Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Eipä olisi ainoa.
Juttelin kerran kaverin (taisi olla jostain Pohojammaalta) kanssa joka oli pultannut Coupe(vai oliko se 80Sedan)-Quattroonsa satkun 2,0TD:n nokalle.
Muuten kaikki oli OK, mutta väitti että auton käyttäytyminen muuttui turhan paljon....
En noista kone-painoista tiedä, enkä tiedä minka pelin etupään akseliston oli siihen asentanut.
Olisikohan ollut turhan nokkapainoinen, varsinkin jos säilytti orig. neloskoneisen akseliston...
Enpä tiedä...
Enemminkin 2.0 TD, 2.4 TD tai 2.5 TDI mutta ongelmaksi tuossa nelivetoisessa tulee laatikon tiheä välitys, ei ole oikeen mukava pitkällä matkalla. Toki löytyyhän noita harvempia laatikoita.
Omalla kylällä oli Coupe (typ 85) 2.0 TD moottorilla mutta oli vajaavetoinen. Ihan asiallinen laite kirkkaan keltaisessa värissään. Samasta tallista löytyy myös 80 quattro 1.9 TD (typ 81) joka on aikoinaa etuvedosta tehty, ihan suht asiallinen tosin paljon maailmaa ja kilometrejä nähnyt.
Comment