Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kolari projekti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • kolari projekti

    Niin tämmönen hankinta tuli AVK:lta hommattua... Autosta oiottu taka akselisto ja hitsattu perän korvat, siitä ei tullut otettu kuvia. Autosta löytyy nahkaa,6 vaihdetta, ABY mylly

    Näitä osia voi tarjota mulle
    - Etu apurunko
    - Oikean puolen ajovalo "ei projektori"







    Vaihteiston korvat tikattu kasaan






    Palkin pää oiottu




    Uusia osia: Tätä päivitetään

    #2
    Mites tuo oli kolaroitu?

    Comment


    • #3
      Saanut pienen keula mällin tohon palkin päähän ja moottoriin, ja siinä samassa sitten meni perän, vaihteiston ja moottorin korvat särki. Taka apurunko sai osumaa ja etu apurunko

      Comment


      • #4
        On se hienoa, että tänne Kokkolan tuuliseen rannikkokaupunkiinkin saadaan näitä "ässä autoja" lisää. Saadaan kunnon miitinki pystyyn keväällä. Onko autossa muutakin mtm:n palikkaa kuin tuo takamerkki?
        Vaihdekepinnupista päätellen, autolla on ajettu aika lailla!?

        Comment


        • #5
          Vaihdekepinnupista päätellen, autolla on ajettu aika lailla!?
          Ajattelin samaa ja mikä siihen sopisikaan tilalle paremmin kuin nenä päähän...?

          Comment


            #6
            Über-cooli ledivalollinen vaihdekepin nuppi! Aki on innoissaan kuin lapsi jouluaamuna :)

            Comment


            • #7
              Kai sä Aki otit nuita nuppeja muutaman extraa?

              Comment


              • #8
                Kun en ottanut perhana vieköön. Olis voinu 139e pilkkahintaan laittaa foorumille myyntiin.
                Ja hiireen olis voinu asentaa yhden, kahvinkeittimen pannun kahvaan ja vessanpöntön nuppiin.
                Noh, sori offtopicista. Voi olla että jasso on oikeessa ;)

                Comment


                • #9
                  Onko autossa muutakin mtm:n palikkaa kuin tuo takamerkki?
                  Eipä tietoo, voishan siellä olla lastu :):) Mutta ei voi tarkistaa kun en saa boksia irti, kun on peukalo niin keskellä kämmentä...

                  Vaihdekepinnupista päätellen, autolla on ajettu aika lailla!?
                  hyvin mahdollista mutta mittarissa vajaa 200tkm

                  Comment


                  • #10
                    Jos noin vähillä kilometreillä nuppi menee tuon näköiseksi, niin on mahtanut edellinen kuski tykätä veivata vaihteita ees sun taas. :) Hienoa nähdä, että muutkin jaksavat ruveta näihin hommiin. Oman etenemistä odotellessa..

                    Comment


                    • #11
                      No niin autossa on nyt palkit kohdillaan, vieläkö tota apurunkoa jaksais vähän oikoa. veivitkin vois tulla jo niin sais motin kasaan ja paikalleen, ei kai tota ylpään tiiviste sarjaa saa mistään alle 150?, veli lupas tolla hintaa.. niin mitä kansi pultteja olette käyttäneet noissa, pitäskö tota nokkien välistä ketjua vaihtaa ja mistä niitä saa ja paljon hinta

                      Comment


                        #12
                        Ketjulle ei ole annetu mitään vaihtoväliä. Tuossa jotain aikaisempaa jutustelua.
                        http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewto...ighlight=ketju
                        Ketjua saa merkkiliikkeestä noin 90? hintaan tai sitten sen voi teettää jossain ketjuja myyvässä liikkeessä 10? hintaan.

                        Comment


                        • #13
                          Victor Reinzin kannentiiviste on reilusti halvempi, kannenpultti myös reinziltä.

                          Comment


                            #14
                            Jos haluat kantta tulevaisuudessa availla, etkä halua uusia kannenpultteja jokakerta->ARP:n pinnapultit vaan kehiin.

                            Comment


                              #15
                              Josko samaan hengenvetoon sanotaan että ainakin aiemmin ne aprin prikat oli sitten liian pienet.

                              Comment


                              • #16
                                Niin autoon on jotain tapahtunut mutta ei nyt ole kuvia

                                Tässä ois pari kysymystä

                                - Mistä halvimmalla noi ARP pinnapultit?
                                - Onko kellään kokemusta noista SPM veiveistä?, tuli jo kyllä ostettua sellaset
                                - Onko kellään ollut 2.2 20VT:ssä GT 37 garrettia? oota hommaan mitat
                                - Ja kun olette laittaneet AAN imusarjoja niin oletteko kättäneet AAN laturin,hydraulipumpun,
                                kannakeita?
                                - Mistä saa halvimmalla noi Mänän renkaat tohon ABY myllyyn
                                - Mitkä öljyt Perään ja laatikkoon
                                - Käykö toi Kaksois massan asetelma 3b:een vauhtipyörään

                                Comment


                                  #17
                                  SPM-veivit ihan ok kunhan tarkistaa että ovat riittävän samanpainoisia.

                                  Männänrenkaissa pätee sama kuin kaikessa muussakin että halvalla et saa hyvää ja ahdintavalinta kyllä näyttää siltä että hyvät on syytä olla. Osta siis originaalit, ne on HYVÄt ja kestävät.

                                  Askiin Castrol TAF-X ja perään SAF-XJ tai -XO

                                  ABY/ADUN:n asetelma ei sovi 3B:n vauhtipyörään, ei edes sinnepäin.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Männänrenkaissa pätee sama kuin kaikessa muussakin että halvalla et saa hyvää ja ahdintavalinta kyllä näyttää siltä että hyvät on syytä olla. Osta siis originaalit, ne on HYVÄt ja kestävät.
                                    Niin merkki liikkeestäkö noita saa, vai saako niitä sun kautta? noi merkkiliikkeen hinnat varmaankin puolet wisecoista? mutta tako mäntiä en haluais laitta ihan vain käyttö syistä. Joo kyllähän ton puhaltimen pitäs riittä reilu 500hp, mutta motronicissa aiotaan pysyä, ja ton turbon pakopuole AR on 0,84 et kyl se vois herätä jo ennen rajoittajaa

                                    Comment


                                    • #19
                                      Suosittelen vähän pienempää ahdinta jos se 500hv riittää.

                                      Comment


                                        #20
                                        oo kyllähän ton puhaltimen pitäs riittä reilu 500hp, mutta motronicissa aiotaan pysyä,

                                        Ollaankohan tässä nyt ihan varmasti asian tasalla mitä ollaan tekemässä vs. mitä halutaan?

                                        +500 peliin kyllä tarttis melkeen teettää imppasarja, vakio männät on vähän niin ja näin ja ainakin sen 20mm tappi on kovilla. Myös ysin puristukset ei oo ihan optimaalit, ja viel pitäs motronikilla päästä menemään. Oiskohan aikalisän ja tiedon keräyksen kohta tässä välissä?

                                        Comment


                                        • #21
                                          llaankohan tässä nyt ihan varmasti asian tasalla mitä ollaan tekemässä vs. mitä halutaan?
                                          No ette varmaan ymmärätnyt oikein? 400hp tehot riittä sen takia sinne ei niitä mäntiä vaihdetakkaan.. ja eikö toi AAN imusarja pelaa 500hv peleissä? Joo ja tietoa tässä on kyllä yritetty kerätä :):) jokainen 20VT viritys topicci luettu:):)

                                          Comment


                                            #22
                                            no kaiken käyttömukavuuden ja alavääntömiesten mieleen, osta hyvämies 400hv ahdin jos se piisaa, kaiken muun voi ylimitottaa mutta tuota ei kyllä kannata. on valtava ero puhua 400 paketista kuin +500 (se plus nyt ei tässä yhteydessä tarkoita 501 ;)

                                            Comment


                                            • #23
                                              no kaiken käyttömukavuuden ja alavääntömiesten mieleen, osta hyvämies 400hv ahdin jos se piisaa, kaiken muun voi ylimitottaa mutta tuota ei kyllä kannata. on valtava ero puhua 400 paketista kuin +500 (se plus nyt ei tässä yhteydessä tarkoita 501 ;)
                                              Suositeeleppa jotain ahtimia"mitat"? moottoriin vaihdettu veivit ,kansi portattu+venttiilityöt+Palotiloja muotoiltu, AAN imusarja, Tuubi pakosarja saman mittasilla putkilla, kunnollinen cooleri ja ahto putkisto. Tuohon ei tarvita mitää hirveitä ala vääntöjä

                                              Comment


                                                #24
                                                en kyllä ala suosittelemaan mitään, sitte ku ei pelit vörki "se saakelin lehtonen sieltä palstalta.." ;)

                                                s2 orgis 43mm siivellä sinne 280 nurkille, rs2 48mm siivillä sinne 360 huitteille, kuntaas hx40 60mm siivillä on jo 650hv peli. Joku matikka mies tosta laskee sopivan mitan. Poisto sitten sen mukaan tykkääkö vastapaineesta vai nopeesta autosta, meitä on moneen junaan.

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Garretin GT2871R 0,64 pakopesällä, syttyy kivasti ja antaa n. 600Nm ja 450hv. Isommalla pakopesällä ehkä jokunen heppa yläpäähän lisää.
                                                  Suosittelen käyttämään ulkoista hukkista vaikka tuota sisäiselläkin saa.

                                                  Vakio MAF ei sitten käytännössä yli 400hv tehoja kestä vaan siitä menee lanka poikki varsin nopeasti. Kunnollinen ohjelmoitava ruisku ei olis huono investointi jos noihin lukemiin tosissaan tähtää.

                                                  Kolbenschmitdin ylikoko vakiomännät renkaineen n. 950eur.

                                                  Vakiorenkaita saa merkkitiskiltä tai multa.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Kolbenschmitdin
                                                    Noi männät ei hirveen laadukkaita, 16v volkarissa noita ja mahleja vakiona, mahlet kestää melko paljon paremmin

                                                    Garretin GT2871R 0,64 pakopesällä,
                                                    Toi vois olla kova ahdin eikä pahan hintainen, onko jollain kokemuksia noista masterpowereista "Imusiipi 56,5mm / Pakosiipi 58,5mm. Kompurapesä .70 A/R, Pakopesä .63 A/R"? saisin sellasia aika sopivasti :):)

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Vai tollasia tehoja se jannu meinaa s2:sta ottaa. Tässähän saa olla s4:lla varuillaan ku sun kans valoihin joutuu vieretysten..... ;)

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Mikä KS:n männissä vikana? Taitavat vielä olla saman firman tuotoksia nykyään.

                                                        Oliko noi masterpowerit niitä kopioturboja joita Amerikaartolaiset on raportoinu ihan susiksi. Kiinaturboja siis.

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          Audin vitosen osalta Kolbenschmidtin laatikossa on Mahlen männät, FAKTA.

                                                          Masterit ei oo Kiinasta vaan Brasiliasta ja ihan toimivan oloisia mutkia.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Mikä KS:n männissä vikana? Taitavat vielä olla saman firman tuotoksia nykyään.


                                                            Irronut palasia mänän renkaitten välistä ja yläpuolelta

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X