Meillä on tässä töissä tollanen pieni puhalluskaappi et puhalsin ite. Aika huonosti tolla lasikuulalla lähtee, et en ees yrittäny ottaa kaikkia maaleja pois.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Golf-kärry
Collapse
X
-
Jotain pientä päivitystä on tapahtunu, mut ihan liian hitaasti kun pitäis olla jo melkein ajossa auto jo. No "onneks" tuli vielä lunta niin ei kuiva asvaltti polttele liikaa...
Sisustaa verhoilin, eli meni tämäkin auto sitte täysin pilalle kun paino lisääntyi aika reilusti. No en enää jaksanu sitä viime kesän korvatulpat päässä ajelua niin piti saada lisää äänieristystä, eikä se nyt sit voi siitä muutamasta kymmenestä kilosta olla kiinni.
Tuosta takaosasta puuttuu vielä yks levy tekemättä ja kojelautaa pitää vähän vielä siistiä.
Comment
-
Alustasta tarkistin noi nivellaakerit ja kun vaikuttivat olevan kunnossa niin rasvasin ne. Onneks tuli sillo viime vuonna laitettua niihin nipat niin pääsi nyt aika paljon helpommalla. Hammastangosta oli menny kuori rikki niin ostin käytetyn tilalle jonka hiekkapuhalsin ja maalasin. Viime kesä meni ilman etuvakaajaa niin nyt hommasin tilalle käytetyn mk3 VR6 Golfin vakaajan.
Takajarrut oli jääny kunnostamatta viime kesänä niin lasikuulapuhalsin noi ja maalasin. Levyt ja palat oli niin hyvässä kunnossa vielä et ne sai mennä vanhoilla. Takanavan ja akselin väliin tein alumiinista tollaset palikat niin ei jää noin vanteet niin syvälle, eikä joudu sitte käyttämään speicereitä.
Comment
-
Mistä tuota verhoilukangasta löytyy?
Comment
-
Ei noista oo mittoja jäljellä. Noi reiätkin porasin vaan navan reikien kautta, niin tuli oikeaan kohtaan.
Tarkoitus ois kyl tehä noi jossain vaiheessa uusiks CNC:n kanssa, niin noihin vastinpintoihin sais kulmaa niin sais takacamperia ja aurausta muutettua niillä.Viimeksi muokannut Teemu M; 12.3.2009, 08:19.
Comment
-
Eipä taida saada muualta. US-partsista saa jotain vastaavaa, mutta en tiedä onko yhtä hyvää. Toi sun pakosatsi tulee varmaan lämpenemään ihan kohtalaisesti niin ei siihen kannata suihkia pintaan mitään mikä ei siinä tuu pysymään... Koitin joskus tilailla tota black satinia netistä niin eivät myyneet. On valmistajalla vissiin aika tiukat sopparit kuka saa myydä.
Comment
-
Ei kuulemma saa muualta, et täytyypä vaan odotella.
Aika monimutkainen tuo pinnoitusohje mikä oli tuolla maahantuojan sivuilla. Taidan kyl vaan tyytyä ulkopinnan pinnoitukseen.
http://www.roadmachine.fi/kisaspeksi.pdf
Comment
-
Tuolla noita hintoja.
http://www.roadmachine.fi/tlhinnat.html
Toi 100ml purkki riitti ainakin itsellä pakosarjan käsittelyyn.
Comment
-
No nyt ois pakosarja käsitelty ja riitti ainetta vielä downpipeenkin. Downpipe kelpasi melkein samanlaisena mitä viime kesänä, ainut että piti hitsata n. 30mm jatko, kun sen verran ylemmäs ahdin tulee nyt. Hukkaportin poistoputki meni kokonaan uusiksi, kun hukkis on nyt ihan eri paikassa.
Konettakin sain kokeiltua paikalleen. Täytyy vielä maalailla ja kiillotella jotain osia ja toi lukkopelti pitää vetää kans mustaks. Syylärin päälle tuli alumiinista tollanen levy mihin tulee kiinni öljynjäähy, flekti, ohjaustehostimen nestesäiliö ja huohotinpurkki. Syyläri vaihtu tollaiseen malliin missä on paisuntasäiliö itsessään, niin saa karsittua yhen purkin pois konehuoneesta.
Ratarenkaiks tuli Hankookin RS2:t. Ei noiden pito ole nettikeskustelujen perusteella R888 verrattavissa, mut hintakaan ei noilla ole paha. Kaveri noita ainakin kehui kun sillä on omassa autossa tollaset.
Ja korkeutta noilla kumeilla ainakin riittää, kun otin sitten samaan rahaan kunnon profiililla...=)
Kuva2
Comment
-
Toivottavasti ymmärsin väärin öljyjäähyn sijoituksen tuohon alumiinilevyyn sisäpuolelle. Tulee liian kuumaa ilmaa syylarin läpi.
Noihin aukkoihin pitäisi tehdä silikonikumilevystä läpät takaiskuiksi että flekti imisi ilmaa vain syylarin läpi auton ollessa paikallaan (heh, eipä se flekti muulloin ole tarpeenkaan).
Oletko tehnyt vaihteistolle jonkinlaista öljynjäähdytystä?
Comment
-
Joo siihen se tosiaan tulee. Syynä oikeastaan vaan se että samoilla kohdin oli ennenkin ja letkut oli valmiina. Täytyy tarkkailla lämpöjä ja jos ei tarpeeksi jäähdy niin sitten täytyy siirtää muualle.
Vaihteiston öljylle ei ole jäähdytystä. Eipä ole kyllä sille öljylle lämpömittariakaan, eli kai se tarkoittaa et ne on aina optimilämpöiset.
Comment
-
Ei se "jyrsijän" laatikko niin lämpeä että olis väliä..
Öljyn lämpöjä kannattaa kyllä seurata, se on vähän siinä ja siinä.
Meinaan että, syyläri on kuuma toisesta päästä ja öljylläkin on termostaatti siinä 80`c joten voi olla jopa hyvä ihan normiajossa, tai sitten ei..
Onko vaihteisto "siviili" vai jotain paranneltua sisustaa?
Comment
-
Alkais olla pannuhuone paketissa. Konetta en edes avannu, et vaihdoin vaan nesteet ja hihnat.
Turbon tuentaa parantelin, puolalle, coolerin pumpulle ja kennolle piti tehä alumiinista kannakkeet.
Öljynjäähy tuli nyt sitten kuitenkin keulille coolerin kennon viereen kun ei se mahtunutkaan olemaan tuossa mihin se oli ajateltu.
Muutamia pikkuosia vielä puuttuu niin sitten saa lyödä tulille...jos vielä lähtee.
http://s24.photobucket.com/albums/c2...nehuone3-1.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c2...konehuone7.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c2...konehuone6.jpg
Comment
Comment