Tämä projekti taitaa kuulua sarjaan "aivan turhaa" mutta laitanpa nyt tänne jos jollain olisi joskus tästä jotain höytyä...
Eli, havaitsin pari viikkoa sitten että orkkis sisälokari oli haljennut oikein kunnolla, ja ajattelin vaihtaa sen uuteen. Olin lukenut aikaisemmin nordicaudin FAQ-sivuilta miten helposti S4:sen sisälokari menee A4:seen, joten pakkohan se oli ostaa se sisälokari joka muuten kuuluisi "isoveljelle". Vaikka nordicaudin sivuilla kirjoitellut äijä oli muovihitsannut pienen osan A4:sen sisälokarista uuteen lokariin, ainakaan -96 vuosimalliseen A4:seen tätä ei tarvinut tehdä. Homma oli siis täysin bolt-on.
Miksi sitten laittaa S4:sen sisälokarin A4:seen? Kuten alla olevista kuvista näkyy on S4:sen lokareissa ritilät, joiden pitäisi päästää välijäähdyttimen läpi tulleet ilmat pois. Moni voi olla monta mieltä oliko tästä nyt sitten mitään hyötyä. Minä en usko että mikään muuttuu miksikään, mutta toisaalta, miksi Audi AG olisi laittanut rahaa siihen, että S4:ssa ja A4:ssa pitää olla eri sisälokarit jos noista ritilöistä ei loppujen lopuksi olisi mitään hyötyä. Toisaalta tarkoituksena oli saada uusi ja ehjä sisälokari, ja sehän tavoite saavutettiin.
Kuvat ovat hieman huonolaatuisia, mutta niistä näkyy kaikki tarpeellinen:
Vertailu
Ilman sisälokaria
Uusi lokari paikallaan
Eli, havaitsin pari viikkoa sitten että orkkis sisälokari oli haljennut oikein kunnolla, ja ajattelin vaihtaa sen uuteen. Olin lukenut aikaisemmin nordicaudin FAQ-sivuilta miten helposti S4:sen sisälokari menee A4:seen, joten pakkohan se oli ostaa se sisälokari joka muuten kuuluisi "isoveljelle". Vaikka nordicaudin sivuilla kirjoitellut äijä oli muovihitsannut pienen osan A4:sen sisälokarista uuteen lokariin, ainakaan -96 vuosimalliseen A4:seen tätä ei tarvinut tehdä. Homma oli siis täysin bolt-on.
Miksi sitten laittaa S4:sen sisälokarin A4:seen? Kuten alla olevista kuvista näkyy on S4:sen lokareissa ritilät, joiden pitäisi päästää välijäähdyttimen läpi tulleet ilmat pois. Moni voi olla monta mieltä oliko tästä nyt sitten mitään hyötyä. Minä en usko että mikään muuttuu miksikään, mutta toisaalta, miksi Audi AG olisi laittanut rahaa siihen, että S4:ssa ja A4:ssa pitää olla eri sisälokarit jos noista ritilöistä ei loppujen lopuksi olisi mitään hyötyä. Toisaalta tarkoituksena oli saada uusi ja ehjä sisälokari, ja sehän tavoite saavutettiin.
Kuvat ovat hieman huonolaatuisia, mutta niistä näkyy kaikki tarpeellinen:
Vertailu
Ilman sisälokaria
Uusi lokari paikallaan
Comment