http://s136.photobucket.com/albums/q197/urs4/
Ruottin tuliainen vaatis hiukan ehostusta, viellä kesken mutta kyll se siit.
edit- ei taida olla ku huonoo palautetta ku kukkaan uskalla mittään kirjottaa:)
Vai pitäis kirjailijaksi alkaa:)
Sain viikonloppun koeajon suoritettu, kyll mukavasti muuttui koneen luonne ainakin itsestä parempaan suuntaan nyt riittää ilmaa viel 6000 kierroksen kohalla.
Tietty seoksista sen enempää viel jaksanut murehtia kun sitä säädettävä ruiskuu ei oo viel. Nyt ajellaan jollain mtm:n kopio lastulla 1,3 bar antaa ahtoja , ahdinkin ihan ok alueella siivet 50/55 alle 4000 nostaa paineet heh.
Pakosarjasta tuli nyt tommonen katotaan miten kestää saumat ym muut, ku migill sen kasasin...
Ei noi rs4 jarrut sitten mahtuneet hevin 18" koottavien vanteiden sisään, otti kiinni kehään piti vähän näyttää laikkaa satulan kulmaan.
Sais nyt vaan ajoon ton vehkeen keväällä sitten joku ruisku ja koneen avaus talven ehkä pärjää jo noilla tehoilla.
Ruottin tuliainen vaatis hiukan ehostusta, viellä kesken mutta kyll se siit.
edit- ei taida olla ku huonoo palautetta ku kukkaan uskalla mittään kirjottaa:)
Vai pitäis kirjailijaksi alkaa:)
Sain viikonloppun koeajon suoritettu, kyll mukavasti muuttui koneen luonne ainakin itsestä parempaan suuntaan nyt riittää ilmaa viel 6000 kierroksen kohalla.
Tietty seoksista sen enempää viel jaksanut murehtia kun sitä säädettävä ruiskuu ei oo viel. Nyt ajellaan jollain mtm:n kopio lastulla 1,3 bar antaa ahtoja , ahdinkin ihan ok alueella siivet 50/55 alle 4000 nostaa paineet heh.
Pakosarjasta tuli nyt tommonen katotaan miten kestää saumat ym muut, ku migill sen kasasin...
Ei noi rs4 jarrut sitten mahtuneet hevin 18" koottavien vanteiden sisään, otti kiinni kehään piti vähän näyttää laikkaa satulan kulmaan.
Sais nyt vaan ajoon ton vehkeen keväällä sitten joku ruisku ja koneen avaus talven ehkä pärjää jo noilla tehoilla.
Comment