nyt rupean jo epäilemään, että tuo auto ei halua etujarruja. Kumpikin satula vuotaa sisemmän puoliskon puolelta, puolikkaat yhdistähän putken liitoksesta. Pitänee väkertää siihen oma putki.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi -92 S4 ufot vaihtoon.
Collapse
X
-
-
Minkäsmoinen se on se jarruputkenpätkä, jonka "Tepon myynti-ilmoituksessa" mainittu jarrusarja kaverikseen vaatii? Voisiko sen tehdä helposti UFO-jarrujen jarruputkenpätkästä, tai jostain muusta joka on valmiiksi sinneppäin? Kuvaa ja/tai putken mittoja kellään? Entä millaiset päät ja kierteet yms.?
Voisiko putkenpätkän tarpeen poistaa vaihtamalla koko jarruletku toisenlaiseen? (Millaiseen?)
Kiinnostaisi nääs ufojen päivitys, mutta tallitilanteesta johtuen kaikki osat pitäisi tehdä etukäteen mahdolisimman valmiiksi ennen allelaittopäivää.
Comment
-
Olen siinä käsityksessä, että ufo jarrujen satulan pään putken voi sellaisenaan lykätä tuohon brembon settiin, jos sen vaan sattuu saamaan ehjänä satulasta irti.
Itselläni tuo jarruputken pätkä on vain 90 asteen kulma, ja muutama sentti mutkan kummallakin puolella suoraa putkea.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mikaelS6:en etu ja takalevikepalat menevät suoraan Urs4:een heittämällä.Alkuperäinen kirjoittaja maukkaTodennäköisesti ovat samat mutta urS4:n kaarilevikkeitä ei enää saa marmoritiskiltä.
Kuvassa Urs6:
Comment
-
Osanumeroa en muista mut palat sai ihan varaosapuljusta hyllystä. Oliskohan merkki ollu trw? Ei ollut paha kalliit ja hyvin pelas normikäytössä.
Comment
-
Ferodolla on vaihtoehto, samoin EBC:llä. Jälkimainitun paloista tieliikenteeseen Green- tai RedStuff. Keltaiset on talvella ehkä turhan kovat liikenteeseen. Kylmänä noilla muilla on parempi pito. Jos ei radalle tarvi päästä, orkkis on ihan soiva ja jopa edullisin.
Comment
-
Jos ei radalle niin halvin vaihtoehto motonetistä Volvon palat.
http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=22-1818
Pagid tarvikepala ihan ok vaihtoehto myös ja selvästi halvempi kuin alkuperäinen.
Comment
-
Alkuperäisen osan numero oli joskus ilmeisesti 1ML698151, mutta tämä on vissiin vanhentunut, ainakin Tepon hakukone sanoo niin. Muistaakseni viimeksi marmoritiskillä palat maksoi 170 Euroa, joten kieltämättä Volvon takapalat alkaa kiinnostamaan. Tuskin ne nyt hengenvaaralliset suominopeuksissa kuitenkaan on.
Comment
-
Ensikokemukset Motonetin Roadhousesta: Sopii heittämällä paikalleen, joskin kulutusvaroitin näistä puuttuu, joten varoittimen piuhat joutui vetämään oikkariin. Vähän ehkä lujempaa saa jarrua polkea kuin alkuperäisillä paloilla, tai sitten vaan kuvittelen. Se alkuperäisten palojen ominaisuus näistä tuntuisi puuttuvan, että palat ottaa lämmettyään lujempaa kiinni kuin kylmänä.
Comment
Comment