Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

'04 A4 Avant 1.8T quattro

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Loistavaa :)

    Comment


    • #62
      Miten Aapo ajelee nuin kovilla paineilla? Eikö riittäisi jopa alle 1.5bar, ni paketti voisi olla pitkäikäisempi..? Tuskin vielä noilla tehoillakaan ole hirveesti väliä onko 1.5 -vai 1.9bar.

      Pysyykö kesävanteet samana?

      Comment


      • #63
        No ton APR:n paketin mukanahan tuli toi softa, eli sen takia mennään sillä. Saisinhan mä hieman "laimeemman" softankin sisään tosta vakkarisäätimestä (mul on 4 eri ohjelmaa joista voin valita halutun tosiaan vakionopeudensäätimen viiksestä), mut ku ne ei oo yhtään niin kivoja... Ku alkaa noikin tehot tuntuun jo melko laimeilta aina sillontällön. ;)

        Kesävanteet pysyy luultavasti samoina ku viime kesänä, ellen sit innostu myymään noita BBS:iä, ku hieman himottais laittaa leveempää alle. Leveemmissä (9"/9,5") vaan tuntuu toi valikoima olevan suht rajallinen...

        Comment


        • #64
          Mikä rengaskoko nuissa bbs:ssä?

          Comment


          • #65
            Kuvissa oleva setti on 215/35-19" ja nyt alle tuli 225/35-19".

            Comment


            • #66
              Hei kertokaas viisaammat et millasta öljyä tonne vaihdelaatikkoon pitäs laittaa ja kuinka paljon? Koko kesän vaivannu kakkosvaihteen rusahtaminen, et jos laatikkoöljyjen vaihtaminen jeesais... Kyseessä siis 6-lovinen loota.

              Comment


              • #67
                Vaikka Mobil VS200, määrää en osaa sanoa..

                Comment


                • #68
                  Itellä on ässässä Redline MT-90 vaihteistoöljy. Vastaava öljy kuin Redline MTL, mutta hitusen jäykemmällä viskositeetilla. Erinomaista tavaraa ja yllättävän edullista hinta/laatu suhteeltaan, ässään meni 3 purkkia (0,95l/kpl).

                  Comment


                  • #69
                    Noni, nysse ois penkitetty, vihdoin.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #70
                      No siellähän on ihan kohtuu kivat lukemat :)

                      Comment


                      • #71
                        Olikos tässä vielä vakio coolerit? kivat lukemat on kyllä!

                        Comment


                        • #72
                          Joo vakioilla mennään.

                          Comment


                          • #73
                            Millanen kytkinlevy sulle tuli? Kakkosen rusahtelu voi olla saanut alkunsa liian painavasta kytkinlevystä.

                            Comment


                            • #74
                              Sinne tuli LUK:n massalevy, tarkempaa faktaa ei oo tähän hätään ku en muista noita tarkempia speksejä. (Teppo muistaa?)

                              Mites muuten, olisko noita väläreitä mitään "järkeä" lähtee päivittään? Koska normiajossa meinaa hieman "heijata" noi vedot, eli ihan tasasta potkua se ei tehoalueella anna. Näin poissuljettais se, et mahdollisten liian korkeiden imulämpöjen syy ei penkityksessä olis johtunu puutteelisesta puhalluksesta, vaan välijäähdyttimistä...
                              Viimeksi muokannut albanzo; 17.10.2009, 14:13.

                              Comment


                              • #75
                                Eikös vag-comilla saa logitettua imulämpöjä?

                                Comment


                                  #76
                                  Saa hyvinkin, mutta itse en keksi ainakaan näin äkkiseltään, miksi imulämmöt aiheuttaisi heijausta vedossa. Lämmöt kun ei kovin nopeasti vaihtele, eikä asteen parin heitolla taida olla juuri vaikutusta.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oliko niin että tuossa BEX koneessa on kahet välärit (molemmin puolin yks)? Kyllä noille lukemille vois väläritki päivittää..

                                    Comment


                                    • #78
                                      Hyvältä kyllä lukemat näytti.

                                      Tuollainen tieto tuolta Wikistä
                                      Moottoriasennukseen kuuluu myös toinen ahtoilmanjäähdytin oikeassa etunurkassa a'la S4.

                                      Comment


                                      • #79
                                        Joo onhan tossa molemmissa etukulmissa omat välärit.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Imulämpöjen nousu todellakin aiheuttaa tehon heittelyä. Näissä sähkökaasulaitteissa kun ecun panikointi johtaa muuhunkin kuin parin asteen ennakonpidätykseen, joten kaasu yleensä pyrkii samantien kiinni.

                                          Toinen vaihtoehto on, että pyrkii yliahtamaan, ja hakkaa päätä seinään legendaariseen 220% rajaan, joka 1.8T koneessa on 340hv. Tuollainen 15-20 "puuttuvaa" heppaa voi tulla kuunkierron lisäksi vaikka mistä, esim penkin kalibroinnista.

                                          Niin, asiaan, jos ois lokia dynosta, ni vois kommentoida muutaki ku mutuja. Heijaako veto kylmällä vähemmän vai enemmän? Jos coolerit päästää lämmöt läpi, pitäs kylmällä soutaa vähemmän.

                                          Jos taas menee 340hv-rajaan ja sulkee kaasun, pitäs kylmällä tehä sitä herkemmin.

                                          Comment


                                          • #81
                                            Onko sulla ajettu toi lappu OBD:n kautta? Eli onko moottorin kierroslukutieto haettu sieltä? Jos on, niin sieltä saat kierroslukutiedon lisäksi ahtopaineen, lambdan, imuilman lämpötilan ja sytkäennakot pytyille. Pyydä penkittäjää printtaamaan myös nuo tiedot sulle.

                                            Saattaapi tosiaan olla, että imuilman lämmöt on tuolla setillä hiukan korkealla, josta saattaa seurata nakutusta ja tätä kautta sytkäennakon pienentymistä. Sytkäennakon myötä tehollinen keskipaine pienenee, joka johtaa väännön ja moottoritehon laskuun.

                                            Comment


                                            • #82
                                              Heijaako veto kylmällä vähemmän vai enemmän?
                                              Mun mielestä heijaa hieman enemmän lämpimällä.

                                              OBD:n kautta kyllä otettiin noi tulokset, mut esim. ahdot otettiin ryöstämällä tieto suoraan ahtomittarille menevästä letkusta, eli se ei tullu OBD:n kautta. Muita tietoja tehon ja väännön lisäks ei saatu tuolta pistokkeen kautta, en tiedä olisko niitä ollu mahdollista saada, mut nyt ainakaan kysymättä niitä en saanu.

                                              Minkäslaista välijäähdytintä tonne mahtais kannattaa laittaa jos jossain kohtaa päivittäis noi orkkikset? Tätä katselin, mut mennäänkö ton kanssa sit pahasti metsään, eli mahtaako orkkiksien virtaukset olla jopa paremmat? Mulla kun ei oo mitään kokemuksia noista Autobahnin tuotteista...

                                              Comment


                                              • #83
                                                Laita molemmin puolin vähä järeämmät ja paksummat coolerit mikäli tilaa on..

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Kuinkas APR:n oma virivirihöpöhöpöjäähdytin? Taitaa mainoslehtisessä lukea, jotta oikein sopiva tuollaiselle stage3:lle.

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Varmasti ihan helkutin hyvä toi APR:n coolerikitti, mut hinta on valitettavasti ei-niin-hyvä...

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      liekköhän menee paikalleen tai onko ees paremmat noi b5 kopan s4/rs4 coolerit?

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Tulipa tossa viime viikonloppuna värkkäiltyä "hiilikuitutarran" kanssa: KLIK

                                                        Samasta kansiosta löytyy pari muutakin huonoa kuvaa. Tuli nopeesti räpsästyä iPhonella noi kuvat, eli ei ihan mitään parasta laatua.

                                                        Teippinä mulla oli DINOC 3M ja oli kyllä ihan h*lvetin laadukasta matskua!

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          Asiallista jälkeä kyllä kieltämättä.

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Allekirjoitan 3M Dinoc laadukkuuden. Parasta hiilaritarraa mitä oon näpränny, vieläpä todella aidon näköistä.

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Joo tosi hyvältä näyttää! Mistä se Aapo on tota hommannu?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X