Venakoppa ja imppasarja melkein kyllä pitäis kiillottaa (vaikka rummussa) jotta olisi linjassa muun siisteyden kanssa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urmas projekti (20v)
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Sen siinä vetäessä huomaa että jossain vaiheessa pultti ei enää vastusta enempää kuin hetki sitten ja loput asteet on pelkkää venymää. En tiedä sitten miten kriittinen se kireys lopulta on vaikka sen viimeisen 90 asteen osalta, jääkö hiukan alle tai meneekö hiukan yli? Harvoin olen omilla vehkeillä saanut sitä ihan täyttä astekiristystä tehtyä, sama vetarin kunkkupulttien kanssa. Yleensä loppuu vääntäjältä voima/massa tai työkalut kesken.
Ei sotketa ketjua aiheeseen kuulumattomalla keskustelulla enempää ja jos herättää enemmän keskustelua niin voihan nämä siirtää omakseen. Olen aina miettinyt onko tuollainen, ensin naksulla, loput astekiristyksenä, tehtävä kiristys aivan sama tekeekö sen nätisti tasaisesti vääntimellä vai aiheutuuko vahinkoa jos iskevällä koneella paukuttaa sen viimeisen puoli kierrosta? Helppoahan se olisi laittaa vaikka tussimerkki ja painaa liipainta mutta tuntuu noilla momenteilla jo aika hurjalta koko ajan ampua pultti lepokitkan yli liikkeelle milli kerrallaan. Ainakin näin kun ei asiasta paremmin tiedä.
Comment
-
Vieras
Oli kyseessä momentti tai asteet, pitäisi se mennä yhdellä vedolla. Näin on minulle opetettu. Eikä nyt millään noneella ainakaan.
Comment
-
Vieras
-
Astekiristyksen voi tehdä pulttipyssyllä, mikäli muuten rakenne sen sallii. Tai ainakin Cummins näin neuvoo moottoreitten kasauksekssa, enkö keksi miksi se ei olisi toimiva vaihtoehto. Toi kampuran pultti on kyllä semmoinen mihin itse en koskisi koneella, koska se helposti hakkaa kiilauran rikki.
Comment
-
Comment
-
Tänään hämmästelin ohjaustehostimen pumppua. Käsissä oli orginaali RR ja sitten purkuautosta ABY versio. Molemmat oli 100barin versioita, mutta siivapyörä oli s2 versiossa isompi. En vielä sovitellut josko sen voisi laittaa paikalleen (pikaisella silmäilyllä sopisi), mutta olisiko tuosta oikeasti jopa hyötyä?
Comment
Comment