Pistetään nyt omasta kulkineesta projekti kertomusta.
Eli -99 vuoden B5 AJL moottorilla jossa vakiona 180hv. Ostin auton ~2 vuotta sitten ja mittarissa reilu 150tkm, tällähetkellä vajaa 190tkm
Muutaman vuoden sisällä kokenut vähän ulkonäkö muutoksia ja tekniikkaakin vähän piristelty, tällähetkellä vähän vajaa 300hv ilmamäärien mukaan.
Tekniikka:
-Mitsun TD04HL-15T
-Valupakosarja
-FMIC
-3" ID MAF / imuputki
-Deka 630cc
-3" DP, loppu 2,5" kahdella vaimentimella
-Porkkiksen softa
Konehan on siis avaamaton ja autossa vakio kytkin. Suunnitelmissa vaihtaa parempi kytkin ja kanget, ja muuta tarvittavaa ~350hv tehoihin RE85:lla ja parannella alustaa sitä mukaan kun on valuuttaa.
Muutamat kuvat mitkä suht tuoreita
Eli -99 vuoden B5 AJL moottorilla jossa vakiona 180hv. Ostin auton ~2 vuotta sitten ja mittarissa reilu 150tkm, tällähetkellä vajaa 190tkm
Muutaman vuoden sisällä kokenut vähän ulkonäkö muutoksia ja tekniikkaakin vähän piristelty, tällähetkellä vähän vajaa 300hv ilmamäärien mukaan.
Tekniikka:
-Mitsun TD04HL-15T
-Valupakosarja
-FMIC
-3" ID MAF / imuputki
-Deka 630cc
-3" DP, loppu 2,5" kahdella vaimentimella
-Porkkiksen softa
Konehan on siis avaamaton ja autossa vakio kytkin. Suunnitelmissa vaihtaa parempi kytkin ja kanget, ja muuta tarvittavaa ~350hv tehoihin RE85:lla ja parannella alustaa sitä mukaan kun on valuuttaa.
Muutamat kuvat mitkä suht tuoreita