Auto oli vihreenä kyllä komea mutta sanottavaa on: apukuljettajan puoleinen takalokasuoja oli jokseenkin huonosti korjattu, oli johonkin ilmeisesti joskus raapaistu tms.Pahin oli se että rek.päivä ei ollutkaan heinäkuu joten tulee 24% sijasta 28% veroa !! Välittäjä ilmoitti asian virheellisesti. Se tekee aika mojovan lisän veroihin!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A8 pihassa!
Collapse
X
-
-
Pete
Mahdollista "vikaa" en ala arvailemaan, kun en ole siitä varma. Joka tapauksessa omassani konelämpötila karvan alle 90 astetta lämmettyään ja lämpöä sisällä riittävässä määrin ainakin viime talven -25 pakkasessa ajellessa.
Comment
-
No tuntuu siltä, että juuri niissä tuppaa olemaan ongelmia, kun taas nämä ZF:n valmisteet kestää paremmin.
Joku asioita paremmin tuntevat varmaan korjaa jos olen todennut väärin.
V8:ien kohdalla laatikko-ongelmat ovat aika yleisiä foorumien mukaan ja nämä ovat juuri audin omia laatikoita. Uudempien A8:ein suhteen en aivan takuu varma ole.
Tosin useimmiten laatikko-ongelmista välttyy kunhan pitää huolta suodattimen ja öljyjen vaihdoista ajoissa.
Comment
-
Anonyymi
"Löytyykös se kaikkien tarvitsema lämmitettävä ratti? Vai saikos sellasen Audiin. wmB:hen sellasen sai."
Mun audissa oli, mutta on mennyt rikki mun omistusaikana ja en viitsi uutta rattia ostaa hintaan 600??roa.
"tai sitten ns motari termari. Vai onkohan toi vaan urbaani legenda, että Saksassa vaihtavat aikasemmin aukeevia motarien takia. Mulla mittari ei nouse kun 75 asteeseen talvisin, mutta lämmintä kyllä piisaa jahka kunnolla lämpee.
V.tun motari termari!! Ettekö ymmärrä että moottori tarvitsee oikein toimiakseen n.90 asteen lämpötilan!! Ja jäähdytyksen takia riittävän suuren syylärin nokalle, ei sitä termarilla tehdä. Ja jos mittari ei nouse yli 75, niin vikaan on! 75 astetta kyllä riittää sisälämmön nostoon kun tarve on max n. 20 astetta!
Mun audissa on ainakin ZF automaattiquattrolodju, jonka kanssa ei ole ainakaan vielä ollut mitään ongelmia, ajettu n. 150tkm.
Comment
-
Siis kyllähän täälläkin on ollut juttua lämpömittarien lukemista. Aina vikaa välttämättä ei oikeasti ole vaikka mittari näyttää liian vähän. Ajoviima on ainakin todettu yhdeksi anturin näyttämän arvon sekoittajaksi. Termareita on ainakin ennen saanut eri asteilla varustettuna.
Ja tuo motari termari ei ollut mikään sellainen kommentti että tarttee herneet vetää nenään. Ne on niitä legendoja mitä saksantuonneissa on ollut. Niin ja mun auto on saksantuonti ja kaikki puutteet on mun autossa kyllä legendaa.
Comment
-
double
-
JanMac
Vaihteistona minullakin ZF, öljyä vaihtuu noin 2/3 laatikon öljynvaihdossa. Kielen vaihdoin enklantiin testerillä. Lämpö seilaa 80-85 välillä, mutta sisällä tarkenee hienosti.
Automatiikka on senverran viisasta ettei heti ala puhaltamaan täysiä vaan malttaa odottaa veden lämpötilan nousua (ja tätähän ei ole läheskään kaikissa autoissa)
Teppi, pistäs nyt niitä varusteita listaan niin vertaillaan mitä löytyy... ;)
Comment
Comment