Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi 80 1986 look.1994

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

audi 80 1986 look.1994

No niin sain lopulta joitaki kuvia tosta netttiin,. lisää seuraa keväämmällä. Auto on tälläkin hetkellä projektina, aina kesään asti.

http://www.cardomain.com/id/heppu

kysymyksiä? ehdotuksia?

osia 80:n?

niin unohdin mainita että kaikkia mahdollista saa yritää kaupata, mikä vain sopii tai sais villillä mielikuvituksella sopimaan... vanteita, alustasarjoja ym----? nippeliosaa...?

Comment

Hyvähän siitä tuli. Tosin sumuvalot häiritsee, alkuperäiset näyttäisi paremmilta, IMO.

Comment

niin sumuvaloista..

niin niistä sumuvaloista.. mulla on kyllä sellaiset orkkikset täs haus, mutta pakon edessä ostan sitte uudet. ei toki huvittaisi maksaa niistä päälle satasta kappaleelta. ja noi mikkä mulla nyt on tos niin on sumarit ja lisäpitkät samassa. on aika prkeleeen hyvät vaikka onki pienet. mun mielestä ainaki noi b4:n valot ei oo hirveän hyvät pelkästään. joten jokku on pakko olla anaki ku käyttää pitkiä.

Comment

Oletko tehnyt auton omiin valoihin releytyksen?

Comment

valot

no en ny hirveästi oo sotkenu noita omia valoja, niistä oon vain ottanu herätteen pitkien releelle. noi sumuvalothan ei saa palaa jos on pitkät päällä. vai saako, ku en oo ihan varma...?

Comment

huomenna tulee lisää kuvia tosta...

Comment

Sumuvalojen näyttämä on ehkä 10m, kaukovalojen 250m. Siitä voit räknätä kuinka tarpeellinen tieto on kyseessä, jos auton nopeus on esim 100km/h eli noin 28 metriä sekunnissa.

Comment

Mun autossa sumarit toimivat myös pitkien kanssa. Kytkentä ei kuitenkaan ole alkuperäinen, vaan jotain mystisiä, sumu-/ajo-/pitkien toimintaan vaikuttavia relekytkentöjä on autoon joskus jonkun toimesta tehty.

En tiedä mitä säännöt tuosta sanovat, mutta ainakaan katsastuksessa ei tullut sanomista.

Comment

Ei ainakaan type81 tai passatissa ole pitkien käytössä minkäänlaista ohjausta sumuvalopiirille, joka toimii täysin itsenäisesti.

Comment

Nykyään saa palaa sumarit pitkienkin kanssa. Yleiseurooppalainen sääntö kaiketi.
                      Kyllä niistä sumareista on apua, kuhan on vaan riittävän tehokkaat. Yleensä autojen omat alkuperäiset (tai lisävaruste) sumarit ei näytä mitään. Pitää hakea Hellan isot ja rumat lisävalot, niin sitten näkee. Rekkamiehetkin käyttää paljon sumareita, joten...

Comment

On niistä apua lähietäisyydelle, mutta kun pitkät on päällä niin etuosan kirkkaus "häikäisee" ajajaa niin ettei kauas näe niin hyvin. Eli pitkien kanssa ihan turhat. Ja melkein muutenkin. Ei montaa tilannetta ole tullut että niitä oikeasti olisi joutunut käyttämään.

Comment

Olen Mikon kanssa erittäin samaa mieltä!

Comment

Joo, ei ne sumarit joka tilanteeseen sovi. Parhaathan se on sumussa, sateella ja lumipyryssä. Olette tasan oikeassa. Saavat kuitenkin palaa pitkien kanssa samaan aikaan nykysäännöillä.

Comment

audia audia palooksi!

Auto on nyt aika reilusti projektina. eilen tuli pieni koivu eteen. siinä meni etupää vähä sisälle. kuvia tulee tällä viikolla vielä.
                              eli siis mitä meni paskaksi;
                              -konepelti
                              -maski-
                              -puskuri
                              -molemmat umpiot lähti kiinnikkeistä ja toisen lasi paskaksi.,,,,
                              -syyläri taittuu lisää (pitää silti vetet!audi laatua!)
                              - syylärin alla oleva palkki meni aika perkeleesti sisälle ,sama kävi lukkopellille.

eli siis... talvi pitääs kieltää lailla

uutta osaa on jo tilattu:
                              konepelti ja ajovalon lasi

se syyylärin alla oleva palkki on jo oikaistu ja se lukkopelti on sepitetty.

Comment

KUVIA!

no nin laitoin lisää kuvia tuosta mun projektista, joka tosiaan on nyt projekti ...

Comment

Working...
                                X