Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A3, eli AC3 projekti....

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• noin paljonko rupes uudemman mallin keula tykästyttään yht'äkkii ;)

Comment

Minun silmään näyttäisi kätevimmältä modata nykyisestä puskurista ja tuosta B8 puskurista leikkaa liimaa -menetelmällä uusi.

Comment

• Eihän se paljoa tunnetusti vaadi, kun kipinä syntyy ;) Tuli vaan eteen tuo puskuri niin siitä ne visiot lähti. OEM on aina OEM ;D Huomenna pähkäillään sitten pyntsällä! :)

Ajattelin vähän tuota leikkaa liimaa operaatioo niin että laittais tuosta alkuperäisestä muovipuskurista yläosan ja sitten taiteilis alaosaa. Mutta kun ois ihan kiva saada kuitenkin tuo single frame look. Menee vähän enemmän leikkailemiseks jos sen aikoo toteuttaa noista kahdesta leikkelemällä. En tiedä mahtuuko ihan tuo B8 maski noiden A3 etuvalojen paikkojen väliin. Siinä ja tässä. Sit voi tulla hassun näkönen.

Ja...Saattaa olla ettei tätä projektia edes aloiteta, jos auto menee kaupaksi :D Never know!

Comment

• Mistä vedit maat vahvarille? Koitin kuvista katsella muttei osunut silmään.

Comment

• Repsikan puolen etuturvavyön kuusiokolopultin alle. Eli takasivuovipahvi irti ja siellä etu alakulmassa oleva pultti. Ei paras paikka todellakaan, mutta "bolt-on" eikä ole juuri häviöö kun on maadotus mitattu. Riittää siis minulle.

Comment

• Audi on teoriassa löytänyt jo uuden omistajan, jonka pitäisi näillä puheilla tulla viimeistään ensi viikolla tulla auto lunastamaan. Näin ollen päättyy oma 2,5 vuoden omistajuus ja siirryn nykyisen "talvi-auton" ympärivuotiseen käyttöön. VAGilaisissa siis pysytään, kun kyseessä on tuo profiilin TDI Boratti...
              Mutta tietenkään mikään ei ole varmaa, ennen kuin se on varmaa. Eli odotetaan nyt että setelinippu on kädessä ja Audin takavalot kiitää horisonttiin ;)

Comment

• Audi on tänään myyty ja löytyy nykyään Raumalta!

Comment

• Toivottavasti löysi hyvän kodin. Hieno peli.

Comment

• Siitä on paha sanoa. Ostaja täytti 18v eilen, ja tänään parhaassa tapauksessa sai inssin suoritettua. Ensiautoksi siis meni. Ainakin innoissaan oli, ja kukapa nyt ei olisi ollut :) Kuulemma Raumalla ei juuri Audin tyyliin "kokonaan" tuunattuja autoja liiku, joten huomioarvo on taattu :) Itselleni tuokin oli lopulta vain materiaa, joten ei liiku minkäänlaisia fiiliksiä enää Ac3:n suuntaan, vaikka sitten purkaamolle veisi. :) Elämä jatkuu!

Comment

• Joo ei täällä Rauman kulmilla paljon tuollaisia autoja ole, itekkin iltasin välillä Raumalla pyörimässä ja kyllä porukka seuraa vaikka tuokin profiilin diudi ihan "perus" pirssi on..:)

Comment

• On tuokin auto ottanut vkl aikana hiukan kipeää.

Comment

• woot!? kerkeskö se rookie jo vetäseen sen jonkun tolpan ympäri?:/

Comment

• Näin tuon Raumalla joku aika sitten ja jos ajotyyli on pysynyt samana niin en ihmettelisi. :D

Comment

• Juu kyl on tolpan kuva audin takakulmassa.

Comment

• No hyvä että takakulmassa. Nolompaa jos olisi menty keula edellä hartialukolla tolppaan.

Comment

• Kyseinen auton uusi omistaja eilen pisti tekstiviestiä että eipä tulla näkemään audia parin viikon päästä 100+:ssa. Oli kuulemma naiskuski täräyttänyt kolmion takaa haipakkaa vauhtia audin takakulmaan. Takapuskuri ja takavalo paskana, takapalkki 40cm sisässä, kuulemma.
                                  Hinausmiehen kommentti oli ollut että lunastukseen taitaa mennä.
                                  Itsellänihän on siis vain tieto, mitä omistajan kanssa puhelimessa rupattelin. Vitutus ainakin oli hänellä suuri, ymmärtäähän sen.

Comment

• http://www.ls24.fi/raumajaalue/auto_...a_2202792.html

Comment

• Ihmettelinkin puheita pylväästä.. Mikähän idea jätkällä on ollut mulle sitten valehdella auton kohtalosta!? Ei tajua. Ihan hyvin se ois voinut olla ilmottamatta yhtään mitään, saati sitten kertoa edellä mainitsemani tarina. Mä oon rahani autosta jo aikanaan saanut, ja omistus siirtynyt. Ei sillä mitään tilivelvollisuutta mulle ole. Peltikasojahan nuo vain ovat, jotkut kuidulla höystettyjä.
                                      Noh, pääasia että jätkä säily ehjänä että pääsee vielä nauttimaan autoilusta :)

Ei kellään sattuis kuvia oleen? ;D

Comment

• "Naiskuski kolmiontakaa.." HAH! Mitä ihmettä pitää sepittää tollasia juttuja jos ite kiskasee mettähallituksen puolelle..?! Kuvia olis juu nähtävä.

Comment

• En keksi mitään muuta selitystä noille tarinoille, kuin että jätkää vituttaa ja hävettää kun Audi ei pääsekään nyt sataplussaan esille. Itse olin sen asian tiimoilta häneen yhteydessäkin ja olisin ihan mielelläni sitä vielä mennyt katsomaan messuille. Sen piti sitten ilmoittaa ettei Audia näy, ja keksi tuollaisen tarinan. Näin minä asian koen.. Eli ei ollut pokkaa kertoa asian todellista laitaa. Mutta eipä tuo mua sen enempää liikuta, hänen omaisuuttaan se oli.

Comment

• Muahah, eipä korvaa vakuutuksetkaan tuota.

Comment

• Vuoden paras selitys, tarviiki panna muistiin :)

Comment

• Itselleni tuokin oli lopulta vain materiaa, joten ei liiku minkäänlaisia fiiliksiä enää Ac3:n suuntaan, vaikka sitten purkaamolle veisi. :)
                                                Kyllähän mä aika meedio taidan olla... :) Kun nyt taakse päin katselee omia kirjoituksia.
                                                No ei nyt ehkä purkaamolle, mutta kuitenkin paskaks män.

Comment

• Ei millään pahalla Jimi, mutta huvitti aavistuksen kun nyt luin menneet tapahtumat. Ei kieltämättä kaverilla kauaa nokka tuhissut, ja jos vielä Poliisi epäilee törkeänä liikenteen rikkomuksena, niin on kyllä kovasti noussut keltainen neste päähän, kun on pitänyt omia rajojaan lähteä noin aikaisin kokeilemaan. Itsehän sain kortin myös taannoin, ja ajelen Slamitin Harri Kohon entisellä A3:sella (tosin vain 1.6), mutta silti, joku roti tuohon ajelemiseen. Kyllä niitä rajojaan ehtii kokeilla, kunhan ajokokemusta tulee. Veikkaan, että paria vuotta myöhemmin, ei olis tolla auto välttis ympäri pyörähtäny.

Comment

• No eihän tuossa mitään. Ei se minun asiani ole mitä uusi omistaja autolla tekee :) Itsekin olen sitä mieltä, että ei ole järkeä kaahata. En edes ymmärrä miten kyseisen tapahtuman on voinut saada aikaan. Pakko ollut olla mukavasti mittarissa ja sitten ote herpaantunut. Ei voi käsittää...

Comment

• Näkyy saaneen uuden elämän tämä ex-audi:

Kuva, toinen, kolmas ja viimeinen

Comment

• Paalaamoa vailla :(

Comment

Working...
                                                        X