Koitetaampas nyt kirjoittaa tästä omasta kulkineesta jotain...
Kesäkuussa tuli 30v mittariin ja iski ns ikäkriisi, niin piti saada "urheiluauto". Kriteerit TT:lle oli: Ei hopeinen, ei sinistä sisustaa, orkkis 224hv ja full fis. No jostain joutu luopumaan :p
-Vm 2000 Suomi auto, APX motilla. Tullut tehtaalta uutena ABT:n softalla, joten se on jopa otteessa. Kilvetkin olleet uudesta.
-Eibach alusta, takana powerflex puslat
-18x9" Fifteen52 Turbomac vanteet kesällä, talvella orkkis parabolit nastoilla.
-Haldex mod
-Forgen bypass
-Remus catback
-ABT maski
-Boset
Sisältä perus mustat nahat ja se full fis!
Ahtomittari sijoitettuna tällähetkellä oikean jalan viereen kolmiotukeen mutta onnistuin löytämään asennustelineen koelaudan päälle, joten se siirtynee sinne jossain kohtaa.
Soittimena oli orkkis C-kasetti ja 6cd:n vaihtaja mutta vaihdoin sinne Pioneerin deh-x9600bt mallisen mankan. Vähän vaan lelun tuntuinen, eikä tunnu pelittävän kunnolla bosen kanssa, vaikka kahdella eri adapterilla kokeiltu.
Sitten vähän tulevaisuuden suunnitelmia:
-3.2 hunajakenno pala ulostulojen väliin
-3.2 spoilerin jatke
-Jokin fiksu lippa eteen (Votex)
-Flat bottom ratti
-Britti mallin takavalo apparin puolelle
-Retrofitata dynaamiset vilkut eteen/taakse ja samalla siirtää pakkivalot vilkkujen kanssa samaan
-RNS-E soitin
-Ajotietokoneen näytön vaihto ja samalla koko mittariston tarkastus/korjaus (lämpömittari näyttää välillä omiaan)
-Värin vaihto
Remuksen ulostuloillekin pitäisi keksiä jotain, kun tulevat liikaa ulos, eivätkä ole ulkonäöllisesti mieleiset. Juuri passelin kokoiset kyllä.
Kesäkuussa tuli 30v mittariin ja iski ns ikäkriisi, niin piti saada "urheiluauto". Kriteerit TT:lle oli: Ei hopeinen, ei sinistä sisustaa, orkkis 224hv ja full fis. No jostain joutu luopumaan :p
-Vm 2000 Suomi auto, APX motilla. Tullut tehtaalta uutena ABT:n softalla, joten se on jopa otteessa. Kilvetkin olleet uudesta.
-Eibach alusta, takana powerflex puslat
-18x9" Fifteen52 Turbomac vanteet kesällä, talvella orkkis parabolit nastoilla.
-Haldex mod
-Forgen bypass
-Remus catback
-ABT maski
-Boset
Sisältä perus mustat nahat ja se full fis!
Ahtomittari sijoitettuna tällähetkellä oikean jalan viereen kolmiotukeen mutta onnistuin löytämään asennustelineen koelaudan päälle, joten se siirtynee sinne jossain kohtaa.
Soittimena oli orkkis C-kasetti ja 6cd:n vaihtaja mutta vaihdoin sinne Pioneerin deh-x9600bt mallisen mankan. Vähän vaan lelun tuntuinen, eikä tunnu pelittävän kunnolla bosen kanssa, vaikka kahdella eri adapterilla kokeiltu.
Sitten vähän tulevaisuuden suunnitelmia:
-3.2 hunajakenno pala ulostulojen väliin
-3.2 spoilerin jatke
-Jokin fiksu lippa eteen (Votex)
-Flat bottom ratti
-Britti mallin takavalo apparin puolelle
-Retrofitata dynaamiset vilkut eteen/taakse ja samalla siirtää pakkivalot vilkkujen kanssa samaan
-RNS-E soitin
-Ajotietokoneen näytön vaihto ja samalla koko mittariston tarkastus/korjaus (lämpömittari näyttää välillä omiaan)
-Värin vaihto
Remuksen ulostuloillekin pitäisi keksiä jotain, kun tulevat liikaa ulos, eivätkä ole ulkonäöllisesti mieleiset. Juuri passelin kokoiset kyllä.
Comment