Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 B4 2.8E (harraste/rata-auto) projekti

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Ei ne katit välttämättä se pahin paikka ole. Mie jäin perjantaina pesuhallin kynnykseen kiinni pakoputkista, suunnilleen takaovien etuosan kohdalta. Vaikka katit on matalemmalla kuin keskiosa, niin korokkeiden yli ajaessa akselien keskivälillä olevat paikat on kovilla: etupyörät menee esteen yli ja sit ollaankin kiikussa keskeltä autoa...

Mun mielestä coil-overit olis ainut oikea valinta kyseiseen rojektiin. On sopivan jämäkkä radalle ja korkeuden saa justiin sellaseen asentoon kun haluaa.

Comment

Luulen, että kyse tässä on katsatuskonttorille menosta alustasarjan kanssa.

Comment

Niinpä saattaa ollakkin. Ite ajattelin ja kommentoin käytettävyyden kannalta.
        Mutta jos tosiaan miettii sitä kerran vuodessa tapahtuvaa katsastushallin läpi ajamista, niin korkeussäädettävä olis edelleen hyvä valinta ;)

Comment

Jaahas, nostellaan pitkän ajan jälkeen. Audi on tällä hetkellä saamassa ammattilaisen hoitoa, eli jakopää kokonaisuudessaan, öljyventtiilit ja kaikki yläkerran tiivisteet. Pakosarjan pieni vuoto korjataan samalla.

Leimaa varten hankittu kaksi uutta etuiskaria jotka asennetaan uusien yläpään laakereiden kanssa. Samalla uusitaan kaikki jarrulevyt sekä palat ja vetristellään satulat. Lootan öljyt vaihdetaan toki myös. Siitä olisi sitten tarkoitus mennä leimalle ja verot maksuun.

Auto on myös kokonaisuudessaan siirtymässä allekirjoittaneen huomaan ja käyttötarkoitus muuttuu samalla myös, eli osittainen käyttö ja harrastevehje (ettei olis pelkkää turboshit askartelua :) ). Rakentelusuuntaus on mulla selvä, mutta enemmän siitä sitten kun jotain tapahtuu, jottei menisi ihan sen kertomiseen mitä ajoitaan tehdä.

Ettei projekti etenisi liian nopeasti on meneillään myös venäläisen vesisuihku syöksyveneen dieseleöinti. 1.5 mosse vaihtuu rempattuun 1.5d MK1 Golffin koneeseen. Projektina myös Aero saappaan saaminen kulkemaan suoraan ja renkaat pysymään kadussa.
          Viimeksi muokannut paerikss; 13.5.2007, 03:12.

Comment

En lukenu koko topiccia, mutta sitten ku alatta myymään niitä ylimääräsiä osia siitä Audista, niin mulle voi koittaa myyä. Kaikki ostetaan, mitä tarvitaan ja järkihintaan lähtee... Ja pistäkää se kinneri kulkemaan, että voi kavereille näyttää, että soi se kasikymppinenki, ku jaksaa rämpyttää!!! =)))

Comment

taitaa olla projekti aihio myytävänä vai joko meni kaupaksi?

Comment

Working...
              X