Tehdään tästä nyt oma topic ettei tuu päällekkäisyyksiä vokaalin kanssa
Nyt se viimeiset kaks vuotta vaivannu flunssa konkretisoitui tuossa toukokuussa sen verran pahaksi kun Okkim vinkkasi että Nogaro sedan olisi mahdollisesti myytävänä. Useiden viestittelyjen sekä sähköpostin jälkeen kuume alkoi olla sen verran tapissa että asiaan oli vain yksi lääke.
kyseessä siis kerhossaki tuttu S4 B5 Nogaro blue sedan pre-FL -99.
tekniikka:
-2.7bit V6 azr
-frankenturbo f21bt ahtimet
-maxxecu race
-958cc bosch ev14
-RS4 välijäähyt
-AEM 400lph pumppu
-XS-powerin rosteriputkisto
-kiinanrosteriset downpipet ja kisakatit
-paremman mallin pakosarjat
-vesiruisku
-tfsi-puolakonversio
Alusta:
-alumiiniset olkavarret
-KW v3 coilit
-Hotchkis 22mm säädetttävä takavakaaja
-takakelkka, tukivarret yms käytetty hiekkapuhalluksessa sekä jauhemaalauksessa
-puslat vaihdeltu uusiin sekä osaan vaihdettu alumiiniset versiot
-taka-apurungon vakaajan vahvikkeet
-edessä powerflexin puslat camber-puslilla
jarrut sekä renkaat:
-B6 S4 etujarrut ferodo ds2500 sekä B7 S4-jarrujouset
-hel performance jarruletkut
-takana vakio muuten mutta sovitteiden kanssa 300mm levyillä sekä B6 S4 jarrukilvet
-OZ superleggera 19x8.5" ET jotain
-d2 audin parabolit 17x8” et42(?)
-kumeina toimii jotku nittoteippirullat 19” ja radalle pilot sport cup2 track connect järjestelmällä
voimalinja:
-the tuner 800nm kytkin kovalla vauhtipyörällä
-JHmotorsportin vaihdevälinlyhemmin
-torsen-modi
-V8 audin torsen takapäässä
-hiilikuitusyncrot
sisusta:
-BPS HT1 kupit läpillä
-tumma kattoverhoilu kattoluukulla
-okkim desing ap-mittarinteline keskisuulakeessa
-hiilikuitulistat ympäriinsä
-akku siirretty takakonttiin vararenkaan tilalle eberin tieltä
-plx dm-6 laajakaista
kori:
-seibonin kuitukonepelti
-aero-pyyhkimet
-RS4 b5 peilinkuoret
-hiilikuitunen ducktail(vai milläköhän nimellä tuota voisi kutsua?)
-Facelift valot sekä lokasuojat
-muokattu etupuskuri rs-verkolla
to-do listaa
-laihdutuskuuri
-konehuoneen siistimen
-facelift ovet(konepelti ehkä myös)
-powerflexin puslasarja ja taakse
Nyt se viimeiset kaks vuotta vaivannu flunssa konkretisoitui tuossa toukokuussa sen verran pahaksi kun Okkim vinkkasi että Nogaro sedan olisi mahdollisesti myytävänä. Useiden viestittelyjen sekä sähköpostin jälkeen kuume alkoi olla sen verran tapissa että asiaan oli vain yksi lääke.
kyseessä siis kerhossaki tuttu S4 B5 Nogaro blue sedan pre-FL -99.
tekniikka:
-2.7bit V6 azr
-frankenturbo f21bt ahtimet
-maxxecu race
-958cc bosch ev14
-RS4 välijäähyt
-AEM 400lph pumppu
-XS-powerin rosteriputkisto
-kiinanrosteriset downpipet ja kisakatit
-paremman mallin pakosarjat
-vesiruisku
-tfsi-puolakonversio
Alusta:
-alumiiniset olkavarret
-KW v3 coilit
-Hotchkis 22mm säädetttävä takavakaaja
-takakelkka, tukivarret yms käytetty hiekkapuhalluksessa sekä jauhemaalauksessa
-puslat vaihdeltu uusiin sekä osaan vaihdettu alumiiniset versiot
-taka-apurungon vakaajan vahvikkeet
-edessä powerflexin puslat camber-puslilla
jarrut sekä renkaat:
-B6 S4 etujarrut ferodo ds2500 sekä B7 S4-jarrujouset
-hel performance jarruletkut
-takana vakio muuten mutta sovitteiden kanssa 300mm levyillä sekä B6 S4 jarrukilvet
-OZ superleggera 19x8.5" ET jotain
-d2 audin parabolit 17x8” et42(?)
-kumeina toimii jotku nittoteippirullat 19” ja radalle pilot sport cup2 track connect järjestelmällä
voimalinja:
-the tuner 800nm kytkin kovalla vauhtipyörällä
-JHmotorsportin vaihdevälinlyhemmin
-torsen-modi
-V8 audin torsen takapäässä
-hiilikuitusyncrot
sisusta:
-BPS HT1 kupit läpillä
-tumma kattoverhoilu kattoluukulla
-okkim desing ap-mittarinteline keskisuulakeessa
-hiilikuitulistat ympäriinsä
-akku siirretty takakonttiin vararenkaan tilalle eberin tieltä
-plx dm-6 laajakaista
kori:
-seibonin kuitukonepelti
-aero-pyyhkimet
-RS4 b5 peilinkuoret
-hiilikuitunen ducktail(vai milläköhän nimellä tuota voisi kutsua?)
-Facelift valot sekä lokasuojat
-muokattu etupuskuri rs-verkolla
to-do listaa
-laihdutuskuuri
-konehuoneen siistimen
-facelift ovet(konepelti ehkä myös)
-powerflexin puslasarja ja taakse
Comment