Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urs4 avant maalausta ja muuta viritystä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Urs4 avant maalausta ja muuta viritystä

    http://s136.photobucket.com/albums/q197/urs4/

    Ruottin tuliainen vaatis hiukan ehostusta, viellä kesken mutta kyll se siit.
    edit- ei taida olla ku huonoo palautetta ku kukkaan uskalla mittään kirjottaa:)

    Vai pitäis kirjailijaksi alkaa:)
    Sain viikonloppun koeajon suoritettu, kyll mukavasti muuttui koneen luonne ainakin itsestä parempaan suuntaan nyt riittää ilmaa viel 6000 kierroksen kohalla.
    Tietty seoksista sen enempää viel jaksanut murehtia kun sitä säädettävä ruiskuu ei oo viel. Nyt ajellaan jollain mtm:n kopio lastulla 1,3 bar antaa ahtoja , ahdinkin ihan ok alueella siivet 50/55 alle 4000 nostaa paineet heh.
    Pakosarjasta tuli nyt tommonen katotaan miten kestää saumat ym muut, ku migill sen kasasin...
    Ei noi rs4 jarrut sitten mahtuneet hevin 18" koottavien vanteiden sisään, otti kiinni kehään piti vähän näyttää laikkaa satulan kulmaan.
    Sais nyt vaan ajoon ton vehkeen keväällä sitten joku ruisku ja koneen avaus talven ehkä pärjää jo noilla tehoilla.

  • #2
    Hyvältä näyttää! On sulla ainakin hukkiksen säätö tarpeeks järeen kokonen;D Mikä pakosarja, oma valmiste?

    Comment


      #3
      Onhan siellä kuvien perusteella tehty paljon kaikkea. Vähän pidempi projektikertomus varmaan herättäisi enemmän kiinnostusta.

      Comment


      • #4
        hyvältä näyttää, lisää tarinaa projektista kaipaillaan..

        Comment


          #5
          Hyvältä näyttää, kiitos muuten intersyylärin nopeasta toimituksesta.

          Comment


          • #6
            Tänään tuli käytettyy ässä sporttiautossa, seoksen tarkistuksessa. Voi talven ajaa jollei ny ala motarilla vedättelee. Kilon paineella huipputehoa syntyi noin 315 hv ja vääntö 420Nm aika hyvin parannusta vanhasta 255hv/380Nm/1,3bar lastu lukemasta joka viime syksynä dynotettiin. Ohjelma ja moottori oli muuten sama vain turbo pakosarja ja cooleri vaihtuivat. Auton kokoaminenkin hyvin vauhdissa jos vaikka koht sais kunnolla ajoon.

            Comment


              #7
              Sellanen rapiat 50hv taitaa olla vielä potentiaalia ahtimen puolesta. Suuttimien vaihtoa kylläkin edellyttää ja sopivaa ohjelmaa että sen saa ulos sieltä.

              Comment


                #8
                Tai sopivaa budjettiin sopivaa, helposti asennettavaa ohjelmoitavaa ruiskua :)

                Ihan mukavat lukemat, varsinkin perussofta huomioiden.

                Comment


                • #9
                  Jes audi ajossa tänään ekaa kertaa taas 6kk ja omast mielest paljon paremman näkönen mutta mielipiteitähän on monia. Ei puutu enää ku listan pätkät joihin sivuvilkut upotan. Kuvia lisätty galleriaan.

                  Comment


                    #10
                    Pätevältä näyttää... Miten meni nuo rs4 jarrut paikoilleen? Oliko aiemmat jarrut ufot? Itsellä tallissa oottaa samat jarrut asennusta keväällä..

                    Comment


                    • #11
                      Siistin näköinen ässä..
                      nuo samat jarrut sain sopimaan 17" vanteen kanssa omaan ässään.. aika helppo asentaa nuo jarrut ufojen tilalle..

                      Comment


                      • #12
                        Juuh ufojen tilalle laitoin, ja kyll tosi helppo projekti ei tartte ku suurentaa etutolpan jarrusatulan kiinnitys pultin reijät 14mm:n ja bolt on... ja ihan kivasti tuntuu jarrutehoa riittävän. Nyt on just talvivanteiden etsintä käynnissä sopivaa 17" haettu.

                        Comment


                        • #13
                          Tuli sitten talvirenkaat ja vanteet hankittuu, ei ainakaan tuolta gummisuutarilta löytynyt sopivaa 17" vannetta joka olisi sopinut kokeiltiin noin kymmentä eri vannetta, joten piti sitten vaan ostaa 18" vanteet ja renkaat. Ostin uuden rs4 replicat ja nokian renkaat hakka 5 225/40 ei pahasti ainakaan viellä ujella saa kattoo nyt miten ne nastat asettuu sinne. uudet kuvat.

                          Comment


                            #14
                            Komia pirssi.
                            Onko minkä firman tekeleet nuo sivuhelmat? Lasikuitua vaikko muovia?
                            Ja millanen oli asennettavuus?

                            Comment

                            Working...
                            X