Joo katsastushan on aina jännä paikka, mutta eivät ne mullakaan turbon paikkoihin kiinnittäneet huomiota. Askartelee vaan riittävän "lämpösuojat" päälle. ABS pumpun siirto on tosin jo ikävä homma.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 2.7 biturbo
Collapse
X
-
Ei ole tullut vakavasti edes harkittua ahtimien siirtoa, kyllä tuota pitäiskin tutkia onnistuisiko.
Filtterin saisi kyllä tuonne akun paikalle kun tekee imuputkia uusiksi.
Ja en ole vielä aloittanut pakosarjan tekoa, ei saa vielä laippoja.
Oon tässä alkanut innostua kaarien levityksestä, saisikohan etuloksuja valmiina kuituisena jostain, en viittis alkaa muotteja värkkäileen?Viimeksi muokannut Janek; 23.9.2008, 10:43.
Comment
-
-
Nice.
Luulisi maalaisjärjellä ajatellen ettei niiden paikalla olisi väliä leiman kannalta mutta eihän katsastuksessa kaikki mene järjen mukaan.
Ainakaan käskyä dynoon en halua kuulla.
Melkeimpä se riippuu siitä että saako sinne kuskinpuolelle mahtumaan mitään ilman abs pumpun siirtoa. Sen siirto olisi kova työ kaikkine putkineen ja jos löytää sille uuden paikan niin johdot ei enää piisaa, ym.
Comment
-
Ei rs4 imusarjaa?
Jos turbot laittaa runkopalkkien päälle, niin todennäköisesti tarvii molemmille turboille omat maffit ja ilmansuodattimet (helpompi ja tehokkaampi ratkaisu kun putkitus yhdelle suodattimelle/maffille). Mutta ei hätää!, esim. apexi afc-neo tukee kahta maffia, josta se laskee eculle signaalin niinkuin se tulis yhdeltä maffilta.
Comment
-
Tosiaan, yhtä maffia on silloin hankala käyttää. Tuo Apexin (tämäkö?) purkki voisi kyllä siinä tapauksessa olla hyvä, jos vaan toimii niinkuin pitää.
Tietty siinä vaiheessa olisi hyvä jo heittää vanha ECU metsään ja laittaa vaikka Tatech. Ei tarvis enää ollenkaan maffia. Eikä tarvis myöskään huolehtia ABS:istäkään kun ne ei toimis muutenkaan ilman patentteja :)
Comment
-
Kyllä sen yhden maffin/suodattimen systeemin pystyy tekeen kun tekee niinkuin siinä vastin(?) ässässä jossa suodatin on akun paikalla, vaatii vain uudet imuputket.
Kahdelle suodattimelle ei taida paljon tilaa olla jos ahtimet on palkkien yläpuolella.
Ja ei rs imusarjaa tällä kertaa kun ei tahdo pelimerkit riittää kaiken ostamiseen, kun sitten tarvis risan kaasuläpän ja etummaiset ahtoputket ja suutintukit ja kaikkee maksaa paljon $$$$.
Tuon imusarjan sisältä on sorvailtu niin paljon kuin saa otettua.
Muutan myöhemmin tuota systeemiä johonkin suuntaan kun on updaten aika.
Comment
-
Mittailin ja tutkailin tuota kuskinpuolen ahtimen nostamista ja näyttäisi siltä että se sinne saattaisi juuri ja juuri mahtua.
En kyllä halua vetää dp:itä yläkautta ja kolmetuumaa tekee vähän ahdasta.
Kolmetuumaa siksi ettei tarvi kokonaan tehdä uusia kun vaihdan ahdistimet.
Mikko, miten paljon GT2554:t on isommat ulkomitoiltaan kuin 03:t?
Jos oot vähänkään kattonut silmämääräisesti niin auttaisi hahmottamaan ettei tarvi myöhemmin paljoa korjata sarjoja.
Sitten Mikolle vielä: sä vaihdoit risan takaovet kun levitit takakaaria, oliko se vaan helpompi ratkaisu, vai totesitko ettei niitä ovia saa levitettyä?
Enkä vielä ole löytänyt paikkaa missä kaupataan risan lasikuituloksuja, jos ei löydy niin sitten levitys saa jäädä tekemättä.
Ensi viikolla olisi kempin tiggi täällä, pääsee harjottelemaan tulikoetta varten eli imuputkia, sarjoja, dp:itä ja putkistoa :)
Hiekkapuhallusvehjes tuli eilen ja jo menny reilusti yli sata kiloo hiekkaa läpi.
Comment
-
Onhan ne kyllä huomattavasti isommat, mutta ei silti mitkään holsetit :) Mulla on jossain kuvia niistä, täytyy kaivaa kun pääsen kotiin.
Laitoin risan ovet sen takia kun oli helpompi homma, enkä halunnut että tuollainen liikkuva osa tärähtelee siinä joka päivä kun ovea käytetään. Jossain vaiheeessa saattais tulla halkeemia tms. Saishan ne levitettyä kyllä. Sisäpuoli sitten teettää myös lisätyötä että saa siistin.
Täältä saa risan hiilikuitulokareita. Minullakin on muotit, ja jos riittäisi aikaa ja motivaatiota niin sellaiset voisi leipoa.
Comment
-
Hiilikuituiset maksaa niin paljon että en niitä osta, siksi oon yrittäny löytää kusilaitusia.
Itte kun tekis ois sopiva muuten mutta ne muotit ois liian kovatöiset, eikä tässä ympärillä sellasia risoja pyöri mistä vois käydä nappaamassa kopion.
Ehkä jos kävis hakee koeajoon... vitsi :P
Comment
-
-
-
Minkäs takia muuten pitää olla just lasikuituiset loksut? tuninkia?
Hups, linkin loksut tais olla väärää korimallia, mutta siis eikös tuolta Ebaystä löydy silloin tällöin noita alkuperäisiä ihan järkevin hinnoin.
Comment
-
Minkäs takia muuten pitää olla just lasikuituiset loksut? tuninkia?
Hups, linkin loksut tais olla väärää korimallia, mutta siis eikös tuolta Ebaystä löydy silloin tällöin noita alkuperäisiä ihan järkevin hinnoin.
Tässäpä pari kuvaa GT2560R ja K03 turboista.
Comment
-
Kun olette noita lokasuojia vaihtaneet, niin osaisiko joku kertoa mitä painaa:
a) normiloksu
b) lasikuituloksu
c) hiilikuituloksu
Komposiittiloksujen paino voi tietysti vaihdella käytetyn kuidun ja hartsin määrän/laadun yms. mukaan, mutta ihan sellainen suuntaa-antava paino kiinnostaisi.
Comment
-
SDR researchin sivuilla lukee että alkuperäinen painaisi 3.5 kg, ja hiilikuituinen alle 1.3 kg. Ei se minun mielestä niin kevyt ollut, mutta voihan tuo muisti pätkiä. N.50% se kyllä keveni. Paino saattaisi löytyä minun projetin seasta täältä.
Comment
Comment