Onko vakio 1.8t veivit tosiaan ”kivääriporatut”? :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B5 A4 1.8t takaveto harraste/ maalausprojekti menossa.
Collapse
X
-
No en mä lähtis kyllä kokeilemaan. Ei mulla oo kokemusta, millä teholla sanovat naks tai vääntyvät, mutta sen riskin minimoiminen ei niin paljoa maksa, että olisin itse viitsinyt lähteä kokeilemaan. Ne kestää niin kauan, kun kaikki on tikissä, mut vähän nakua tai jotain muuta haaveria, niin luetun perusteella saattaa tapahtua paljonkin lyhyessä ajassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pelle000 Näytä viestiSavuttaako kylmätartissa yönjälkeen?
Comment
-
Edellisen postauksen autossa onkin nyt sit sellaista ongelmaa, että alavesiletkua ei saa lämpeämään.
Lämmintä puhaltaa sisälle ja meinaa lämpöjä nostattaa kuulema :D
-motonetin tarvike termari
-sähköinen termostaatti??
Ja vaihdoin juuri tosiaan vesipumppu, jakopää yms.
Entinen termostaatti oli oem(?) laatuinen behr.
Nykyinen mallia TRISCAN :D
Mulla itsellä ton b5 kanssa kokemusta tarviketermareista ja ne tuntuivat jumivan ekan lämpimäksi ajon jälkeen :)
AUTTAKEE MIESTÄ MÄESSÄ
Comment
-
Ajettu reilu 400tkm, nokkien välinen ketju rallattaa, alusta muutoskatsastamatta, abs ohjainyksikkö rikki, vaihdelaatikko kunnon soppakauha, alapalloa väljänä tms. Enemmån hyötyä minun harrastamiseen autosta, kun että laittasin useita satasia siihen että olisi kaksi moista :) voipahan sitten hyödyntää takakelkkaa jne joskus vielä ja näin edespäin. Faceliftin umpioo, tasainen etupuskin... Ja helvetin karvalakkikin vielä :DViimeksi muokannut Vilikii; 31.10.2019, 10:13.
Comment
-
Ensi keväällä olis tosiaan tarkoitus takavedottaa tuo kampe.
Onko ihan toivoton ajettava kemppi torseenilla vaikka nelikkonakin?
Ja alkuun varmaan tarkoitus myös peräkin lukottaa hitsaamalla, kunnes ensimmäinen vetari menee sileeks. :D
Käyttöautohan se on mutta katsotaan miten pitkään jaksaa sellaisena ajella. :)
Comment
Comment