Juu toin saksasta huhtikuussa-03 tuommosen S6 avant 4.2:n.
Auto oli kolaroitu vas. etukulmaan siten, että vaihtoon menivät kuskin nurkan pyöränripustus, vetari, a-pilari, pätkä helmaa, hammastanko ja lokasuoja. Ovikin oli jonkinverran ottanut osumaa, mutta oikesi ihan hyvin. Yksi moottorinkorva oli murtunut, joten oli hyvä tilaisuus testata työpaikan uutta tigiä. Etupuskurin alaosa oli raapiutunut pois pyörän petettyä alta, joten moldasin yläosastaan vaurioituneesta mersu E55 amg kompressor-mallin etupuskurista alaosan tilalle. Auto maalattiin lopuksi yli, mukaanlukien joitakin pisteosia. Projektikuvia tuossa alhaalla. Kannattiko? Ei. Erikoismalleihin ei tarvikeosia saa. Siis ei ensimmäistäkään. Tämän lisäksi osat ovat hinnaltaan n. 3-kertaisia johonkin 1.8-mallin vastaaviin verrattuna. Aihio oli sinänsä halpa, 6000?+ rahti 1500?, mutta osiin ym. meni varmaan 3000?. Alennuksineen. Hinta valmiina lähentelee ehjää, mutta tietääpähän, millä sitten ajaa.
Aloitettua ei kesken voi jättää, niin samalla tuli uusittua paljon kulutusosia ja ennen käyttöönottoa kunnon ruostesuojaus tietysti. Madallussarjan voisi laittaa, ja RS6-replicavanteet.
Auto tulee ajoon vasta ensi kesäksi, kun ei aika ja mielenkiinto riitä päivätyön ohella kovin ahkerasti rakentelemaan. On ollut hyvin aikaa keräillä verotusta varten kaiken sortin dokumenttia.
Auto oli kolaroitu vas. etukulmaan siten, että vaihtoon menivät kuskin nurkan pyöränripustus, vetari, a-pilari, pätkä helmaa, hammastanko ja lokasuoja. Ovikin oli jonkinverran ottanut osumaa, mutta oikesi ihan hyvin. Yksi moottorinkorva oli murtunut, joten oli hyvä tilaisuus testata työpaikan uutta tigiä. Etupuskurin alaosa oli raapiutunut pois pyörän petettyä alta, joten moldasin yläosastaan vaurioituneesta mersu E55 amg kompressor-mallin etupuskurista alaosan tilalle. Auto maalattiin lopuksi yli, mukaanlukien joitakin pisteosia. Projektikuvia tuossa alhaalla. Kannattiko? Ei. Erikoismalleihin ei tarvikeosia saa. Siis ei ensimmäistäkään. Tämän lisäksi osat ovat hinnaltaan n. 3-kertaisia johonkin 1.8-mallin vastaaviin verrattuna. Aihio oli sinänsä halpa, 6000?+ rahti 1500?, mutta osiin ym. meni varmaan 3000?. Alennuksineen. Hinta valmiina lähentelee ehjää, mutta tietääpähän, millä sitten ajaa.
Aloitettua ei kesken voi jättää, niin samalla tuli uusittua paljon kulutusosia ja ennen käyttöönottoa kunnon ruostesuojaus tietysti. Madallussarjan voisi laittaa, ja RS6-replicavanteet.
Auto tulee ajoon vasta ensi kesäksi, kun ei aika ja mielenkiinto riitä päivätyön ohella kovin ahkerasti rakentelemaan. On ollut hyvin aikaa keräillä verotusta varten kaiken sortin dokumenttia.
Comment