Kannentiivistevaurion takia auto meni remonttiin ja kun kerran kansi on irti niin alakertaan remontti ja paremmat (=kiinalaiset h-profiili) kanget.
Potilas on -93 S2 Avant
Alusta on bilstein+H&R ja RS2 vakaajat sekä etusatulat
Kansi remontoitiin ja kanavia siistittiin
http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/S2/kansi%204.jpg
Lohko matkalla koneistamolle
http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/S2/lohko.jpg
Veivit
http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/S2/veivit.jpg
Kasa moottorin osia
http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/S2/osat.jpg
Lohkoon tulee uudet laakerit ja männänrenkaat. Kiertokangen ylempi laakeri on RS versio. Kanteen uudet nostajat ja ketju. Kytkin Sachs race asetelma ja vakio levy.
Pakosarja vaihtuu hieman ehjempään. Konerempan jälkeen sisäänajo hoituu lähes vakiona ja kesemmällä on tarkoitus ruuvata tuubisarja isommalla ahtimella kiinni sekä laittaa Vemsin purkki.
Tavoitteena on yli 400hv, eli niin paljon kuin vakio nokilla saa.
Cooleriksi on tulossa 600x300x76 kiinanpeli jos se vaan mahtuu mitenkään keulalle vakiopuskurin alle.
Potilas on -93 S2 Avant
Alusta on bilstein+H&R ja RS2 vakaajat sekä etusatulat
Kansi remontoitiin ja kanavia siistittiin
http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/S2/kansi%204.jpg
Lohko matkalla koneistamolle
http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/S2/lohko.jpg
Veivit
http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/S2/veivit.jpg
Kasa moottorin osia
http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/S2/osat.jpg
Lohkoon tulee uudet laakerit ja männänrenkaat. Kiertokangen ylempi laakeri on RS versio. Kanteen uudet nostajat ja ketju. Kytkin Sachs race asetelma ja vakio levy.
Pakosarja vaihtuu hieman ehjempään. Konerempan jälkeen sisäänajo hoituu lähes vakiona ja kesemmällä on tarkoitus ruuvata tuubisarja isommalla ahtimella kiinni sekä laittaa Vemsin purkki.
Tavoitteena on yli 400hv, eli niin paljon kuin vakio nokilla saa.
Cooleriksi on tulossa 600x300x76 kiinanpeli jos se vaan mahtuu mitenkään keulalle vakiopuskurin alle.
Comment