Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Coupe quattron rakennusta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Täältä

    Näyttävät CompBraken valmistamilta.

    Comment


      Jarin työpydällä on jo 2 paria odottamassa.

      Comment


      • Tänään tuli haettua 6 lovinen laatikko projektiin, koodi siinä on CRB eli se on peräisin RS2:sta.

        Lisää kuvia laatikosta.
        1,2,3,4,5

        Melkoinen putsaaminenhan näissä on ja yksi nivelkin pitää uusia.

        Kohta on siis voi pistää vanhan voimasiiron myyntiin ja yhden 6. vaihteisen laatikon vaihteensiirtäjävivuston, kun niitä on nyt jo kaksi. =)
        Viimeksi muokannut jataka; 5.6.2009, 12:29. Perustelu: Kuvia lisätty

        Comment


        • Mitään ei ole tapahtunut projektin suhteen, kun taloprojektin suunnittelu on vienyt kaiken ajan.

          Mutta tilasimpa kuitenkin 034 Motorsportilta vaihdekepin.

          Paketti tuli 6 päivässä kotiovelle asti, vieläpä ilman tullimaksuja. =)

          Juttua
          Viimeksi muokannut jataka; 18.8.2009, 17:44.

          Comment


          • Toi vaihdekeppi rupesi kiinnostamaan itseänikin, jos sillä sais ton epämääräisyden pois vaihdoista. Osaatko arvioida saako tuon asennettua helposti yläkautta vanhan tilalle, vai pitääkö esim. ottaa laatikkoa irti?

            Comment


              Matin kasikympissä lienee 01a tyyppinen aski, eli tarvitset tämänkaltaisen palikan. Itselläni on ysikympissä tuo ja tosi helppo oli asentaa, yläkautta onnistuu. Tuntumasta tulee myös erittäin hyvä.
              Viimeksi muokannut Mr.Crossfire; 25.8.2009, 16:29.

              Comment


              • Tuon JHM kepin kyllä pitäisi sopia kumpaankin askiin.

                Comment


                • Kyllä, niin he mielestäni antavat olettaa, että käy kaikkiin B3/B4 platformin autoihin.

                  Oletko vielä saanut sovitettua keppiä paikoilleen?

                  Comment


                  • Nyt se tempun teki.

                    Moottorin ja renkaiden välistä katosi yhteys, motarilla 110km/h vauhdista tasakaasulla
                    ajaessa katos veto, ei mitään ääntä mistään.

                    Kepistä tuntuu että vaihteen siirtäjät liikkuis normaalisti, ei vaikutusta painaako kytkintä vai ei.

                    Jos nostaa kierroksia koneessa eikä paina kytkintä niin vaihteet menee silti päälle.

                    Vetarit on paikallaan ja ehjät, siis vissiin kytkin hajos tai joku akseli poikki?

                    Comment


                      Kovin tuntuu erikoiselta. Tuossa vauhdissa on koneessakin kierroksia, joten kytkimen irrotessa keskiöstään luulisi kuuluvan ääntä. Samoin kytkinakselin katkeamisen luulisi kuulevan. Vielä erikoisempaa on, että hajosi vauhdissa eikä kiihdyttäessä.

                      Ei auta kuin alkaa vaihteiston irrotukseen ja otahan kuvia!

                      Comment


                      • Kovin tuntuu itsestäkin erikoiselta, tuo tasakaasulla pettäminen tässä ihmetyttää.

                        Mikään ei tunnu ottavan mihinkään kiinni,ei kuulu rohinaa ei pauketta.
                        Kone lähtee käymään normaalisti, vauhtipyörä ei siis ole irronnut kampurasta.
                        Voima ei vaan välity, ei yhtään.

                        Ja tottakai tallista luovuttiin maanantaina kun pitäis alkaa taloo ja omaa tallia rakentaan, heti ne vehkeet leipoo.

                        Ei auta muu kuin auto kaverin talliin ja palasiks. =/

                        Comment


                          Olisko kytkin/pää-akselin boorit menny? Kaverille kävi juuri noin D4D Avensiksen kanssa jossa viallinen kaksoismassa vauhtipyörä oli vaurion alku lähde joka oli sitten lenkuttaessaan syöny boorit. Aivan ilmoittamatta kans laukesi.

                          Comment


                          • T5 transporttereissa oli alkuun sellaista oiretta että meni vetarin boorit vaihteistonpuoli päästä, kyllä sitäkin kesti ihmetellä kun auto ei liiku, vaihteet toimii ja mitään ylimääräisiä ääniä ei kuulunut. Onneksi merkkihuollosta osasivat paikallistaa heti vian, ei siis ollut ensimmäinen.

                            Comment


                            • Veikkaisin myös sisävetarin laippaa

                              Comment


                                Laipasta pultit kiertyneet auki? Tällainenkin tapaus tuli todistettua männä talvena.

                                Comment


                                • Vetarit on kunnossa ja kiinni, vika on jossain kytkinlevyn tienoilla, pieni peltinen kihinä kuului kun tarkasti kuunteli.

                                  Olisko kytkinlevystä kitkapinta lähtenyt, tai kytkinlevyn napa murtunut irti, tai sit kytkinakseli poikki / boorit mennyt sileiks.

                                  Sen näkee sitten kun saa auton talliin ja työnalle.

                                  Comment


                                  • Tämä taitaa olla sopiva kytkinpaketti, jos se on se mikä on pettänyt, ehjä vauhtipyörä löytyy itseltä.

                                    Autohan on -93 2.8 coupe quattro.
                                    Viimeksi muokannut jataka; 1.4.2010, 21:16.

                                    Comment


                                    • Vika löytyi, ei taida olla ihan kaikki kohdallaan kuvassa.

                                      Kytkinlevy oli jakautunutkahteen osaan, kaikki niitit poikki.

                                      Pari tuntia meni laatikon irrotuksessa.

                                      Comment


                                        Taitaa olla lastutettu peli, kun noin kykä antautuu...

                                        Comment


                                          Tuskin ny sentäs 2.8 ois lastutettu, vapari ku on ja vaikka oliski ni niillä parilla ylimääräsellä hevosella ei nuon tapahtus.

                                          Comment


                                          • Taitaa olla lastutettu peli, kun noin kykä antautuu...
                                            Tai sitten se on pakotetulla ilmanotolla... ;)

                                            Comment


                                            • Auto jälleen nipussa, kytkin toimii nyt loistavasti.
                                              Poljintuntuma keveni huomattavasti ja vauhtipyörän vaihto auttoi tärinään luistattaessa.

                                              Comment

                                              Working...
                                              X