Mites tuo öljynsyöttö..? mietin jos sitä kummiskin vähän kuristais, että ei tuo kiinanpojan ahdin puhaltas heti kaikkia läpi..? minkä kokoista kuria uskaltais laittaa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B5 A4 1.8t takaveto harraste/ maalausprojekti menossa.
Collapse
X
-
-
Nyt kun rupeaisi olemaan aika rueta laitteleemaan koneeseen öljyjä, niin mitä suosittelisitte?
-hinta-laatu olisi hyvä kohdata :)
Varmaan kesällä uskaltaa ajella jollain vähän jäykemmälläkin?
Mitä olette käyttäneet näissä? Niin monia konversaatioita on näkynyt niin en tiedä mitä sitä itselle laittaisi..
Comment
-
Semmosta jälkee tulee kun ensimmäistä kertaa ollaan tekemässä.
Huomenna pultata downpipe lopullisesti kiinni kun sai nyt tehtyä lambdalle paikan.
Putkikaan ei kovin kova ääninen ollut mitä tuossa testailin tyhjäkäynnillä.
Ecussa oli ollut lämmön vastaanotto särki, joten sitä nyt odotellaan, että uusi tulisi englannista..
Öljynpaluukin tuli todettua että toimii:)
Jospa ennen juhannusta oltais jopa penkissä.
Comment
-
Semmonen siitä sitten tuli vielä hieman keskeneräisenä. Autossa nesteet ja kaikki sisällä. Nyt oikeastaan ecua vaille, mutta tehdään sit joutessaan koritöitä ja katotaan vähän mistä löytyis alumiinin hitsaajaa ahtoputkiin tarvittavalle työlle.
Ja on muuten näpäkän oloinen uudistuneet sivut (y)
Comment
-
Joo tosiaan, vieläkin odotellaan moottorinohjausta... On kestänyt muuten aivan helvetin kauan!
Säätäjä lupasi kyllä saapua boksin kanssa ja että lähiaikoina saataisiin säätöihin.
Sit ku on säädöissä niin pääseekin kesäkorkoon ja hiplaamaan uudella innolla. Nyt on vähän motivaatio alhaalla edellä mainituista syistä.
Comment
-
TARVIS APUA FIKSUMMILTA.
Eli penkkiin menossa torstaina. JA pitäisi tietää mihinkä tehoihin auto nyt laitetaan että ei tarvitse rueta muutostelemaan enää eri alustaa tai jarruja.
Eli, mallisarjan tehokkain (2.8 v6) ? ~190hp +20% =x määrä tehoa.
Vai miten?
Haluan tosiaan ihan kilpiin muutokset, että ei tarvitse pelleillä joka vuosi katsastuksessa.
Comment
-
Ei vaan 193. Jos teho menee hepankin tuon 2.8:n tehojen yli auton pitää vastata jarruiltaan ja vakaajiltaan mallisarjan seuraavaksi tehokkainta, eli s4, kuten kahdessa edellisessä viestissä on mainittu. Jos auto on jo tehtaan sporttialustalla niin vakaajathan onkin jo valmiiksi samat. S4 satulathan taas ei käy a4:n kynkkiin joten ne joutuu vaihtamaan. Näillä muutoksilla sitten tehoraja nousee sinne 318 heppaan.Loppupään s4:ssähän oli vielä jäähdytetyt takalevyt mutta niitä ei tarvinne vaihtaa koska on tehty myös jäähdyttämättömillä, jotka on vissiin samat kuin a4? Vai riippuuko sekin rakennettavan auton vuosimallista.Viimeksi muokannut Japi; 25.7.2019, 14:01.
Comment
-
Jos S4 on mallisarjan tehokkain, sitä vastaavilla alustan osilla voidaan tehdä tuo prosentuaalinen ylitys. Pienempitehoisissa vertailumalleissa ei vertailumallin tehoa saa ylittää ollenkaan, eli tuon 2.8L vertailumallin tehoa ei saa ylittää, koska se ei vastaa alustalta ja jarruiltaan S4 mallia (vai vastaako?)
Comment
-
Nyt on penkistä selvitty ehjin nahoin.
Korkeat imulämmöt oli ongelmana mutta saatiin silti kohtuu lukemat.
Tuossa vielä yksi vedoista.
https://youtu.be/hIA2PpSvvUs
Comment
-
No nyt sit tulikin ongelmaksi öljy(n) Painevalo?.
Eli penkin jälkeen 30km ja välkäytti öljyvaloa, ei kolkattanu eikä kilkattanu.
-katsoin öljyjen määrän
-30° ulkona lämpöä ja 5w30 öljyt sisässä.
-vaihdoin öljyt 5w50 ajatellen että ei muuttuisi liruksi..
Nyt sit sai ajettua varmaan 400-500km ilman valoa ja tänään 30km työmatkan päässä kun parkkiin ajamassa väläytti valoa...
Pumpunhan minä mittasin että ohjearvoissa (threadista löytyy)
Sihti oli puhdas ja putsasin vielä varuilta.
Nyt varmaan jo laitettava se oikea painemittari tuonne että voi edes johonkin luottaa...
1.8t apu siis alla. AEB odottaa pukissa remonttia.
Send help!
Comment
Comment