Noniin. Näin siinä opiskelubudjettiautoilussa sitten kävi. Jos nelkku olisi mennyt suoralla kaupalla pois, ajelisin Passatilla. Mutta mutta.. Ei mennyt niin kuin Strömsöössä ja Audi seisoi pihassa. Ajattelin, että ennemmin maksan lainaa komeemmasta autosta ja sitten kävi näin. Kauemman aikaa seiskoja olen kuolaillut ja nyt hyvän yksilön löytyessä lähdin ajelemaan kohti Tervajoen Rinta-Jouppia. Auto osoittautui sellaiseksi kuin piti, hyvin pidettu Seiska Seinäjoen Nesteen kauppiaalta. Jos joku miettii mitä kauppias osti tilalle niin hän ajelee nykyään myös Seiskalla, mutta Q7:lla :D
A7 ollut kahdella omistajalla ennen mua. Ensimmäinen omistaja, joka oli auton uutena Seinäjoen Käyttöautolta ostanut hintaan 97 000€, päästeli menemään 200tkm. Nesteen kauppias satkun siihen päälle. Mä en kait tätä pois vaihda? Tai sanotaanko niin, että ei Käyttöauton kannata/tarvi tätä parempi olla vaikka rahaa sattuiskin olemaan.
Auton tietoja:
Audi A7 2011
3.0TDI 245hp/500nm
Varusteita:
- Ilmastoidut comfort penkit, muistit sekä kuskilla, että pelkääjällä, hierontaa olisin kaivannut, mutta kaikkea ei voi saada
- Navi
- Peruutuskamera ja tutkat molemmissa päissä
- Adaptive Air Suspension
- 4-alue automaatti-ilmastointi
- Tummeneva taustapeili ja sivupeilit
- Vetokoukku
- OEM webasto
Siinä kait isoimmat. Kaikenlaista autolle on mielessä. Toteutuksien ajankohdat riippuu aivan siitä, minkämoisen duunin keksin koulun ohelle. Suunnitelmia on monia ja ne selkeytyy vasta loppusyksystä. Huoltoa autoon on tehty varsin merkittävästi ja lähes loppuun saakka Audiliikkeen huoltokirja. Audilla vaihdettu myös hiljattain megatroniikka, kytkinpakka ja ahdin. Laatikkoöljyt on uaton historian aikana vaihdeltu 40-55tkm välein. Itse olen autoillani pitänyt 12-15tkm öljynvaihtovälin, ja DSG öljyt joka toinen kerta. Märkäkytkinlaatikolla öljyjen puhtaus ensisijainen asia.
Tätä tapahtuu jollain aikavälillä:
- RS7 korisarja
- 21" leveät vanteet
- Ilma-alustan mobiilisäätöyksikkö
- Lane assist
- Adaptive cruise
- Putkisto ja downpipe
- Koneen ja laatikon softaus
- TV
Tapahtuu pikapuoliin suurimpien kiireiden hellitettyä:
- Katon verhoilu alcantaralla / jenkeistä saatavalla laadukkaalla kangasvärillä värjäys mustaksi
- Keyless entry
- RS7 poljin ja lepuutussetti (ostettu)
- Originaali kangasmattosarja (ostettu)
- A4:sta jääneen TTS ratin asennus, napitkin pitäis toimia suoraan
- Etupenkkien ja kyynärnojan värjäys
- Kiillotus ja pinnoitus
- Perus 10h sisäpesu, penkkin irrotukset jne. Kaikki paska saatava mm. lattiamatosta irti, otsonointi jne.
- Uudet kilvet
A7 ollut kahdella omistajalla ennen mua. Ensimmäinen omistaja, joka oli auton uutena Seinäjoen Käyttöautolta ostanut hintaan 97 000€, päästeli menemään 200tkm. Nesteen kauppias satkun siihen päälle. Mä en kait tätä pois vaihda? Tai sanotaanko niin, että ei Käyttöauton kannata/tarvi tätä parempi olla vaikka rahaa sattuiskin olemaan.
Auton tietoja:
Audi A7 2011
3.0TDI 245hp/500nm
Varusteita:
- Ilmastoidut comfort penkit, muistit sekä kuskilla, että pelkääjällä, hierontaa olisin kaivannut, mutta kaikkea ei voi saada
- Navi
- Peruutuskamera ja tutkat molemmissa päissä
- Adaptive Air Suspension
- 4-alue automaatti-ilmastointi
- Tummeneva taustapeili ja sivupeilit
- Vetokoukku
- OEM webasto
Siinä kait isoimmat. Kaikenlaista autolle on mielessä. Toteutuksien ajankohdat riippuu aivan siitä, minkämoisen duunin keksin koulun ohelle. Suunnitelmia on monia ja ne selkeytyy vasta loppusyksystä. Huoltoa autoon on tehty varsin merkittävästi ja lähes loppuun saakka Audiliikkeen huoltokirja. Audilla vaihdettu myös hiljattain megatroniikka, kytkinpakka ja ahdin. Laatikkoöljyt on uaton historian aikana vaihdeltu 40-55tkm välein. Itse olen autoillani pitänyt 12-15tkm öljynvaihtovälin, ja DSG öljyt joka toinen kerta. Märkäkytkinlaatikolla öljyjen puhtaus ensisijainen asia.
Tätä tapahtuu jollain aikavälillä:
- RS7 korisarja
- 21" leveät vanteet
- Ilma-alustan mobiilisäätöyksikkö
- Lane assist
- Adaptive cruise
- Putkisto ja downpipe
- Koneen ja laatikon softaus
- TV
Tapahtuu pikapuoliin suurimpien kiireiden hellitettyä:
- Katon verhoilu alcantaralla / jenkeistä saatavalla laadukkaalla kangasvärillä värjäys mustaksi
- Keyless entry
- RS7 poljin ja lepuutussetti (ostettu)
- Originaali kangasmattosarja (ostettu)
- A4:sta jääneen TTS ratin asennus, napitkin pitäis toimia suoraan
- Etupenkkien ja kyynärnojan värjäys
- Kiillotus ja pinnoitus
- Perus 10h sisäpesu, penkkin irrotukset jne. Kaikki paska saatava mm. lattiamatosta irti, otsonointi jne.
- Uudet kilvet
Comment