Morjenttes! En oikeastaan tiedä mitä tähän nyt pitäisi kirjoittaa näin uutena clubilaisena, mutta aloitetaan nyt vaikka auton esittelynä. Eli autonahan mulla tosiaan on tollanen -06 vuoden b7 1.8tq ja korina on sedan. Mitään erityisen järisyttävää kertomista ei varusteista löydy, koska niitä ei juurikaan ole, mutta mainittakoon nyt xenonit, ilmastointi, kangas sporttipenkit ja vakkari. Autolla on rullailtu reilu 200tkm ja aukoton huoltokirja oli ostaessa. Se miksi nyt täällä projekti osiossa olen, niin on halu päivittää audia ajettavuuden, ulkonäön, sekä kulkupuolen osalta lähitulevaisuudessa hieman paremmin omaan silmään sopivaksi, vaikkakin osittain tämä projekti onkin alkannut jo viimetalvena ja moneen juttuun olen tiedon löytänyt juuri tältä foorumilta joten oli täysin luontevaa vihdoinkin liittyä itsekkin clubilaiseksi! Jos odotat näkeväsi täällä kuvia jostain pokemonautosta, niin tulet pettymään koska tyylisuunta tulee olemaa hyvin hillitty. Josko tästä saataisiin homma käyntiin ja jos vielä ossoon kuvankin lähtötilanteesta laittaa, niin olisi enemmän kun satajänistä :P
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Comment