Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urkki projekti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kun näkisitte ne muut varusteet, ne erikoishansikkaat ja haalarit; kengistä, sukista ja muista asusteista puhumattakaan... ;)

    Comment


      Onhan se selvä, ettei klassikkoa voi huoltaa aivan luokattomassa asussa.

      Comment


        Tänää oli ohjelmassa lisää hukkiksen ropausta. Otin ylimääräiset prikat pois jousen alta ja puhdistin kaiken irtonaisen paskan pois. Kaksi kalvoa päällekkäin?? Miksi?
        Säätöruuvi oli umpiruosteessa joten sitä vettä kyllä ollut kohdalla.

        Kansi kiinni ja sitten auki (unohtui jousi ;). Jousi löysimmässä asennossa 0,5bar ja täysin pohjaan kiristettynä just 1bar. Jokin mättää mut ei tiedä mikä.

        Kuviakaan ei voinut ottaa kun olisivat varmaan väärin otettuja tai ainakin väärällä kameralla..

        Comment


          Vanhoissa hukkaporteissa (WR, WJ) järjestään kaksi kalvoa mitä noita joskus vuonna miekka ja kirves tuli auottua.

          Comment


            http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+q...ukkisletku.JPG
            Tuolla huonolaatuinen kännykkäkuva hukkiksen painepuolelle tulevasta letkunpäästä. Oli löysällä ja muutenkin ihan kinthaalla. Olisko voinut vuotaa senverran, että hukkikselle ei olis tullu oikeaa painetta. Korjasin muttei ollut mahiksia koeajoon.

            Comment


              Mistäs tuo hukkiksen ohjaus painepuolelle pitäisi oikeasti WR koneisessa tulla? Kompurakotelosta?
              Kalvon yläpuolelle tulee alipaine moottorijarrutuksessa, putki vessanpytyn kanteen.

              Comment


                Tuossa kanttikoupe toverin kanssa WR:n hukkiksen sielunelämää tutkittiin ja kyllä se niin toimii kuin tehtaalla on suunniteltu. Hukkiksta koittaa avata pakosarjan paine kahdella tavalla, suoraan lautasventtiilin alle ja erillisellä putkella pakosarjasta hukkiksen kalvon alle. Suoranaisesti ahtopainetta ei tuohon käytetä ollenkaan.

                No, tällä mennään kun ei vikaakaan löydy. Ja on tuo testaaminen suljetulla alueella aina niin mukavaa ;)

                Comment


                  Käyntiongelmat poistuivat lähes kokonaan kun sai vaihdettua uudet tulpat. Nyt kiertää mukisematta 1, 2, 3, 4 6500rpm asti mutta vielä rötää vitosella 5000:ssa. Häiritsee normi liikkumista kovasti ;) mistä vikaa etsimään? Puola?

                  Comment


                    Taitaa ilmanvastus kumota moottoritehon ;)

                    Comment


                      Vieläkö sulla on lomaa jäljellä, jos meinaat Puolaan lähteä :)

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja Jarkko Kalsi Näytä viesti
                        Taitaa ilmanvastus kumota moottoritehon ;)
                        Ilmeisesti puuskainen vastatuuli kun pätkii..

                        Comment


                          Työkoneen sähköposteja siivotessa (3000kpl ja alko jo nykiin) löytyi ostamiani nyrren kuvia.
                          http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+q.../T9F_0133D.jpg
                          http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+q...9F_0134_HR.jpg
                          http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+q...9F_1967_HR.jpg

                          Ei hitho, pakkohan tuonne on uudestaan urkki raahata :)

                          Comment


                            On se vaan komea auto =) Mistä noita oikein enää saisi...

                            Comment


                            • Rahallahan noita ihan saa vieläkin.

                              Comment


                                Haluutko jari hyvän vai "kuin uuden"? Ennen kun otat yhteyttä niin huomio myös tuo otson kommentti ;)

                                Comment


                                  Jätä Mikko ainakin toinen itsellesi niin haastan sut nyrrelle hopeiden urkkien yhteislähtöön ;)

                                  Comment


                                    Ei sen värin väliä, eikä kierrosajankaan kunhan kivaa on :)

                                    Lainaan sun otsikkoas sen verran kysyäkseni josko joku löytäisi vanhan kuvan jossa näkyy mustan takaluuku ja korin värin raja? Quattroista on miljoona kuvaa, mutta mistään ei saa selvää luotettavasti mihin tuo raja on tehtaalla vedetty. Spoilerin alla oleva pokkaus olisi kovin looginen raja, mutta olisi kiva nähdä moinen ennen kuin maalaan takakannen päälisen mustaksi.

                                    Comment


                                      Näkyisikö tuosta tarpeeksi tuota takakannen maalausta ja rajausta.

                                      http://www.nordicaudi.com/arkivet/br...attro_84_8.jpg

                                      Comment


                                        Tuo on kyllä ehdottomasti paras tähän asti ja varmasti alkuperäiskuntoisesta :) Kai se tuohon pokkauksen yläreunaan on vedettävä. Kiitti!

                                        Comment


                                          Vielä toinen lainaus. Minkä audien jouset sopisi parhaiten 1982:n urkkiin? Noilla H&R jousilla tuo on liian matala.

                                          Comment


                                            Urkki taas tulilla ja raitilla. Aina tuo yllättää kuinka hyvä sitä on ajaa :) joskus jopa nautittava! Tuli pikainen öljynvaihtohuoltokin suoritettua kotimatkalla, kiitos Mikko. On siinä Diamant Silberissä ja Zermat Silberissä vaan iso ero kun vierekkäin vertaa. Vaihteisto vaan pitää lievää ääntä, pahenee vuosi vuodelta. Jotain hämäriä muistikuvia vaihteistoremontista pyörii takaraivossa....ei taida ihan Tahkolle valmistua?

                                            Comment


                                              Joo, mie lupaan seuraavalla kertaa appiukon luona käydessä nostaa sen laatikon konttiin. :) On muuten autuaasti unohtunut koko homma...

                                              Comment


                                                Ota köysi mukaan. Jos se porsii, niin revitään se sitten kasilla sinne Tahkolle. Vaihtoehtoisesti toisinpäin...

                                                Comment


                                                  Väriero on tosiaan huomattava Jukan ja Mikon autoissa, toki eilen toinen oli sisällä ja toinen ulkona joten itse en aikatauluhaasteiden vuoksi ehtinyt nähdä molempia yhtä aikaa samassa valaistuksessa.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Tolkkju Näytä viesti
                                                    Ota köysi mukaan. Jos se porsii, niin revitään se sitten kasilla sinne Tahkolle. Vaihtoehtoisesti toisinpäin...
                                                    Tiedä noiden torsen-autojen vetokyvystä..

                                                    Comment


                                                      Väriero selkeä.
                                                      Attached Files

                                                      Comment


                                                        Otin vapauden linkittää tuon myös "audi aiheiset-kuvat osioon".

                                                        Comment


                                                          Ei *aatana että on 2 komeeta audia kuvassa! :)

                                                          Comment


                                                            Nyt tökkii pahasti Tahkolle lähtö. Hydraulipumppu alkoi pitämään elämää suurempaa ääntä. Ei taitaisi löytyä tänään mistään lähiseudulta toista tilalle?

                                                            ZF 7671955140
                                                            N 049 145 155 75bar
                                                            Viimeksi muokannut JPohja; 9.2.2012, 12:56. Perustelu: Tyyppi

                                                            Comment


                                                              Vertailtiiko me joskus osanumeroita, että mun pumput eivät ole käypäsiä?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X