Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

016-vaihteisto 3B S2:een

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Nonniin projekti on siinämäärin valmis että auto saatiin ajettua tallista pihalle.

    Kardaanin päätynivelten suojagummeiksi kävi noi Golf IV 4motionin vastaavat.

    Vaihdekeppi patentoitiin niin että rälläköitiin kiinnikepellin aukkoa vähän isommaksi ja sitten 200q:n keppi siihen n. 6cm orkkis keppiä alemmas hitsaamalla kiinni.

    Seuraavaksi varailemaan dynoaikaa AMW:lle että saadaan tatechhi säätöihin..

    Comment


      #32
      onko projekti saatu jo penkitettyä??

      Comment


        #33
        Noniin hitaanlaisesti edennyt mutta nyt projekti penkitetty.

        393hv @ ~6200rpm / 510nm @ ~4500rpm
        45mm kuristimella, n. 1.7bar ahdolla, 98 bensalla.

        Samoilla paineilla käytiin jossain n. 410hv/550nm lukemissa mutta
        sytkään otettiin sitten vähän lisää nakuvaraa jolla noihin yo. lukemiin.

        Laitan käppyrää kunhan kuvat koneella.

        Comment


          #34
          Mimmosilla osilla tuo on väsätty?

          Comment


            #35
            Dynokäppyrä <klik>
            Viimeksi muokannut SVi; 27.8.2009, 14:19. Perustelu: linkki korjattu

            Comment


              #36
              Alkuperäinen kirjoittaja VilleP Näytä viesti
              Mimmosilla osilla tuo on väsätty?
              pakosarja by pro-mo, 52/58 holset, 660cc suuttimet, bosch motorsport b-pumppu,
              tatech5 suorasytkällä (034motorsport puolat).

              Sisuskalut 3B vakiot RS2 kannentiivistettä ja laakereita lukuunottamatta

              ...niinja putkisto 3" turbolta taaksepäin yhdellä läpivirtaavalla vaimentimella.
              Viimeksi muokannut SVi; 27.8.2009, 14:33.

              Comment


                #37
                Mikä pakopesä?

                Comment


                  #38
                  En kyllä muista pitää tarkistaa.. ei mikään ihan älyttömän kokoinen kattila kuitenkaan.

                  Comment


                    #39
                    45mm kuristimella
                    Onko aikomus ajaa jotain luokkaa/sarjaa?

                    Comment


                      #40
                      Juu sprinttiä SS luokassa ja mahdollisesti jäärataa.

                      Comment


                        #41
                        Hieman updatea.

                        Tehdaskorjattu 016 ADZ vaihteisto hajosi n. 150km jäärata-ajon
                        jälkeen (3-vaihteen rattaasta puuttuu 2 hammasta)

                        Osaisko kukaan kommentoida mennäänkö tosiaan ~520nm väännöillä jo
                        rajoille tuon askin kestävyyden kanssa vai sattuiko p.... yksilö ?

                        Tilalle on tulossa suorahampainen aski mutta meinasin
                        laittaa lopputalven ajoille vielä toisen 200-20v askin (olisko tyyppikoodi ollut ABO).
                        Pitänee pudottaa imupuolen painetta ja toivoa että kestäis vähän pidempään :/

                        Comment


                          #42
                          200-20v lootia ollut kahta eri versiota,adz ja ady,tuo adz niistä heikompi.

                          aob 200-10v laatikko,mutta käy sinne heittämällä

                          tuleeko sulle sf-pyörän suorahampainen laatikko??

                          Comment


                            #43
                            Alkuperäinen kirjoittaja kessu74 Näytä viesti
                            200-20v lootia ollut kahta eri versiota,adz ja ady,tuo adz niistä heikompi.

                            aob 200-10v laatikko,mutta käy sinne heittämällä

                            tuleeko sulle sf-pyörän suorahampainen laatikko??
                            Hermanssonilla meinasin teettää.

                            Toi abo-aski vissiin tosiaan käy muuten suoraan, mutta kampuran päässä
                            olevan silmälaakerin joutuu vaihtamaan (kytkinakselin paksuus 15mm ADZ, 18mm ABO)

                            Comment


                              #44
                              kahta paksuutta niissä on,en muista ulkoa miten tuossa aob askissa on.

                              tekeekö hermansson nykyään?? noin vuosi sitten kysyin,silloin ei ainakaan luvannut tehdä.

                              Comment


                                #45
                                Alkuperäinen kirjoittaja kessu74 Näytä viesti
                                kahta paksuutta niissä on,en muista ulkoa miten tuossa aob askissa on.

                                tekeekö hermansson nykyään?? noin vuosi sitten kysyin,silloin ei ainakaan luvannut tehdä.
                                Mulle kertoiltiin että tekee, mutta tarvii 2 askia (toinen voi olla vaikka viallinen), toisen koeponnistusta
                                ja toisen kasausta varten.. en kyllä oo vielä itse sepältä varmistanut.

                                Comment


                                  #46
                                  ilmoittele kun saat vastauksen.

                                  Comment


                                    #47
                                    Ajot jatkuu 016 (US, -85 90 quattro) mallisella laatikolla, toivonmukaan
                                    kestää lopputalven jäärata-kelit.

                                    Kesäksi sitten tilalle suorahampainen välitetty by Hermansson.

                                    Comment


                                      #48
                                      Kukas uskaltaa kysyä tekeekö 01e askiin.
                                      v8s6 CMG askin välitykset 5 vaihteisena pitkällä ykkösellä ja kakkosella kiitos ;)

                                      Comment


                                        #49
                                        yks pohjoisen jannu osti australiasta välityssarjan 01e laatikkoon.mutta se ei sopinut mihinkään koteloon.hermansson tekee siihen tarvittavat muutokset,ehkä sen jälkeen saattaa saada välityssarjoja 01e laatikkoon.

                                        Comment


                                          #50
                                          Asiaa sivuten. Ois tarkotus lähteä hakemaan Urkkia varten Saksasta UrS4 elimen ja sähköjen luovuttajaksi, jahka täältä varusmiespalveluksesta 201 jäljellä olevan aamun jälkeen kotiutuu...
                                          Ellei sitten suomesta löydy kolaroitua, tai muuten vaan halvempaa yksilöä.

                                          Niin mikäs vauhtipyörä tohon AAN & 016 askin väliin sopii? Ajattelin motronicin kuitenkin säilyttää, koska lastulla(tai ilmankin) varmaan riittää typ85 korin kulut ihan mainiosti. Ennekuin tekee mieli lisää..

                                          Comment


                                            #51
                                            Itse laittaisin 200 20v pyörän

                                            Comment


                                              #52
                                              Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viesti
                                              Mikä pakopesä?
                                              "Pienehköllä" dileillä vastaten, #14 pakopesä.
                                              Parempaa aluetta metsästäessä hx35 super suunnitelmissa seuraavana..

                                              Comment

                                              Working...
                                              X