pistetääs kevennykseksi kuva modaamastani jääkaapista hallin tiloihin
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S2-->typB5A5?
Collapse
X
-
-
Takapuskuriin diffuusori, reunat alas ja keskeltä ylös. Sen lisäksi että on motorsport-henkinen, keventää perän lookkia olennaisesti kun takapuskuri on sitten vähemmän "möykky".
Comment
-
Olisko tämmösessä mitää ideaa, toki toho keskelle lisäksi sitä perinteisempää pystyrivoitusta, mitä yleensä diffuusoreissa näkyy:
http://jappee.kuvat.fi/kuvat/Radalle...1/DSC_4909.JPG
Olisi ainakin race-henkinen
Comment
-
Comment
-
Joo toi on paras mitä oon tähän asti löytäny mistään uudempi koristen puskimet on niin erin mallisia yläosasta et ne ei oikeen pikku työllä onnistu, mut niihin saa kyllä hienoja diffuusori puskimia..jollen parempaa löydä tai jollei joku muu ehdota parempaa vaihtoehtoa niin hommaan tuollaisen..odotellaan vielä päivä jos kaks :).
Voi olla että noita kaariakaan en jatkais tohon takapuskuriin vaan sovittais härskisti niinku tossa ken blockin gymkhana 4 fiestassa.
Comment
-
Ei helvata miten kivat pullistukset :) Tätä onkin jo odoteltu koska saa jatkoa. Joko tää ois tarkoitus saada tulevaks kesäks liikenteeseen?
Comment
-
Komee peli. Odotellaan lisää kuvia ja juttua.
Sitä ihmettelen että mitä väliä on laakereiden kestävyydelle jos ET on +35 tai -15. Melko lähelle renkaan keskiosaahan tuo sattuu joka tapauksessa, itse asiassa -15 on lähempänä kuin +35. Ja jos rengas on 300 mm leveä ei tuo 10 tai 20 heitto ole niin suuri?
Comment
-
Comment
-
Sitä ihmettelen että mitä väliä on laakereiden kestävyydelle jos ET on +35 tai -15. Melko lähelle renkaan keskiosaahan tuo sattuu joka tapauksessa, itse asiassa -15 on lähempänä kuin +35. Ja jos rengas on 300 mm leveä ei tuo 10 tai 20 heitto ole niin suuri?
Itse epäilen että laakereiden kestoiän suhteen ei kannata murehtia tällaisessa harrasteautossa, jolla ajetaan korkeintaan joitakin tuhansia kilometreja vuodessa. Oleellisempaa on renkaan keskilinjan siirtyminen etäämmälle KPI-linjan ja maanpinnan välisestä leikkauspisteestä. Tätä on turha selittää ilman kuvia, siispä kiinnostuneet voivat klikata vaikka tästä:
http://www.miata.net/garage/offset.htm
Googleen voi myös syöttää hakusanoiksi "scrub radius" ja "king pin inclination"
Noita vanteen muutoksia voi ihmetellä vaikka tästä: http://www.rimsntires.com/specs.jsp
Comment
-
Kyllähän pattisalvan (=kitin) levitys, muotoilu & hieronta muotoon näytöstää kovin helpolta, aivan kuten paineilmapensselillä huitelu. Kakkoslaatua pukkaa vaan kovin herkästi.
Jokainen joka on, pattisalvalla, yrittänyt rakentaa epäkurantista kuranttia kädenkäänteessä tietää mistä puhun.
Comment
-
Itsekin mietin hetken, että pistäiskö omasta 80:stä katon mustaksi, mutta päädyin siihen, että en. Pilarit ja katon vesikourut ovat sen verran eri linjassa toisistaan, joten visualisoin sen mielessäni hieman hassun näköiseksi. Tiedä miltä se sitten oikeasti näyttää. Tää projekti saa kyllä kuolan valumaan. Meinasitko muuten laittaa B5 faceliftin ovenkahvatkin?
Comment
Comment