Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urkki projekti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Idle

    Varaosat ovat parhaimmillaan alkuperäispakkauksissa ;) Kiitos Jarkko!
    http://harrasteet.1g.fi/#/kuvat/Audi.../Idle/kuva.JPG

    Comment


    • Letkuklemmareita

      Mistä saisi ostaa VAGn tuotteissaan käyttämiä letkuklemmareita ja niiden puristamiseen sopivan työkalun? Alipaineletkujen uusinta menossa. Niitäkin riittää..

      Comment


      • Orikedolta löytyy hydroscandilta noita ja luulisi olevan pihtejäkin.

        Comment


        • Virtalukon pohja

          Jahas, reissuun pitäs urkilla lähteä mutta virtalukon pohja temppuilee. Miten purkautuu virtalukon pohjalta kytkinosa? Varmaan samanlainen kaikissa typ85 malleissa.

          Comment


          • Eikös se ollut siellä semmosella pienen pienellä ristikantaruuvilla kiinni. Muistaakseni. Jonkun verran joutuu kait muoveja purkaa edestä.

            Comment


            • Sen verran quattroyhteisöltä tuli tietoa, että löytyy kahta eri versiota, ruuvilla ja muovikynsillä kiinni olevia.
              Nyt vain aamulla uutta osaa metsästämään :)

              Comment


              • Juurikin tuollaine, koska olis täällä?

                Comment


                • 1,5 viikkoa.

                  Comment


                  • Toimitatko jäämeren rannalle kolmannen kiven taakse ;) siellä silloin. Urkilla. Toivottavasti..

                    Comment


                      Motonetissä hyllytavaraa jos tarvikeosa kelpaa ja on kiire, 7,90€

                      Comment


                      • Toisaalta ne puolihimmeät mittariston taustavalot ei ennenkään ole estänyt jäämerelle ajoa... :)

                        Comment


                        • Hemmetti kun ei Motonetti tullu mieleen..marmorilta huomiseksi 38€.
                          Ei sitä sieltä pois saa ennenkuin purkaa koko lukkorungon pois. No samalla voi uusia ja korjata kaikke edellisten tekemät "oikaisut". Sehän oli koottu painoa säästäen ja mielikuvitusta käyttäen ;)

                          Comment


                          • Urssin kanssa tuli karvaasti koettua, että ei se motonetin virtalukon"kytkinpohja" edes toimi siinnä...

                            Jätti kevennykset tekemäti jne, hyvä että startin osasi kytkeä.

                            Comment


                            • Tulihan taas tehtyä tarpeellista työtä, vika poistui (kai). Ei ollut virtalukon pohja eikä mittariston liitokset. Purin mittariston myös. Taas. Ei toiminut näiden jälkeen eikä varamittariston kanssa myöskään. Kokosin kaikki takaisin paikoilleen ja nyt toimii. Höh..

                              Comment


                              • Se mitään kuntoon tullut. Se odottelee vaan oikein sateista päivää jossain korpisuoralla :)

                                Comment


                                • Tai paremminkin se vain odottaa sitä hetkeä kun olet juuri ostamassa uuden harrasteen (taas) ja ilmoittaa "Ach gut, ich brauch dein geld"

                                  Jokaisen audin omistajan pitäisi tietää, että audillasi on suora yhteys kaikkeen omaisuustietoosi ;)

                                  Comment


                                  • Tänään en ole sijoittanut Audiin mitään. Volsuun kylläkin..

                                    Comment


                                    • Konserni kiittää. Nykyäähän possun osistakin menee kymmenykset samalle porukalle :)

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viesti
                                        Tai paremminkin se vain odottaa sitä hetkeä kun olet juuri ostamassa uuden harrasteen (taas) ja ilmoittaa "Ach gut, ich brauch dein geld"
                                        Kuulin tuon ...kein geld.. Muotoisena ja jatkoin tuhlausta ;)

                                        Comment


                                        • Kojjootti

                                          Käyntiinlähtö ollut aina hieman vaikeaa lämpimänä ja pahenee kokoajan. Sitten alkoi vielä määräjakaja vuotamaan peltitiivisteestään. Harjoitellaan K-jetronikin purkamista, vianetsintää ja kokoamista.

                                          Josjolain oikeasti käytännön kokemusta koojetistä niin saa neuvoa!

                                          Tuon peltitiivisteen puhdistus ainakin listalla. Ultraäänipesu kenties??

                                          http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Audi+q...onik/K-jet.JPG

                                          Comment


                                          • Tuota ei muuten olisi kannattanut purkaa, sillä sitä ei tiiviiksi enää pysty saamaan.

                                            Comment


                                            • Mitä kohtaa siitä ei saa enää tiiviiksi? Minulla on ke-motronicin jakaja pöydällä palasina ja ei siinä ainakaan näytä mitään avatessa lopullisesti tuhoutuvaa tiivistettä olevan, O-renkaita ja kalvoa kahden suoran pinnan välissä.

                                              Comment


                                              • Vuosi jo purkamatta, joten kohta näkee saako pitämään. Pitäiskö K-jetin ruiskuttaa jotain heti pumpun käynnistyttyä vai vasta läppää nostettaessa?

                                                Comment


                                                • Jostain syystä tuota peltitiivistettä ei saa noiden kansien väliin niin, että se tulisi tiiviiksi.

                                                  Comment


                                                  • Oletko koittanut liimoja/muita mömmöjä?
                                                    Tää on nyt kolmas kerta kun kokoan ja nyt kirraan ekaks keskeltä kannen puolelta ja sit vasta alta reunoilta.
                                                    katotaan..

                                                    Comment


                                                    • Ei pidä ei. Nyt uskon. Mistäs vaihto/uusi määräjakaja? Bosch 0 438 100 098.

                                                      Comment


                                                      • Ke-motronicin jakajassa onkin pehmeä kalvo tiivisteenä peltisen sijaan ja sen pitäisi tiivistyä uudelleen ongelmitta. Tuota peltistä voisi koettaa tiivistää esimerkiksi hyvälaatuisella moottorisilikoonilla. Silikoonia injektioruiskuun ja sillä puristaa ohuet tiivistelangat tarvittaville pinnoille. Annostelun on oltava tarkka, ettei silikooni mene vääriin paikkoihin kantta paikalleen kiristäessä.

                                                        Comment


                                                        • Miulla on jukka samoilla numeroilla oleva jetti. Se ei minulle enää konehuoneeseen tule. Laitoin yv:tä.

                                                          Comment


                                                          • Ei, mikään moottorisilikoni ei ole tarkoitettu tuollaiseen ja injektioruiskullakin tulee liikaa kamaa. Jos haluaa tiivisteaineen kanssa leikkiä, niin jotain tasotiivisteainetta mikä on tarkoitettu nollavälykselle. Sitäkin laitetaan sormen pään kanssa sellainen kerros ettei meinaa silmällä nähdä, koska 99,99% siitä pursuaa pois. Perus "moottorisilikoni" ei ole tarkoitettu nollavälyksisiin tiivistyspintoihin, se on liian paksua ja karkeaa ainetta.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X