Täytyypä tulla ihmettelemään miltä toi näyttää livenä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A3 8P 3.2 "pientä laittoa"
Collapse
X
-
Tuli kaverin kanssa oltua paikan päällä. Oli todella hieno ja tuli juteltua jukkan kanssa pari sanaa. Ei voi kuin sanoa, että Jukkan auto oli koko "tuning osaston" kohokohta. Sanoi vain, että oli kiire tallilla, niin ei ollut ehtinyt kirjoittaa audifinnssiin mitään ja oli imarreltu kuvien katsojamäärästä. Pistän muutaman kännykällä otetun kuvan vaikka huomenissa. Olen nyt niin humalassa, niin ei vaan yksinkertaisesti pysty :D Katsotaan sunnuntaina asiaan uudestaan ;)
Comment
-
Tuolta Tapahtumat-alueen alta löytyy vkl:n Turun saalis:
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=51348
Comment
-
Sisustus on todella aistikas.
Eipä olisi aikanaan uskonut, että ruskean sävyistä ellei jopa beigestä tulee jossakin vaiheessa muotiväri "laitettuihin autoihin":
http://www.alien2nrs.com/ec_07_touk/pages/IMG_8802.htm
http://www.alien2nrs.com/ec_07_touk/pages/IMG_8797.htm
http://www.alien2nrs.com/ec_07_touk/pages/IMG_8815.htm
- Likes 1
Comment
-
Täytyy varmaan ensimmäisenä hieman antaa krtitiikkiä autosta. Tuo keulan ilme näyttää jotenkin halvan oloiselta verrattuna muuhun autoon. Ainakin tuossa KariM:n linkittämässä kuvassa. Ehkä sen tekee tuo maskin verkko. Muuten ei kyllä valitamista tyylistä eikä juuri muustakaan. Todella hienosti "paranneltu" A3!
Comment
-
Noita keulan verkkojakin tuli spekuloitua pidemmän aikaa ja tuollaiseen versioon päädyttiin ja verkot maalattiin ruskeiksi. Itse olen tuohon todella tyytyväinen. Tuossa on nyt keulassa juuri sellainen ilme kuin oli tavoitteenakin.
Autoa on vielä pikkuhiljaa fiksailtu kuntoon ja eilen oli tosiaan ensimmäinen pitempi reissu tuossa kunnossa kun hesassa kävin pöristelemässä. Alustaa on säädetty ja nyt alkaa olla aika hyvä. Takakaaria on jouduttu vähän muokkaamaan ja vielä vaatii hiukan työstöä. Haldex asennettiin ja nyt toimii tuo kolmiasentoinen kytkinkin, vielä en ole uskaltanut kokeilla mut radalla sitten varmasti jossain vaiheessa tulee todettua miten tuo Gen2 upgrade toimii.
Etujarrut ja vakaajat vielä tulematta, ne asennellaan sitten kunhan saan ne. Myös tuo viihde-elektroniikka on vielä hiukan vaiheessa mutta ehtiihän noita :)
Takaluukun lasiin muuten laitettiin avauspainike eli alkuperäinen mikrokytkin on jatkettu takalasille, toimii hienosti ja takaluukku on helppo avata mutta näyttää pelkältä peitetulpalta :D
Laitan muutaman kuvan ja ehkä lisää tarinaa jossain vaiheessa.
Comment
-
Jos se on kiinnittänyt noi autot ristiin :)
Kaikki rispekti harrastamiselle, hyvä että harrastetaan hyvällä maulla, olipa se näpit rasvassa tai lainarahalla rakennuttamalla.
Comment
-
Jania komppaillen, sama se millä harrastaa kunhan harrastaa.
Luovasta puolesta en tiedä, enemmänkin sekaisin tunnen välillä olevani :)
Tämäkin projekti sai taas jotain uutta kun eteen asennettiin vihdosta ja viimein 6 -mäntäiset satulat Porsche Cayennesta 352 x 32mm levyillä. Vanne ei meinannutkaan enää tuon jälkeen sopia paikalleen, sen verran lahjakkaan kokoiset nuo satulat ovat.
Comment
-
Eikös luova ja sekaisin ole synonyymejä? Ei tällaisen taviksen näkökulmasta liian usein täysin selväpäisiltä tuntuvia luovia ihmisiä vastaan kävele. Tai jos ei kävele niin aja jollain camovehkeellä. :-p
Aika vilkkaasti varmaan kolmonen pysähtyy noilla kiekoilla? Kohta vaihdetaan Risan ja Camon koneet ristiin?
Comment
-
Ettei vaan olisi tuo ECS tuningin Stage 5 kitti? Oon itselle harkinnut samaa, kun edukkaasti saisi... Kuvia mielellään katselisin myös.
http://www.ecstuning.com/stage/edpd/...CS%20Stage%205
Tätä siis tarkoitin.Viimeksi muokannut Jede; 17.10.2007, 15:31.
Comment
-
Joo, tuo ECS:n Stage 5 kitti tosiaan kyseessä. Erittäin asiallista kamaa kaikenkaikkiaan, mitä nyt ensin tuli väärät satulat ja sitten ihan päin peetä maalatut joten kolmas kerta vasta toden sanoi.
Mulla ei ole noista kuvia mutta ei nuo mun jarrut eroa mitenkään noista tavaroista mitä tuolta linkin takaa löytyy. Asennus oli täysin pulttaa kiinni. Täytys ne vielä ajaa kunnolla sisään niin osais sanoa miten toimivat.
Eli siis tällanen läjä sieltä tavaraa tulee:
Comment
-
Minkäslainen tuo turbotus-operaatio oli? HGP-satsi taitaa olla aika pitkälti täydellinen mutta mitä jumppaa tarvitaan että auto "rokkaa", tuskin kuitenkaan ihan pulttaakiinni-operaatio on. Tarvitaanko isokin nippu lappuja ja lippuja, että Audi on vielä kilpien välissä? Vai mentiinkö "MullaonSpoileri-lehdessä" asioiden edelle:)
Comment
-
Jukka,
kerrohan lisää noista jarrupalojen tyypistä ja pakkauksessa olevista tunnistenumeroista (voi sitten googlailla lisää dataa) ja havainnoista (etenkin reagointi kylmänä ja palojen pölyäminen). Lienewät Hawk carbon -pohjaiset palat ?
Mitkä näistä (Street hipo):
Ceramic
HPS
HP Plus
Racempaa:
Black
Blue
HT-10
HT-14
Muunmallisillekin rempuloille saanee Hawk :n - paloja ja kokemuskommentit ei olisi pahitteeksi.
http://www.raceinspired.com/showSect...nufacturerID=0
( Nyt käytössä itsellä Kerr Frictionin kevlar carbon palat Rempuloissa. palat toimii hyvin talvella kylmänä ja ei pölyä. Saatavuus rapakon takaa vaan hieman hankalaa harvinaisuuden takia.
http://20v.org/brakeupg.htm#pads )Viimeksi muokannut Tommy200rs; 9.12.2007, 08:38.
Comment
-
Tuo on muuten ensimmäinen A3, millä kehtaisin ajaa. Ei näytä enää ollenkaan tyttöjen audilta.
Onko se maalipinta puolihimmeä/puolimatta? näyttää Erittäin asialliselta.
Luulen, että matta tulee olemaan jatkossa näyttelypeleissä yleistymään päin. Mikään ei voita matan "kiiltoa" :-) se on kaunista katseltavaa.
Oletan että nuo Possun jarrusatulat on alumiinia?
nousisi muuten jousittamaton paino melkoisesti..
Ammattimaista harrastamista..en voi kuin kehua ja kadehtia.
Nauratti nuo ekat teippauskuvat. Tuli mieleen, että onko teillä sponsorina TESA, kun koko auton peittää maalarinteipillä. Eipä siihen kai muitakaan konsteja olisi ollut mutta näyttää perin vinkeältä.
Comment
-
ez:E
Lakkapinta on tosiaan sellainen silkinhimmeä eli puolimatta tai puolikiiltävä, mikä sitten lieneekään oikea termi? Tuossa haettiin sitä että pinta olisi kuitenkin helposti pestävissä ja jopa puhdistettavissa vahalla, Glymin punainen toimikin ihan ok.
Valitettavasti isommat vanteet ja jarrut lisäävät yleensä jousittamatonta massaa :(
Teippiä tosiaan tuossa projektissa kului aivan järjettömästi mutta se todettiin parhaaksi tavaksi tuohon kuviointiin.
Tommy:
Täytyy tutkia noita paloja enemmän että mitä mallia ovat vaikka tällä ajelulla ja tuntumalla tuntuu että ne lentävät roskiin. Ei oikein vakuuttanut tuo jarrusetti jostain syystä ja luulen sen johtuvan paloista. Nythän auto ei ole ajossa että voi olla että mieli muuttuu vielä jossain vaiheessa. Risan jarrut kuitenkin noilla kilpapaloilla tuntuvat 100 kertaa paremmilta, no voihan sinne laittaa helposti sellaisetkin :)
CED:
Ei menty asioiden edelle kyseisessä julkaisussa. Käy ja kukkuu mutta palataan tähän asiaan sitten myöhemmin kun kaikki hommat on selviä, nyt on talvi vielä aikaa harrastaa :)
Comment
Comment