Laitetaan tänne muidenkin naurettavaksi omat pienet satunnaiset puuhastelut semi-parrumallin aakkosen kanssa.
Aiemmin tullut ajettua muutamalla muutamalla kärryakseli B5:lla, sitten B6 YksPisteParas turbo quattro ja nyt tuli ostettua sen paremman kanssa tämä 8.5 A4.
Ei huolta, ei tässä nyt totaalisen merkkiuskollisia olla oltu, vitosten välissä oli Väyrynen; manuaalilla ja lukkoperällä. Saapashousut puuttui vaatekaapista, joten se jouti vaihtoon.
Ja jottei nyt aivan tule muistojen tippa linssiin, niin tarkempaa tietoa tämänhetkisestä kiposta;
Vanha B6 oli jo melko muhkeilla varusteilla, joten koitetaan tässä pysyä edes niissä jokseenkin samalla tasolla,
jos nyt tekniikan luotettavuudessa kärsitään. Noh, onneksi vasara ja meisseli pysyy kädessä..
Ja koska kuvista aina pidetään niin laitetaan muutama ostohetken aikoihin ikuistettu:
Ulkokuoreen ei kyllä oltu ruksailtu mitään ylimääräistä. Vanteetkin oli mallia että jarrukilvet oli raapineet urat vanteisiin.
Pidettiin pieni oston jälkeinen omakustanteinen katsastus. Yllättävän siistiä alustassa ja konehuoneessa. Jopa laatikon alle tuleva suojamuovi oli tallessa ja ehjä. "Vanhan akkukaukalon" päädyssä muovikiinikkeiden kierteet olivat olleet jollekkin mahdoton arvoitus, joten niissä oli se perinteinen venäläinen pystykierre.
Älypeleillä hintaa muistaakseni 70snt marmorilla, niin eihän siinä vielä kehdannut kieltäytyä.
Samalla reissulla tuli kokeiltua ihmesienitemppua ratin nahalle, toimii ja ei. Jälki hyvä mutta ei tuo kauaa kestä tuon näköisenä.
Toki hennoilla käsillä hinkkasin, kun kuitenkin puhutaan nahan hiomisesta joten voi olla että jos hinkkaisi rukoillen niin tulisi pysyvämpiä tuloksia:
Aiemmin tullut ajettua muutamalla muutamalla kärryakseli B5:lla, sitten B6 YksPisteParas turbo quattro ja nyt tuli ostettua sen paremman kanssa tämä 8.5 A4.
Ei huolta, ei tässä nyt totaalisen merkkiuskollisia olla oltu, vitosten välissä oli Väyrynen; manuaalilla ja lukkoperällä. Saapashousut puuttui vaatekaapista, joten se jouti vaihtoon.
Ja jottei nyt aivan tule muistojen tippa linssiin, niin tarkempaa tietoa tämänhetkisestä kiposta;
- MY13, oikesti tehty jo joskus '12 jouluna
- Manuaali
- GUTTRO-ajonvakautus- ja pisimmällepenkkaanjärjestelmä
- Epäöljysyöppö CDNC
- 143tkm
- Monsoon Grey
- Molemmat etujakkarat sähköllä, kuskilla kaksi muistipaikkaa
- 3-alue ilmastointi
- Kaukovaloassistentti
- Takaikkunan sähköinen verho
- Kaikki ikkunat lämpöä eristäviä
Vanha B6 oli jo melko muhkeilla varusteilla, joten koitetaan tässä pysyä edes niissä jokseenkin samalla tasolla,
jos nyt tekniikan luotettavuudessa kärsitään. Noh, onneksi vasara ja meisseli pysyy kädessä..
Ja koska kuvista aina pidetään niin laitetaan muutama ostohetken aikoihin ikuistettu:
Ulkokuoreen ei kyllä oltu ruksailtu mitään ylimääräistä. Vanteetkin oli mallia että jarrukilvet oli raapineet urat vanteisiin.
Pidettiin pieni oston jälkeinen omakustanteinen katsastus. Yllättävän siistiä alustassa ja konehuoneessa. Jopa laatikon alle tuleva suojamuovi oli tallessa ja ehjä. "Vanhan akkukaukalon" päädyssä muovikiinikkeiden kierteet olivat olleet jollekkin mahdoton arvoitus, joten niissä oli se perinteinen venäläinen pystykierre.
Älypeleillä hintaa muistaakseni 70snt marmorilla, niin eihän siinä vielä kehdannut kieltäytyä.
Samalla reissulla tuli kokeiltua ihmesienitemppua ratin nahalle, toimii ja ei. Jälki hyvä mutta ei tuo kauaa kestä tuon näköisenä.
Toki hennoilla käsillä hinkkasin, kun kuitenkin puhutaan nahan hiomisesta joten voi olla että jos hinkkaisi rukoillen niin tulisi pysyvämpiä tuloksia:
Comment