Vakaajatanko ja sen koripuslat tsekattu?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
t89q 2.3 --> "S2 Sedan"
Collapse
X
-
Eihän putkisto ota koriin kiinni jäykemmän alustan takia? Tuntuu ja kuuluu varsinkin apparin jalkotilassa.
Entä oliko sulla uretaanipuslat alatukivarsissa? Omassani ens alkuun yksi pusla päästi tukivarren liikahtamaan muutaman millin edestakaisin, jätti puhtaan jäljen likaiseen puslaan. Uudelleen irroitus ja putsaus poisti tämän ongelman.
Comment
-
Jos koiranluun tolpapuoleiseen pään kiristää tiukalle huonosti maalista ja kiveniskumassasta putsattuun kohtaan, niin ne löystyvät silti hetken ajon jälkeen. :) Iso vika oli korjata, molemmat puolet oli löystyneet maalin hävitessä välistä. Ne oli juuri ne mutterit, mitä ei tullut katsottua ollenkaan...
Comment
-
Päivitinpä vähän sisustankin ilmettä: http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...a/IMAG0941.jpg. Vähän tarvitsi rälläkkää näyttää, kun listallisissa ovipahveissa kahva on 3.5 cm alempana.
Asensin myös eBaysta tuurilla löytämäni solenoidilliset H7-linssit, jotka sopivat rikkinäisten orkkislinssien paikalle aika vähällä vaivalla: http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...a/IMAG0953.jpg
Comment
-
Sinnehän ne 16" Avukset menee nätisti jarrujen päälle:
http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...a/IMAG0972.jpg
http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...a/IMAG0975.jpg
Tuurilla onnistunut jarrupäivitys siis. :)
Comment
-
Nappasinpa pesun ja pikavahauksen jälkeen muutaman kuvan.
http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...kti/Sekalaista
Comment
-
Omasta mielestänikin on onnistunut tuunaus verrattuna alkuperäiseen: http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...a/IMG_0013.jpg
Tuossakin on kyllä jo spoileri lisätty...
Comment
-
Talvivanteet tuli maalattua RS6:n titan-vannevärillä. Mattapintainen tuosta lakasta piti tulla, mutta tulikin sellainen puolihimmeä. Yllättäen roskiakin tallissa maalatessa jäi, mutta lopuksi hiomalla ja kiillottamalla pinnasta tuli ihan hyvä. Vanteet kuitenkin kyseessä, eikä konepelti.
http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+.../Talvivanteet/
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja pasi_ Näytä viestiLötkön turbiinilla päästiin tällä viikolla vähän yllättäenkin nelosella alkaviin lukemiin. :) Seuraavaksi viinaa koneeseen.
Comment
-
Pörinä kuuluu. :) Nykyisillä nokilla vetää 7800 asti hienosti, huipputehokin 7200 rpm hujakoilla. Vääntöä ei ole kuin 502 Nm. 20vt orkkis pako imupuolella ja 7A-pakonokka. Vakionokilla heräsi n. 500 rpm alempaa ja vääntöä 20 Nm enemmän. Tehoa 30 hv vähemmän ja 6000 rpm jälkeen alkoi jo puutua. #8 pesä olisi vielä kokeilematta, mutta ei se sillä ainakaan aiemmin herää. Viinalla saattaa vähän paremmin herätä.
Comment
-
Ennemmin kyllä kierrätän tuota raikkaasti loppuun asti, kuin uhraan hyvät laulut muutaman vääntökympin takia. :) Kuitenkin vakionokillakaan se ei ahtanut sitä mitä pyydettiin. Pakopaineet voisi mielenkiinnosta mitata. Testasin 80-125 km/h kiihdytyksen mittarinopeutta lähtien kahdeksastakympistä (kakkosvaihteella, rajoitin ~118 km/h todellista). 2.3 s.Viimeksi muokannut pasi_; 6.10.2012, 23:30.
Comment
-
Päivitelläänpä taas hieman. Hommasin lopulta 630cc Dekat suuttimiksi, niin pääsee viinaa testaamaan. Boksissa on nyt tuplakokoinen (1024) flash-muistipiiri alkuperäisen EPROM:n tilalla. Piirille tulee softat bensalle ja viinalle, tällä hetkellä vain bensalle ja se on piirillä kahteen kertaan. A16-osoitepinni muistista on vedetty alas 1 kohm vastuksella ja boksin liitimen kautta (klik ja klik) on vedetty 5 V ja A16-pinnin johdot käyttämättömien pinnien kautta rattiakselilla olevalle kytkimelle.
Mittariston ryyppy-/hehkuvalo on nyt merkkivalo bensaohjelmalle. Merkkivalo palaa sopivan himmeästi, kun sitä 5 V:lla syötetään:
http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...5/IMAG0037.jpg
http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...5/IMAG0038.jpg
http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...5/IMAG0039.jpg
Vaihtokytkintä voi naksutella eestaas auto käynnissä, joten selvästikin se bensasofta tuplana toimii. :) Seuraavaksi porkkis naputtelee jossain vaiheessa softan myös viinalle.
Comment
Comment