. Aattelin kesällä vaimentaa viellä etu- ja takajalkatilat, konepellin sen suojan alta ja ehkäpä vielä eturenkaiden kaaret.

                                Comment


                                • On kyllä todella komia laitos :) Mites jos takavalot sävyttää hieman tummaksi ja eteen tummaoptiikka valot? Vaihtaisin kyllä matta mustaksi nuo peilitkin, mutta makuasioita pitääkö kromista vaiko ei.

                                  Comment


                                  • Saapi mennä noin nuo etuvalot kun kromia myös vanteissa ym. Hyvältähän tämä nyt näyttää. Maanantaina viimenen silaus kaiutin asennukselle.

                                    Comment


                                    • Pientä edistystä projektiin. Tänään subbari ja vahvistin kotelot saatu konttiin. Vahvistin koteloon asennettu ledi valot. Huomenna vielä takakonttiin verhoilu levyt sivuille ja lattiaan. Muuten on jo vahvistimet ja kondensaattori laitettu vahvistin koteloon, siihen tosin vielä se lasi ikkuna.

                                      Alla muutama kuva jossa näkyy vahvistin kotelo ja subi kotelo matkustamosta ja takakontista katsottuna.
                                      Attached Files

                                      Comment


                                      • Tänään valmistui lopullisesti auton kontti hifien osalta. Kontiin tehty uusi pohja josta lasin läpi näkyy vahvistimet vararengas kotelossa jossa sininen led valaistus.
                                        Subi kotelon laidoille tehty verhoilu levyt ja kotelo verhoiltu huovalla, subi kotelossa myös sininen led valaistus. Matkustamon puoli subi kotelosta myös verhoiltu huovalla.

                                        Subit saa näkyviin haluttaessa kääntämällä penkit nurin. Mielestäni näyttävä asennus ja jäi viellä tavara tilaakin. Laitteisto soi hyvin ja prosessorissa riittää ominaisuuksia säätöön.

                                        Kuvia tosi hankala ottaa kontista kun lasit koteloissa peilaa pirusti ja ei tahdo oikeen saada kunnon kuvaa. Päivällä jos ottas kuvaa takakontin asennuksista.
                                        Varmaan kävis noiden lasi ikkunoiden ympärille jotkut rosteri yms kehykset.
                                        Attached Files
                                        Viimeksi muokannut Arttumutanen; 26.5.2009, 01:30.

                                        Comment


                                        • On kyllä ihan perus siistit asennukset

                                          Comment


                                          • Laitetaan nyt kuvia kontista, vaikka noista ei paljoa selvää saakkaan. Subien takaosat näkyy lasin takaa ja samoiten vahvistimet kontin pohjan lasin läpi.
                                            Attached Files

                                            Comment


                                            • Toissapäivänä saapui kolmipuolainen nahkaratti foorumin käyttäjä jaarli81:ltä, ratilla saatiin matkustamoon päivitystä nelipuolaisen nahkaratin tilalle. Noudin eilen paketin postista ja asensin paikoilleen.

                                              Asennus oli helppo jaarli81:n rattiprojektin ohjeita noudattamalla

                                              Ihan aluksi ota avaimet pois virtalukosta. Varmuuden maksimoimiseksi voi ottaa akunkengänkin irti, mutta itse otin vain avaimet pois eikä airbag-valo jäänyt urakan jälkeen palamaan.Tarkista lisäksi, että ratti on suorassa, niin on helpompi laittaa uusikin ratti kohdilleen.

                                              1) Ratin takaa kaksi Torxia auki ja airbag irtoaa piuhojen varaan, jolloin aukeaa tällainen näkymä
                                              2) Irrota keltainen liitin joka tulee auton omaan johtosarjaan ja airbag on irti. Jos violetti airbagin liitinkin joudutaan ottamaan pois niin ylläolevassa linkissä on sen liittimen toimintaperiaate. Liittimessä on lukitus mikä pitää vapauttaa esim.pienellä tasapäämensselillä ennen kuin liitin lähtee irti.
                                              3) Avaa XZNM12 pultti ja ratti on kädessä.
                                              4) Uusi ratti paikalleen
                                              5) Ratin violetti liitin airbagiin ja paina liittimen lukitus kiinni. Viimeisenä keltainen liitin auton johtosarjan liittimeen.
                                              6) 2kpl Torxeja kiinni ratin takaa ja se on siinä...raakaa ajoa.
                                              Attached Files

                                              Comment


                                              • Päivittyi näppärästi tälle vuosituhannelle, je je!:)

                                                Comment


                                                • Vielä kun vaihdat tuon sisustan esim S6 sisustaan niin paranee entisestään;)

                                                  Comment


                                                  • S6 tai RS6 sisustaa oon katellut punaisena, mutta harvoin niitäki tarjolla.

                                                    Comment


                                                    • Tänään saapuivat pari viikkoa sitten Englannista tilatut EBC:n rei´itetyt ja uritetut jarrulevyt eteen ja taakse vanhojen alkuperäisten tilalle. Samalla tulivat EBC:n Redstuff palat myös eteen ja taakse, entiset alkuperäiset olivat jo niin lopussa että pitivät kauheata ääntä ja pölysivät valkoisille vanteille että vanteitakin sai hangata melkein joka päivä. Jarru pakettiin ajattelin myös ottaa Goodridgen teräspunosletkut että saadaan jarru tuntumakin paremmaksi.
                                                      Attached Files

                                                      Comment


                                                        Mistä hommasit nikaleet ja mitä jäi teräspunosletkuille hintaa? Mulla on myös jarruremppaa menossa ja olen tässä pähkäillyt noiden palojen kanssa. Orkkispalat olis jo kaapissa odottamassa, mutta kerrankos sitä repäsis. Jarruletkut menisi näppärästi tuossa sivussa, kun satulat vaihtuu.

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Arctos Näytä viesti
                                                          Mistä hommasit nikaleet ja mitä jäi teräspunosletkuille hintaa? Mulla on myös jarruremppaa menossa ja olen tässä pähkäillyt noiden palojen kanssa. Orkkispalat olis jo kaapissa odottamassa, mutta kerrankos sitä repäsis. Jarruletkut menisi näppärästi tuossa sivussa, kun satulat vaihtuu.
                                                          Jep, täältä hommasin http://www.ricerocketuk.co.uk/ teräspunosletkuille tuli hintaa tämän päivän kurssin mukaan n.74€. Original etujarrujen paloissa mulla oli pintaa viellä jonkun verran mutta kun pölysivät niin pirusti niin ajattelin vaihtaa nekin tässä samalla kertaa kun tulee rojut Englannista.

                                                          Comment


                                                          • Eihän tosta puutu enää, kuin valaistu vaihdekepin nuppi :p

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja yinx Näytä viesti
                                                              Eihän tosta puutu enää, kuin valaistu vaihdekepin nuppi :p
                                                              Sitäkin mietin jossain vaiheessa mutta taitaa jäädä. Pitää joku siisti nuppi etsiä samoiten uusi pussi vanhan reikäisen tilalle.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X