Lötkön tapauksessa ensimmäinen kohta olisi "irroita takapenkki".
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Urkki projekti
Collapse
X
-
Tippa linssissä saa katsoa kyllä tätä vehjettä. Niin hieno se on! B-Groupin urkeista munkin audi-hulluus lähti käyntiin.
Comment
-
Kiitosta kehuista!
Pikkasen ongelmaa kun viimeisen Alastaron keikan jälkeen alkoi pakosarjan tuntumasta kuuluman mukava rätinä kone kylmänä että kuumana. Tänään pääsin alle ihmettelemään ja pakosarjan alapuolen etummainen mutteri on ottanut ritolat! Jäljistä päätellen ollut siellä vielä äskettäin. Eikös nuo pitäisi olla jonkin sortin lukkomuttereita?
Alakautta ei mahdu uutta paikoilleen kiertämään ja nähtäväksi jää onko tiiviste palanut...
http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+q...7.2012+020.JPG
Comment
-
Mites se oireili, röpötti vaan vai katooko paineet johonkin myös? Itellä alkanu kans röpöttää ja paineet kattoo. Pitää tänään katella taas kun tuo tuosta vähän jääähtyy. Perkele ku tuntuu kun ajais 1.8 vaparia.
Comment
-
Eipä tuo muuta tehnyt kuin röpisi. Sinänsä kumma juttu mutta lähtee nopeammin käyntiin tuon mutterin lisäämisen jälkeen. Perin outoa..
Pasi: ota Matopurkkiin mukaan se laakeri niin saan kättä pidempää laakerikauppaan mukaan. Ei ole kauhiasti edistystä tapahtunut, se toinen huti on mulla tallissa.
Jussi: tässä niin new toi lock ettei sula tai sitten käy pikkasen viileän puoleisena..
Comment
-
Se on kummallista miten alustan vakiointi vaikuttaa bensan kulutukseen. Nyt Turku - Kuopio kohtuu keskinopeudella 9,6l/100km. Ikuna en ennen ole päässyt alle 11 litran keskikulutukseen tällä häristimellä.
Mukava ja pehmeä (hekoheko) kyyti ilmeisesti keventää kaasujalkaa..
Comment
-
Comment
-
Pakosarjan mutteri kiertyy aina vaan auki itsestään. Oliskohan tuosta apua:
http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+q...ld/Mutteri.JPG
Comment
-
Olen testannut omassa projektissa Nordlock alusrikkojen toimivuutta, ei kestäneet kiinni, lämmönvaihtelu oli liian kova tosin tämä kokemus on vain turbon kiinnityksestä. Käytin silloin hiiliteräs 12,5 kovuudella olevia tappeja. Nyt on 8.8 vahvuuden tappi ja mutterin alla taitettava pelti tyyppinen alusrikka ja on pysyneet jollain asteella kiinni, nyt pitäis vaan saada 8.8 tapin venyvyys kuriin tai sit siirtyä takas hiiliteräs tappeihin 10-> tai vahvempi. Aluslevy mikä taitetaan mutterin kupeeseen ja tekee sen verran isoksi että voi johonkin seinämään toisen laidan tukea, nii ei pyöri auki.
Comment
-
Mulla taas turbon mutterit alkoi pysymään kiinni nordlockeilla. Autona oli Nissan 200SX -99 ja paikoillaan oli vakio T28 ahdin rst-pakosarjan nokassa. Lämpöstä siellä ahtimessa oli +300hv tehoilla, mutta norlockit kyllä pysyivät paikoillaan ja pitivät paketin tiukassa. Mä laitoin nordlockit uuden tiivesteen kanssa yht aikaa. En tiedä olisko se vaikuttanut.
Comment
-
-
Mittaristo
Mittariston valaistus on hiipunut pikku hiljaa vuosien varrella ja nyt asialle pitäisi tehdä jotain. Useimmiten vikaa on haettu jännitteensäätimestä nettiselailun perusteella. Onko tämä tuttu ongelma ja onko siihen muuta ratkaisua kuin jännitteensäätimen uusiminen. Kallis jos jostain vielä löytää..
Säädin on tuo musta mötikkä mittariston takana. Sieltä saadaan jännitteet myös muille mittareille jne.
http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+q...ument+cluster/
Comment
-
kävitkö teetettämässä nuo kylkitarrat ''audin logo'' vai saako noita vielä jostain uutena ja halvalla? tietysti teetettämällä sais jonkunlaiset mutta ei alkuperäisiä
Comment
Comment