Laitan autoni myös tänne.
Vakiona oli 92 vuosimallin 2,3 litrainen 80 quattro sedaani. Moottori laitettiin AAN ja imusarja ABY. Taitaa lähes koko moottori olla aivan uusi, kun sinne meni helvetisti uutta osaa. :)
Kytkin Sachs Race Engineering tuotantoa. Forgen by-passi ja lastu taitaa olla nyt joku SMS kopio :S
Vaihdelaatikko vakio B4 2,3 (5-vaihd.)
Alusta:
Konin säädet. iskarit ja BG jouset, Porschen 928 s4 satulat, Zimmermann A8 levyt edessä ja S2 Zimmermann levyt takana, jarrupalat EBC GreenStuff all around. RS2 etu- ja takakallistusvakaajat. Vanteet 18" OZ Chrono, renkaat GY Eagle F1 225/40.
Ulkoasu:
S2 etu ja takapuskuri, RS2 replicapeilit (peililasit aitot rs2- sähkö ja lämpö), aidot RS2 levikkeet, dual exhaust, 3". S2/RS2 etuvalot. Maski RS2 replica.
Aika paljon tavaraa ostettu suomen audiclubin foorumin kautta :)
Ensikokeilu
Lähes valmis
Rataajoa
Nyt on sisustan ja multimedian vuoro.
Vakiona oli 92 vuosimallin 2,3 litrainen 80 quattro sedaani. Moottori laitettiin AAN ja imusarja ABY. Taitaa lähes koko moottori olla aivan uusi, kun sinne meni helvetisti uutta osaa. :)
Kytkin Sachs Race Engineering tuotantoa. Forgen by-passi ja lastu taitaa olla nyt joku SMS kopio :S
Vaihdelaatikko vakio B4 2,3 (5-vaihd.)
Alusta:
Konin säädet. iskarit ja BG jouset, Porschen 928 s4 satulat, Zimmermann A8 levyt edessä ja S2 Zimmermann levyt takana, jarrupalat EBC GreenStuff all around. RS2 etu- ja takakallistusvakaajat. Vanteet 18" OZ Chrono, renkaat GY Eagle F1 225/40.
Ulkoasu:
S2 etu ja takapuskuri, RS2 replicapeilit (peililasit aitot rs2- sähkö ja lämpö), aidot RS2 levikkeet, dual exhaust, 3". S2/RS2 etuvalot. Maski RS2 replica.
Aika paljon tavaraa ostettu suomen audiclubin foorumin kautta :)
Ensikokeilu
Lähes valmis
Rataajoa
Nyt on sisustan ja multimedian vuoro.
Comment