Ei pahat, mutta ei hyvätkään. Onneksi tosiaan pelkät taustat ruostuneet ja muuten ovat kunnossa.. Tuo toinen jousikuppikin näyttää vähän hauraalle mutta pitää koittaa parsia. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B5 A4 1.8t takaveto harraste/ maalausprojekti menossa.
Collapse
X
-
Takapään jarruputket/letkut oli oikein hyvästi jumissa melkein joka liitoksesta, joten tuli vedettyä ihan reilusti poikki niitä.
Millasella työkalulla olette tehneet uusia liitoksia, oletteko vetäneet peräpäähän ihan uusia putkia vai saako jostain uutenakin?
Ja oletteko keksineet jotain helpompaa ratkaisua siihen putkien tekoon kuin ne helvetin pitkät putket mitkä orkkiksena ovat?
Kertokaa toteutuksistanne ja kuvatkin ovat sallittuja :)
Comment
-
Osia yritin hiekkapuhallella jo, mutta oli työpaikalla liian hienoo hiekkaa puhalluskaapissa niin ei siitä tullut oikein mitään. Täytyy viedä johki ammattilaiselle varmaan tuo kelkka kun oli muutenkin kaapissa vaikee suorittaa.
Ostin käyttikseenkin uudet kesäset joista toinen jako passaa audiin :)
18x8.75 ja 18x9. 75
Comment
-
Sen verran lainaan ketjua että kun sulla Vili on nuo iskaritornit irrallaan niin viititkö mitata sen tötterön halkaisijan, jonka ympärille jousen yläpään kumi tulee. Tai joku muu jolla nuo on irrallaan. Tekisin itselle pienet korokekumit siihen väliin niin saisi auton vaateriin.
Comment
-
Nyt olisi ajankohtaisena painella puslia paikoilleen. Mutta en tiedä mitkä puslat kuuluisi olla mitenkin päin niin olisiko jollain kyseisen operaation tehneellä heittää informaatiota/kuvia miten päin puslat kiinnittää. On varmasti muitakin jotka asiaa pohtivat/pohtii asennuksen jälkeen sitten. :)
Comment
Comment