Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Coupe quattron rakennusta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Tuskin sitä tulen hirveästi kaipaamaan, joskus hyvin harvoin sitä käytin kun lähdin sateessa liikkeelle. Vaikka ei sitä koskaan tiedä. ;)

    Comment


    • #32
      Nyt olis kohta toivoa saada autoa takaisin pyörilleen,
      tolppien pitäisi saapua näillä näkymin 5.2.

      Eli ei pitänyt ihan se ilmoitettu 6 viikkoa paikkaansa,
      vaan menee 16 viikkoa.

      Kw:llä ollut kuulemma ongelmia alihankkijan vaihdoksen takia.
      Viimeksi muokannut jataka; 26.1.2008, 02:00.

      Comment


        #33
        toivottavasti saat tuon näkymään myös hinnassa.

        Comment


        • #34
          Kyllä ne oli lupaillut alennuksia ja tulee pikarahtina heti kun saavat yläpäät tolppiin.

          Comment


          • #35
            Kysymys alapallonivelistä.

            Eli onko näin että 8A0 407 365 on peltivarsille ja 895 407 365 A on valuvarsille?

            Itsellänin siis peltiset alatukivarret AAH moottorisesta ja 3B moottorisesta navat.
            Viimeksi muokannut jataka; 26.1.2008, 14:19.

            Comment


              #36
              Eli onko näin että 8A0 407 365 on peltivarsille ja 895 407 365 A on valuvarsille?
              Kylläpä se noin menee.

              Comment


              • #37
                Mikä se todellinen ero näillä alapalloilla on 8A0 407 365 vs. 895 407 365 A ?

                Kun vanha oli kuitenkin 895 407 365 A numerolla kun tänään niitä tallila katselin, toisella puolella olikin TRW:n tuote.

                Onkohan sinne vaan joskus vaihdettu väärät palikat?

                Comment


                  #38
                  Tarkastamatta heitän ulkomuistista että ensinmainittu peltivarteen ja jälkimmäinen valuvarteen.

                  Comment


                  • #39
                    Se tuli jo selväksi tuossa edellisissä viesteissä, mutta kun minulla oli peltivarressa tuo
                    895 407 365.

                    Comment


                      #40
                      Ainakin jossain kuvissa tuo valuvarren pallo näyttätäisi hieman erillaiselle tuon valuosan suhhteen. Siis valuvarren pallossa vähän jämäkempi valu.
                      http://www.s2forum.com/forum/showthr...ght=895407365A

                      Comment


                      • #41
                        Tuollainen siellä oli ja siinä numero 895 407 365


                        Uudet tulevat kuitenkin 8A0 numeroilla, katsotaan sitten kun pääsee vertaamaan vierekkäin.
                        Viimeksi muokannut jataka; 28.3.2008, 03:51. Perustelu: kuvat linkeiksi

                        Comment


                        • #42
                          Olisiko kellään tietoo kuinka vaikea homma olisi pistää VEMS ohjaamaan tollasta 2.7T moottoria?

                          Kaasuläppä olisi tarkoitus muuttaa mekaaniseksi, mitä kaikkea voi käyttää perusmoottorista?

                          Comment


                            #43
                            Varmaan kaiken muun paitsi MAP:in. Laita joku ruisku jossa on kaasuläpänohjaus.

                            Comment


                              #44
                              Jos tosiaan vaihdat mekaanisen kaasuläpän niin sen jälkeen vemsin asennus ei tuskaa tuota. Paitsi että olikos tuossa kääntyviä nokkia, on/of vai portaattomalla säädöllä?

                              Comment


                                #45
                                On/off nokka, joka muuttaa asentoaan yli 70% kaasuläpän avautumalla 4000 kierroksen jälkeen.

                                Comment


                                  #46
                                  Se tuli jo selväksi tuossa edellisissä viesteissä
                                  Hoh näin siinä käy, jos ei lue yhtään takaisinpäin tai muista mistä puhuttu. Erohan noilla on kiinnitystavassa eli toinen tulee kahden pellin väliin ja toinen taas ei. Voisko olla myös pallon sijainnissa kiinnityspultteihin joku pieni ero? Muista että pari milliä noissa osissa on paljon.

                                  Nokkien kääntely jälkiasennusruiskun kanssa tehdään sitten tietysti niin että dynossa ajetaan ensin toisessa ääriasennossa kierrosalueen läpi ja sitten toisessa. Käyristä vertaamalla nähdään millä kierroksilla kannattaa kääntää. Kaasun asentoa en lähtisi tuohon hommaan ymppäämään.

                                  Comment


                                    #47
                                    on/off-kääntö onnistuu kyllä vemsilläkin ongelmitta.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Kiitos näistä vastauksista.
                                      Näillä pääsee jo pitkälle suunnitelmissa.

                                      Onko ehdotuksia / kokemuksia muista soveltuvista ohjauksista?
                                      Taidan tuon alkuperäisen moottori ohjauksen kuitenkin hylätä, jos jatko jalostus kävisi sitten helpommin.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Mitäs muuten katsastusmies sanoo jos menee vähäpäästöstä muutoskatsastaa vemssillä.

                                        Comment


                                          #50
                                          Eipä insinööri sitä mistään näe millä ohjainlaitteella autoa ohjataan, eikä välitäkään jos/kun päästöt vain ovat kohdillaan.

                                          Comment


                                            #51
                                            Motec on kuulema hyvä ja pitkälläjuoksulla halvin. Hankintahinnaltaan saatta tuntua pahalta , mutta ei se 2.7 halvin moottorikaan ole.

                                            Comment


                                              #52
                                              Tatech toimii myös, ja siihen saa sähkökaasun ohjauksen. Saako Moteciin? (luulis saavan...)

                                              Comment


                                                #53
                                                entäs hestec? penkki ja asiantuntemus lähellä...

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Hestecin edustaja on muutaman sadan metrin päässä tallilta, että siihen apu löytyis läheltä.

                                                  Mutta täytyy tässä tutkia ja miettiä, halpaa tuntuu olevan. ;)

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Onko iskarin varsien pölysuojat pakolliset leimalla?
                                                    Muistelin että on.

                                                    Comment


                                                      #56
                                                      Ei niitä tarvii katsastukseen olla. Muuten kyllä ihan hyvät olla olemassa.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Saapuivathan ne iskarit takaisin viimeinkin, 4 kuukautta siinä meni.


                                                        Tälläisinä lähtivät

                                                        Tämän näköisinä tulivat takaisin

                                                        Tämä pohjassa oleva pikku ruuvi nosti hieman sarjan hintaa

                                                        Sisään jouston säätö
                                                        Viimeksi muokannut jataka; 28.3.2008, 06:27. Perustelu: kuvat linkeiksi

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Mikäs tuo kalliin ruuvin funktio on?

                                                          Comment


                                                            #59
                                                            Taitaa olla sisäänjouston vaimennuksen säätö.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Se on juurikin se,
                                                              14 portainen sisäänjouston säätö.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X