Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

coupe gt turbo

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • coupe gt turbo

    tuli ostettua tollanen raiskattu -82 coupe mihin vaihdettu -89 moottori audi 200 turbosta. KG-moottorilla

    tosta ei todellakaan saa enää mitään esittelykuntoista kun sisustakin oli kasattu ihan miten sattuu ja johtoja kulkee vähä mihnä vaa.

    nyt on tulossa keulalle hieman ylimitoitettua cooleria ja megasquirt ton k-jetin tilalle jossain vaiheessa kun tilanne sen sallii.

    kuinka isot suuttimet olisi passelit noin 250-300hp tehoille? että riittää vielä potentiaalia kun vaihdan ahtimen vähän nykyaikaisempaan, ja tuo vakiosarja näytti niin ahdistavalta että sekin siinä samalla sitten.

    kellään kokemuksia KG-koneen megaruuttaamisesta?

    #2
    suuttimiks noin 350cc niin niillä pääsee turvallisesti 300Hv lukemiin.

    Comment


    • #3
      kuka osaisi tehdä suutintukin tohon? ku noita koneita on ilmeisesti vaan tolla k-jetillä.

      Comment


        #4
        suutintukki löytyis jos kanteen on tarkoitus laittaa suuttimet,samoin boschin 330ml/3bar suuttimet.
        Viimeksi muokannut kessu74; 29.6.2007, 08:12.

        Comment


          #5
          Mulla ois kans suutintukki, kannen soviteholkit (uudet ja käyttämättömät). Suuttimiksi tarviit lyhyet 60mm suuttimet, jos aiot kaasuläpän säilyttää ennallaan.

          Comment


          • #6
            onko millanen homma vaihtaa nestesylinteri ton vaijerihelvetin tilalle? on niin raskas polkea tuota nyt.. jos jollaki on tollaseen coupeen sopiva pääsylinteri tiedos niin vois laittaa privaa

            Comment


            • #7
              Siihen polkimelle saa semmosen jousen,joka keventää huomattavasti ja ei montaa euroa maksa. Eikä audin polkimen kuulukkaan olla niin "kevyt" kuin esim. japsinmaalla tekevät.

              Comment


                #8
                630cc lyhyet suuttimet voin toimittaa 69e per kpl

                Comment


                  #9
                  Nestekytkintä varten tarviit: poljinhässäkän nestekytkimellisestä autosta, palan rintapeltiä kun kyseessä on 82 coupe, nestekytkimellisen vaihdelaatikon, uuden jarrunestesäiliön ja asiaankuuluvat putket ja letkut. Aika paljon pitää roinaa purkaa edestä kun sähköllä pitää liimata peltiä herkässä ympäristössä.

                  Käytännössä konehuoneen on parempi olla tyhjä ja ilman johtosarjoja kun tuota rakentelee. Suurta eroa toiminnassa ei ole vaijerikytkimeen - vaijeri on vähän jäykempi, mutta nopeampi käyttää.

                  Miulla on yksi '82 coupen 093 vaijerilaatikko, oon sitä jemmaillut toiseen coupeen - mutten varmaan saa ko. värkkiä ikinä tehtyä. 1->2 syncro hieman takeltelee eli pitää vaihtaa rauhallisesti, muuten ihan pelittävä laatikko.

                  Comment

                  Working...
                  X