Tuskin sitä tulen hirveästi kaipaamaan, joskus hyvin harvoin sitä käytin kun lähdin sateessa liikkeelle. Vaikka ei sitä koskaan tiedä. ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Coupe quattron rakennusta
Collapse
X
-
-
Ainakin jossain kuvissa tuo valuvarren pallo näyttätäisi hieman erillaiselle tuon valuosan suhhteen. Siis valuvarren pallossa vähän jämäkempi valu.
http://www.s2forum.com/forum/showthr...ght=895407365A
Comment
-
Tuollainen siellä oli ja siinä numero 895 407 365
Uudet tulevat kuitenkin 8A0 numeroilla, katsotaan sitten kun pääsee vertaamaan vierekkäin.
Comment
-
Se tuli jo selväksi tuossa edellisissä viesteissä
Nokkien kääntely jälkiasennusruiskun kanssa tehdään sitten tietysti niin että dynossa ajetaan ensin toisessa ääriasennossa kierrosalueen läpi ja sitten toisessa. Käyristä vertaamalla nähdään millä kierroksilla kannattaa kääntää. Kaasun asentoa en lähtisi tuohon hommaan ymppäämään.
Comment
-
Saapuivathan ne iskarit takaisin viimeinkin, 4 kuukautta siinä meni.
Tälläisinä lähtivät
Tämän näköisinä tulivat takaisin
Tämä pohjassa oleva pikku ruuvi nosti hieman sarjan hintaa
Sisään jouston säätö
Comment
-
Comment