Kirjoitellaanpa tänne jotain pientä noista omista romuista, enimmäkseen varmaan ässästä.
Allroad tuli hommattua viime vuonna työmatka kulkineeksi ja pikku "päivityksiä" OEM hengessä on tullut tehtyä hiljalleen. Varusteilta ihan normaali allroad korin värisillä puskureilla ja kaarilla. Värinä tylsä LY7W
Ja moottorina ASB tiptronicin kanssa.
Muutoksina:
-RS6 alkuperäiset peelersit kesät talvet.
-RS6 flat bottomi napeilla ja läpysköillä.
-Zimmermanin levyt ja palat.
-Erikoismoottorin softa.
-Takapöntöt tyhjätty.
S3:n tuli ostettua talvileluksi moottorivikaisena, tästä oli kiertokangenlaakeri antautunut syystä X. Kampiakselin kaula oli samalla ottanut osumaa, liuskasta oli noin 1,5cm jäljellä..
Kone on purettu osiin ja todettiin että lohko on omaan käyttöön siinä kunnossa, että ei jaksa porailla ja ostaa uusia mäntiä.
Näillä näkymin lohko tulee vaparista (koodi vielä mysteeri) kampura AVJ:stä, kanget ja männät APY:stä.
Osille tietysti normi koneistukset ja tarkistukset.
Kirjoitellaan lisää kun jotain taas tapahtuu!
Allroad tuli hommattua viime vuonna työmatka kulkineeksi ja pikku "päivityksiä" OEM hengessä on tullut tehtyä hiljalleen. Varusteilta ihan normaali allroad korin värisillä puskureilla ja kaarilla. Värinä tylsä LY7W
Ja moottorina ASB tiptronicin kanssa.
Muutoksina:
-RS6 alkuperäiset peelersit kesät talvet.
-RS6 flat bottomi napeilla ja läpysköillä.
-Zimmermanin levyt ja palat.
-Erikoismoottorin softa.
-Takapöntöt tyhjätty.
S3:n tuli ostettua talvileluksi moottorivikaisena, tästä oli kiertokangenlaakeri antautunut syystä X. Kampiakselin kaula oli samalla ottanut osumaa, liuskasta oli noin 1,5cm jäljellä..
Kone on purettu osiin ja todettiin että lohko on omaan käyttöön siinä kunnossa, että ei jaksa porailla ja ostaa uusia mäntiä.
Näillä näkymin lohko tulee vaparista (koodi vielä mysteeri) kampura AVJ:stä, kanget ja männät APY:stä.
Osille tietysti normi koneistukset ja tarkistukset.
Kirjoitellaan lisää kun jotain taas tapahtuu!
Comment