Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ufot ulos ja nyky s4 jarrut sisään.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • ufot ulos ja nyky s4 jarrut sisään.

    No niin. Sain vaihdettu rakkaat ufot poies. Tilalle laitettiin fk säädettävä alusta koni iskareiden kanssa ja tolpat sekä s4 v8 (340mm) jarrut. sarjalla on 10tkm ajattu ja näytää uuden veroinen. No, eiköhän suomen loska ja soratiet kohta saa niitä näyttämään hieman kuluneempi...

    Oli kaikki plug und Play. Vaan jarrupalojen kulutus varoitin anturi/liitin oli toisenlainen. Voin otta kuvai jos joku kiinostaa.

    #2
    Ainahan tollaset rojektit on kiinnostavia. Paljonko oli kustannukset about?. Kyllä kuvia ois myös kiva nähdä...

    Comment


    • #3
      koko sarja ( jarrut ja alusta) oli 1290e kuljetuksineen...ei hassumpi :-)

      otan kuvia huomena. tässä on ne kiini s6'ssa

      http://www.locomail.com/niko/mycorra...onversion1.jpg
      http://www.locomail.com/niko/mycorra...onversion2.jpg
      http://www.locomail.com/niko/mycorra...onversion3.jpg

      Comment


      • #4
        Olipas varsin tutun näköinen alustasarja! ;-) Ostin ex autooni vastaavan sarjan, enkä ehtinyt ajaa sillä kuin 2-3tkm. Tuo alusta on kyllä HYVÄ! Ja kuinkas sattuikaan, alimmassa kuvassa on vielä samanlaiset vanteetkin kuin nykyisessä pirssissäni.
        Niko: kai sä maalaat nuo satulat punaiseksi?

        Comment


        • #5
          Hyvä kuulla että alusta toimi sunkin autossa.

          No tottakai maalaan ne punaiseksi!.... ja laitan Porsche logot päälle, joten Jani tulis kateeliseksi kun hänelle lukee vaan Movthat....:-)

          Eli en siis. Saa jäädä ihan tylsän harmaan näköiseski.

          Comment


            #6
            Hienoilta näyttävät, ovatko ne jarrujen pienoismallit, joissa on 1/3 männistä eikä kunnon jäähdytystä, vai mikä tossa on ideana? :-)

            Vakavasti ottaen, hyvä ettet maalaa, fiksut vekottimet, ja varmaan riittävät katukäytössä. Tuskin rappaat S4:llä radalla, Corrado kai sitä varten?

            Comment


            • #7
              juu ei tomaatti s4 kyllä radalle lähde..:-)

              corrado kyllä.

              Comment


                #8
                Hyvä projekti, kun kerran ufoistakin päästiin eroon. Viime Kesänä suoritin samanlaisen päivityksen... tosin vain 323mm levyillä.

                Comment


                • #9
                  http://www.locomail.com/niko/mycorra...onversion4.jpg
                  http://www.locomail.com/niko/mycorra...onversion5.jpg
                  http://www.locomail.com/niko/mycorra...onversion6.jpg

                  alustassa on jotakin ei ihan kohdallaan vielä. Apukuskin jouset paukahtaa kääntäessä rattia joten se täytyy taas purkaa. Auraukset täytyy säätää ens viikkona kun ne ovat ihan vinksin vonksin.

                  Aina jotakin. :-(

                  Comment


                  • #10
                    Olikos nuo tolpat mitkä vaihdoit niin S6:sesta ja mikä vuosimalli.
                    Mikähän mahtaa olla audin osa koodi noille tolpille ?

                    Comment


                      #11
                      Niko: Olen antanut kertoa itselleni, että madallusten yhteydessä on pikemmin sääntö kuin poikkeus, että ainakin ääriasentoihin käännettäessä pientä natinaa ja pauketta kuuluu jostain. Mullakin kolisee apumiehen tolppa, ilmeisesti yläpään laakeri (vaikka vaihdettiinkin alustasarjan laiton yhteydessä) tai sitten jousi jäykempänä ei aivan pehmeästi pyörähtele jousilautasen päällä, vaan kerää vähän jännitettä ja sitten pompsahtaa liikkeelle. Siitä paukahdus.

                      Comment


                      • #12
                        luulisin että 95-97.

                        maksaa jo yli 500e kpl saksassa uutena.

                        Comment


                        • #13
                          Niko: Olen antanut kertoa itselleni, että madallusten yhteydessä on pikemmin sääntö kuin poikkeus, että ainakin ääriasentoihin käännettäessä pientä natinaa ja pauketta kuuluu jostain. Mullakin kolisee apumiehen tolppa, ilmeisesti yläpään laakeri (vaikka vaihdettiinkin alustasarjan laiton yhteydessä) tai sitten jousi jäykempänä ei aivan pehmeästi pyörähtele jousilautasen päällä, vaan kerää vähän jännitettä ja sitten pompsahtaa liikkeelle. Siitä paukahdus.
                          Joo tiedän kyllä. Edelliseen s4 laitettiin vielä matalampi alusta joten ääni siinällään on tuttu. Mutta tämä herran paukahdukset ovat oman luokansa. Sitäpaitsi tolpien ylhäältä tulevia pultiti tulee esiin eri lailla.
                          Puetaan illalla taas ja ihmetellään. Ehkä se on kasattu väärin.

                          Comment


                          • #14
                            Mitä eroa noilla on ?

                            WHEEL BEARING HOUSING
                            FOR VEHICLES WITH
                            FLOATING CALIPER
                            4A0 412 025 AC

                            WHEEL BEARING HOUSING
                            4A0 412 025 AA

                            Comment


                            • #15
                              ....ja hyvää päivää teillekin. Onko sää myös teillepäin hieman harmaahko?

                              Floating caliper. Tarkoitaa "kelluva" ( eli ei kiinteä jarrusatula). Toki en tiennytkään että tämä vaihtoehto on olemassakaan tässä mallissa.

                              Oikein mukava päivän jatko teillekin.

                              Comment


                              • #16
                                yes eli, syy että aparin iskari poksahti oli rikkinäiset laakerit. Eli se valkoinen laakeri rengas ylä lautasen alla oli 4-5 kappaleissa. Otettiin ufo tolpista vanha ja taas kiini vaan

                                Syy miksi se ylhäältä kurkistava pultti ei tullut esiin kunnolla oli että siinä ei ollut joku ihme "hattu" hylsy kieretty alaspäin saakka ylälääkerieden alta.

                                Absin anturit työnettiin syvempää ja herkistettiin raidetangon kierteet joten kulmien säätö tulee olemaan piece of kakku.

                                Jousitus on jämmäkkä mutta ei liian kova ja jarrun tunne ei voi verratta ufoihin. Paljon en ole vielä ehtinyt testata.

                                Comment


                                • #17
                                  ilmaista avaruus kamaa

                                  Vanhat UFOT saa sitten tulla hakemaan pois ilmaiseksi.

                                  Jarrulevyt oli vl. 2000 ei täristänyt mutta toki jonkun verran kulunut. Jarrupalat melko kuluneitä myöskin. Yhdella satulalla oli männän kumi suojaus puoleksi irti joten en tiedä missä kunnossa mäntä itse on.

                                  Tolpat vois pitää projekti aiheena vaikka hp2 päivitykseen. Mä saan hp2 satuloita noin 220kpl hintaa ja levyt ja pallathan saa melko edulisesti nykypäivänä.

                                  Olen Hyvinkäällä. En mieluiten lähetä mitään.

                                  Comment


                                  • #18
                                    BN piipput

                                    Laitettiin muuten BN rosteri pakoputkisto tänään alle. Harvoin on ollut asennus niin vaivatonto. Eli laatumateriallia ja ääni on just hyvää, ei liian kovaa ja ei liian kesyä. Suosittelen!

                                    Ai niin, ihan kiva näköinen muuten, harmi vaan että se on auton alle sijoitettu...pitäis keksiä joku peili systeemi...

                                    Ottakaa yhteys joku Kalsken Tepon nimiseen kaveriin, se kai joskus käy tässä foorumissa..:-)

                                    Comment


                                    • #19
                                      Olisko ääninäytettä saatavilla?

                                      Comment


                                        #20
                                        Ei ole viitoskoneesta vaan 1.8T nelari, mutta tässä vakio ja tässä BN-Pipes. Toki videoissa on ero kuvakulmalla ja mikrofonin sijainnilla suhteessa putkeen, mutta jonkun verran niissä eroa on. :)

                                        Comment


                                        • #21
                                          juu ei multa sellaista onnistuisi ainakaan tän vuoden puolella.

                                          Se 1.8t versio äänite on aika hyvä viitaus sanoisin, ehkä vähän matalampi murina 5 pyttisessä...vaikea sanoa...

                                          Comment


                                          • #22
                                            Tero: kiitos ääninäytteistä. Kyllähän noissa eroa on! 5-koneessa on kyllä matalampi ja möreempi ääni, joka vielä taitaa korostua "viriputkella".

                                            Comment

                                            Working...
                                            X