Joo elikkäs kun nyt tuo kosvortti alla niin voi ottaa tuon auton kunnon syyniin ja vaihtaa vaikka näin huvin ja urheilun vuoksi vaikka tuon koneen.
Pasilta jäi quattrosta vitos kone ylim ja ajattelin että miksei.. noh kone on nyt rovaniemellä ja auton saan talliin ehkis jo ensi viikon puolella ja pitäisi vanha kone ottaa pois ja irroittaa sisustus tai ainakin käyttää lattiamatto pois kun tuntui hieman kostealta.. ja penkkkien verhoilukin pitäisi huoltaa..
s2:sen valot entisten B4 sedanin valojen tilalle on jo hommattu, joku saksan persereikä laittanut ne siihen silloin kun auto oli vielä saksassa..
S2/V6 puskin olisi haussa entisen kercherin RS kopion tilalle.. tuon saa ostaa sitten pois jos haluaa :)
Takalasien tummenus jos jaksaa/viitsii..
uutta maalipintaa entisen päälle..
että jos tästä lähtis ja kattois mitä tulee mieleen.. jos on hyviä ideoita niin otetaan vastaan..
13.1.2005
autosta keula hilppeet poistettu koneen poistoa varten
valot paketissa hyllyllä
pähkäilyä johtosarjan poiston kanssa..
laatikko pitää tarkastaa käykö vanha vai meneekö vaihtoon
sisusta lähtee huomenna irti.. ehkä..
14.1.2005
Autosta lähti keula ja moottori jokusen oluen voimin.
Pähkäilyä puuttuvien osien kanssa / ei käyvien osien kanssa
Tuli huono olo katsottua johtosarja sekamelskaa kabiinin puolella.. projekti jatkuu huomenna..
Kuvia www.taukopaikka.com/gallery (HUOM kuvat suht isoja)
15.1.2005
Johtosarja tuli poistettua vaikka aluksi näytti aika tuskaiselta mutta loppujen lopuksi lähtikin näppärästi. KE-Motronicin ja KE-Jetronicin johtosarjat olivat muuten samanlaisia paitsi jetissä on yksi boksi enemmän.. eroavia liittimiä oli vain muutama.
Uusi johtosarja jo suurinpiirtein asennettu kabiinin puolelle.
Taitaa mennä vielä osaa vaihtoon aika reilusti..
nelosen apurunko ei ilm käy.. kaikki startit ja laturit sun muut hilppeet..
paineasetelma vaihdettava nelosesta..
runkoon hitsattava vitosen kiinnikkeet vaan jos jostain sais..
pitäis tehä tarkka lista siitä mitä menee vaihtoon ja paljon maksaa nii vois sitte itteä hulluksi haukkua ku etuvetoon tuhlaa omaisuuden.. noh onhan se tämäki harrastus..
17.1.2005
Pientä fiksausta koneeseen.. hiekkapuhalsin imusarjan ja kokeilin ihan piruuttaan hioa ja kiillottaa päällysosan. Pienellä kiillotuksella ihan eri näköinen. samoten meni peltiset suojat maalaukseen ja tuli ihan fiksun näköset niistäkin.
Edelleen osat haussa.. hiukka sylettää purkamon hinnat esim vitosen alakehto 150€
Pasilta jäi quattrosta vitos kone ylim ja ajattelin että miksei.. noh kone on nyt rovaniemellä ja auton saan talliin ehkis jo ensi viikon puolella ja pitäisi vanha kone ottaa pois ja irroittaa sisustus tai ainakin käyttää lattiamatto pois kun tuntui hieman kostealta.. ja penkkkien verhoilukin pitäisi huoltaa..
s2:sen valot entisten B4 sedanin valojen tilalle on jo hommattu, joku saksan persereikä laittanut ne siihen silloin kun auto oli vielä saksassa..
S2/V6 puskin olisi haussa entisen kercherin RS kopion tilalle.. tuon saa ostaa sitten pois jos haluaa :)
Takalasien tummenus jos jaksaa/viitsii..
uutta maalipintaa entisen päälle..
että jos tästä lähtis ja kattois mitä tulee mieleen.. jos on hyviä ideoita niin otetaan vastaan..
13.1.2005
autosta keula hilppeet poistettu koneen poistoa varten
valot paketissa hyllyllä
pähkäilyä johtosarjan poiston kanssa..
laatikko pitää tarkastaa käykö vanha vai meneekö vaihtoon
sisusta lähtee huomenna irti.. ehkä..
14.1.2005
Autosta lähti keula ja moottori jokusen oluen voimin.
Pähkäilyä puuttuvien osien kanssa / ei käyvien osien kanssa
Tuli huono olo katsottua johtosarja sekamelskaa kabiinin puolella.. projekti jatkuu huomenna..
Kuvia www.taukopaikka.com/gallery (HUOM kuvat suht isoja)
15.1.2005
Johtosarja tuli poistettua vaikka aluksi näytti aika tuskaiselta mutta loppujen lopuksi lähtikin näppärästi. KE-Motronicin ja KE-Jetronicin johtosarjat olivat muuten samanlaisia paitsi jetissä on yksi boksi enemmän.. eroavia liittimiä oli vain muutama.
Uusi johtosarja jo suurinpiirtein asennettu kabiinin puolelle.
Taitaa mennä vielä osaa vaihtoon aika reilusti..
nelosen apurunko ei ilm käy.. kaikki startit ja laturit sun muut hilppeet..
paineasetelma vaihdettava nelosesta..
runkoon hitsattava vitosen kiinnikkeet vaan jos jostain sais..
pitäis tehä tarkka lista siitä mitä menee vaihtoon ja paljon maksaa nii vois sitte itteä hulluksi haukkua ku etuvetoon tuhlaa omaisuuden.. noh onhan se tämäki harrastus..
17.1.2005
Pientä fiksausta koneeseen.. hiekkapuhalsin imusarjan ja kokeilin ihan piruuttaan hioa ja kiillottaa päällysosan. Pienellä kiillotuksella ihan eri näköinen. samoten meni peltiset suojat maalaukseen ja tuli ihan fiksun näköset niistäkin.
Edelleen osat haussa.. hiukka sylettää purkamon hinnat esim vitosen alakehto 150€
Comment