Saapa sitä miettiä miksi siinä sellainen tuubi on ja miksi myöhemmässä versiossa jopa Saksalainen DI on laittanut kaksi putken natsaa :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urmas projekti (20v)
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
-
Noh, laitoin eräänlaisella Bisonin kontaktiliimalla nuo sitten. Kahden auton kankaista sai edes kohtuulliset aikaiseksi ja paikalle. Ja myös tuli huomattua, että Coupen kankaat on eri kuosilla, ainakin 20v urkin on satiinimaisempaa materiaalia.
Pilarirättien alle laitoin uutta äänineristysmattoa, sellaista tiheämpää, mutta joustavaa, kimmoisaa ja kokoon painuvaa pehmytmattoa Dynamatilta. Alkujaanhan siellä on ohut superloni.
Rättien jälkeen olikin kevyt jumppa saada kattopaneli paikalleen, siinäkin olisi tarvittu apukäsipareja.
Takalasi meni näppärästi yksin paikalleen, mutta sivuikkunat aiheuttivatkin sitten useamman tunnin ähellystä. Aloitin tietysti uuden tiivisteen kanssa siltä puolelta, jossa minulla on kahdet lasit ja se ei kyllä onnistunut millään. Toisena iltana otin sitten vanhan tiivisteen puolen, ja sehän menikin näppärästi kun hiffasi tavan tehdä. Sitten meni jo uudenkin tiivisteen puoli, tosin älyttömän paljon tiukempi ja välillä hirvitti lasin vääntö.
Ulkomaan foorumeilta tuli kuviin noottia, että olisit pistänyt koristelistat ensin kumiin, mutta "viisaammat" muualta minua ennen asennuksia toisin ohjeisti. Mielestäni tiiviste ei taivu niin (koska listat lukitsee) ja niinhän myös purussa tehdään, että otetaan listat ensin pois, sitten vasta tiiviste yli rungon reunojen. Ja mitenköhän ne listat edes voisi laittaa ensin, koska alalista pujotetaan pitkittäin/sivuttain b-pilarin kiinnikkeeseen. Tiedostan kyllä, että listat on seuraava iso päänsärky saada sinne uraansa, mutta siihen on kikka jo tiedossa, pitää vain toteuttaa :)
Kattoluukun mekanismi tuli jo paikalleen laitettua, luukku itsessään valmistelussa.Viimeksi muokannut jta; 11.2.2018, 21:26.
Comment
Comment