Mulla on tällainen ylimääräinen, jos kiinostais.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urmas projekti (20v)
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Comment
-
No ainakin yritän saada turhat pellinpärinät pois (muutettua taajuutta) :)
Onhan siellä lattiassa ohjaamossa alkujaan aika paljon tavaraa, eli erilaisia äänieristeitä. Pintamattohan on tosi ohut vielä näissä. Takakopassa ja sivuissa ei taas alkujaan ole paljoa postimerkin kokoluokkaa enempää tuota eristemattoa, nyt tulee ehkä hippasen enemmän.
Noh, jos alkaa tulemaan liian hiljaista, noita saa hyvästä pinnasta helposti pois (ainakin vielä).
Taas on paria osaa puunattu tuntitolkulla, nyt on siistit ja eri sakat pois sisältä kuin päältäkin ja voi kohta ruuvata paikalleen.
Comment
-
-
On se vaan hienon näköistä kattella tommosta auton alustaa. :)
Iso peukku tietenkin koko prokkikselle.
Comment
-
-
Onhan noita uusia, kunnostettuja ja korjattuja mukava ruuvailla puhtaaseen ja maalattuun laitteeseen :) Ihan kaikki ei uutta ole, tai edes originaalia tai vakiota, kuvat helposti "valehtelevat".
Mahtaakohan tämä vielä omin voimin liikkua 2018 Tahkolle mennessä. Mutta jos mukana on 5 muutakin urkkia, niin kyllähän puolitusinaan päästään tällä (sen lupaan ja saadaankin kunnon näytös/letkaajo aikaan radalla).
Nytkin taitaa 2017 jäädä yksi urkki talliin, eikä Tahkolle ilmesty...
Comment
-
Täytyykin kurkata auton alle miltänäyttää kun kesällä paikkasin samallatapaa portterin takavaimentimen lämpösuojan. Ei ainakaan näytä teipit viellä roikkuvan näin "päälle päin". Mulla tosin ei ollu entisöinti mielessä vaan kurapaskan syömien reikien paikkaaminen.
Comment
-
-
Jos on liittimistä kiinni, niin noita valkoisia ekassa kuvassa olevia liittimiä pitäisi löytyä suht helposti ja sinne sisälle kuuluvia lattaliittimiä esimerkiksi farnelista, en muista kyllä heti suoraan osanumeroita...
Ovat TE/Tycon kamaa (AMP), löytyy muitakin valmistajia, mutta yleensä löytyvät tuon valmistajan tuotteistaViimeksi muokannut J-M Koopikka; 9.2.2017, 20:58.
Comment
-
-
Jukalla oma ongelma, jotain scheman kaltaisia löytyy esim. täältä.
Oma hämmästelyni oli siitä, kun piti olla just oikea ja suoraan plug and play moottori. Eipä ollutkaan, liittimet erilaiset, vaikkakin muoto oikea :) Eli sarjassamme kun mikään ei mene putkeen :| ;)
Tässä pitääkin tuolta alimmaisesta moottorin pienestä pinnistä mennä virta antennille. Isommat liittimet tässä on alkuperäisen ikäisessä pienempiä, ja niihin tulee tuo orkkisjohtosarja (joka on osa isompaa sarjaa, ei yksinäinen johdotus).
Eli moottorissa on kolme pinniä myös alkuperäisen ikäisessä. Alkuperäisen ikäisessä ei ole tuollaista lisäruskeaa erillisjohdinta. Sitä pitää vielä vähän selvittää, mihin liittyy (lisämaadotus todennäköisesti).
Edit: ja Jukalle vinkkiä, punamusta menee mittariston johtosarjaan sulakeaskille päin, valkoinen on radioon menevä ohjaus.Viimeksi muokannut jta; 10.2.2017, 19:37.
Comment
Comment