Autolla ajettu ja moottori, vaihteisto pelaa mainiosti, ei vikavaloja tms.
Mutta ei kaikki ole mennyt kuin parhaassakaan elokuvassa, tai riippuu elokuvasta. Auto kasatessani sain katkaistua vaihdevaijerin, tämä aiheutti erittäin monta vmp-kirosanaa #saatana:lla höystettynä. Vaijerin kiinnitys vaihdelaatikon kyljessä on myös tarina sinänsä. Onneksi joskus tein downpipeihin v-bandit, muuten olisi ollut koko paketin irroittaminen edessä, sen verran ahdas paikka kyseessä. Vaijerin sain irti nätisi käyttämällä 12mm listaa, jolla sain pallonivelestä vaijerin irti, sen jälkeen katkenneen osan hitsaus ja hionta. Vaijerin asennus vaihdelaatikon kylkeen aiheutti paljon päänvaivaa, siihen tarvittiin Emännän auttavaa kättä =)
Kun muuten auto oli jo aika lailla kasassa, vaihdoin vielä eteen samalla kallistuksen vakaajiin tulevat pikku koiranluut ja kuskin puolelle jousilautasen. Isoja etuala tukivarsia en vaihtanut vielä.
Moottori lähti laakista käymään, käy nyt nätisti ja ei ole helikopterivaloa mittaristossa.
Muutaman koeponnistuksen jälkeen startti päätti olla toimimatta. Auton alle makaamaan, apukäsiä (emäntä tai tytär) vääntämään avaimesta ja itse kolkutat starttia, jo hyrskähtää. Eli startti uudestaan pöydälle ja huoltoon tai kokonaan uusi startti.
Startin pois otto tällaisesta V8 padasta onkin oma hommansa ja v-käyrä onkin sen mukainen.
Joten kruisinki jää välistä, josko Kymiringille.
ps. #4glyfen jarruremppa meni myös putkeen. #saatana
Mutta ei kaikki ole mennyt kuin parhaassakaan elokuvassa, tai riippuu elokuvasta. Auto kasatessani sain katkaistua vaihdevaijerin, tämä aiheutti erittäin monta vmp-kirosanaa #saatana:lla höystettynä. Vaijerin kiinnitys vaihdelaatikon kyljessä on myös tarina sinänsä. Onneksi joskus tein downpipeihin v-bandit, muuten olisi ollut koko paketin irroittaminen edessä, sen verran ahdas paikka kyseessä. Vaijerin sain irti nätisi käyttämällä 12mm listaa, jolla sain pallonivelestä vaijerin irti, sen jälkeen katkenneen osan hitsaus ja hionta. Vaijerin asennus vaihdelaatikon kylkeen aiheutti paljon päänvaivaa, siihen tarvittiin Emännän auttavaa kättä =)
Kun muuten auto oli jo aika lailla kasassa, vaihdoin vielä eteen samalla kallistuksen vakaajiin tulevat pikku koiranluut ja kuskin puolelle jousilautasen. Isoja etuala tukivarsia en vaihtanut vielä.
Moottori lähti laakista käymään, käy nyt nätisti ja ei ole helikopterivaloa mittaristossa.
Muutaman koeponnistuksen jälkeen startti päätti olla toimimatta. Auton alle makaamaan, apukäsiä (emäntä tai tytär) vääntämään avaimesta ja itse kolkutat starttia, jo hyrskähtää. Eli startti uudestaan pöydälle ja huoltoon tai kokonaan uusi startti.
Startin pois otto tällaisesta V8 padasta onkin oma hommansa ja v-käyrä onkin sen mukainen.
Joten kruisinki jää välistä, josko Kymiringille.
ps. #4glyfen jarruremppa meni myös putkeen. #saatana
Comment