Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi -92 S4 ufot vaihtoon.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    nyt rupean jo epäilemään, että tuo auto ei halua etujarruja. Kumpikin satula vuotaa sisemmän puoliskon puolelta, puolikkaat yhdistähän putken liitoksesta. Pitänee väkertää siihen oma putki.

    Comment


      #62
      gedu mitä vanteita ja minkä kokoisina oot kokeillut noitten jarrujen päälle?

      Comment


        #63
        Vakio 16" ja Team Dynamics Monza R 18" et 37 7,5" leveenä, kumpikin menee ihan nätisti ympärille.

        Comment


        • #64
          Minkäsmoinen se on se jarruputkenpätkä, jonka "Tepon myynti-ilmoituksessa" mainittu jarrusarja kaverikseen vaatii? Voisiko sen tehdä helposti UFO-jarrujen jarruputkenpätkästä, tai jostain muusta joka on valmiiksi sinneppäin? Kuvaa ja/tai putken mittoja kellään? Entä millaiset päät ja kierteet yms.?

          Voisiko putkenpätkän tarpeen poistaa vaihtamalla koko jarruletku toisenlaiseen? (Millaiseen?)

          Kiinnostaisi nääs ufojen päivitys, mutta tallitilanteesta johtuen kaikki osat pitäisi tehdä etukäteen mahdolisimman valmiiksi ennen allelaittopäivää.

          Comment


            #65
            Olen siinä käsityksessä, että ufo jarrujen satulan pään putken voi sellaisenaan lykätä tuohon brembon settiin, jos sen vaan sattuu saamaan ehjänä satulasta irti.

            Itselläni tuo jarruputken pätkä on vain 90 asteen kulma, ja muutama sentti mutkan kummallakin puolella suoraa putkea.

            Comment


              #66
              Alkuperäinen kirjoittaja mikael
              S6:en etu ja takalevikepalat menevät suoraan Urs4:een heittämällä.
              Alkuperäinen kirjoittaja maukka
              Todennäköisesti ovat samat mutta urS4:n kaarilevikkeitä ei enää saa marmoritiskiltä.
              Onkohan näitä UrS6:sen kaarilevikkeitä vielä saatavilla marmorilta ja miten toi istuvuus oli UrS4:een? Miten noi tulee kiinni?

              Kuvassa Urs6:

              Comment


                #67
                Ei löydy enää noita tiskiltä =( Kyselin noita itsekin...

                Jos joku tietää mistä noita saa niin ilmoitelkaa toki. Kiinnostusta löytyy...

                Comment


                • #68
                  Kuka tietää mikä on varaosanumero noiden Seat Leon Cupra R:n Brembojen jarrupaloille? Entä onko muita hyviä vaihtoehtoja kuin alkuperäiset?

                  Comment


                  • #69
                    Osanumeroa en muista mut palat sai ihan varaosapuljusta hyllystä. Oliskohan merkki ollu trw? Ei ollut paha kalliit ja hyvin pelas normikäytössä.

                    Comment


                      #70
                      Ferodolla on vaihtoehto, samoin EBC:llä. Jälkimainitun paloista tieliikenteeseen Green- tai RedStuff. Keltaiset on talvella ehkä turhan kovat liikenteeseen. Kylmänä noilla muilla on parempi pito. Jos ei radalle tarvi päästä, orkkis on ihan soiva ja jopa edullisin.

                      Comment


                        #71
                        Jos ei radalle niin halvin vaihtoehto motonetistä Volvon palat.
                        http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=22-1818

                        Pagid tarvikepala ihan ok vaihtoehto myös ja selvästi halvempi kuin alkuperäinen.

                        Comment


                        • #72
                          Alkuperäisen osan numero oli joskus ilmeisesti 1ML698151, mutta tämä on vissiin vanhentunut, ainakin Tepon hakukone sanoo niin. Muistaakseni viimeksi marmoritiskillä palat maksoi 170 Euroa, joten kieltämättä Volvon takapalat alkaa kiinnostamaan. Tuskin ne nyt hengenvaaralliset suominopeuksissa kuitenkaan on.

                          Comment


                            #73
                            Ei ole ei. Edelliset Motonetistä ostamani palat oli merkkiä Roadhouse. Eikä näistä ole oikeasti mitään pahaa sanottaavaa.

                            Leonin palat on käsittääkseni samat kuin Ibizan, mutta Ibizan paloissa ei ole tunnistimia. Eli 6KL 698 151.

                            Comment


                            • #74
                              Ensikokemukset Motonetin Roadhousesta: Sopii heittämällä paikalleen, joskin kulutusvaroitin näistä puuttuu, joten varoittimen piuhat joutui vetämään oikkariin. Vähän ehkä lujempaa saa jarrua polkea kuin alkuperäisillä paloilla, tai sitten vaan kuvittelen. Se alkuperäisten palojen ominaisuus näistä tuntuisi puuttuvan, että palat ottaa lämmettyään lujempaa kiinni kuin kylmänä.

                              Comment

                              Working...
                              X